Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 har nå vert sammen med typen i nesten 6 måneder, elsker ham over alt, og vil virkelig at dette skal vare. mn har i det siste hatt manglende sexlyst, gjør d mest for han sin skyld.. i begynnelsen hadde jeg lyst hele tiden og jeg måtte mase meg til å få mer.. noen andre som har det sånn? vil virkelig ha lysten tilbake...
Jade Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Bruker du noen medisiner (p-piller f.eks.)? Så kan det være med på å ødelegge sexlysten. Eller kanskje dere har kommet inn i en kjedelig (u)vane?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 ja går på p-piller mn har gått på dem i to- tre år nå, så det tror jeg ikke kan være grunnen. vil bare ut av denne(u)vanen så du kalte d..
Jigva Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 ja går på p-piller mn har gått på dem i to- tre år nå, så det tror jeg ikke kan være grunnen. vil bare ut av denne(u)vanen så du kalte d.. Jeg gikk på P-piller i 4 år, plutselig en dag hadde jeg null sexlyst. Så sluttet jeg på pillene og sexlysten er tilbake. Ville forsøkt å skifte prevansjonsmetode og se om det har noen virkning. Ellers så er Rosenrot en løsning som funket litt på meg også.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 har nå vert sammen med typen i nesten 6 måneder, elsker ham over alt, og vil virkelig at dette skal vare. mn har i det siste hatt manglende sexlyst, gjør d mest for han sin skyld.. i begynnelsen hadde jeg lyst hele tiden og jeg måtte mase meg til å få mer.. noen andre som har det sånn? vil virkelig ha lysten tilbake... Hvis du ikke har lyst, må du aldri gå med på å tilfredsstille kjæresten bare for å være snill. Dersom du gjør dette, lar du ham i virkeligheten misbruke deg. Du må være klar på at ingen seksuell aktivitet må finne sted uten at du selv ønsker det!!
catty Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 jeg har sexlyst egentlig, men får aldri orgasme .. drit kjedelig.. skulle gjort hva som helst får at det kan gå får meg uten leka
catty Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 (endret) det er jo ikke min stakkars samboers skyld at jeg har problemer med å få orgasme? men skjønner jo hva du vil fram til. men jeg vil jo ha sex.. det er morsomt, spennende og opphissende selv om det ikke går for meg... jeg syns bare det er en av de bedre følelsene man kan ha, og hater at det ikke skjer! Endret 22. oktober 2008 av Nigo-san
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jeg sier ikke at nytelsen ved sex utelukkende er knyttet til orgasmen. Orgasmen øker likevel utbyttet, og dersom dette stadig blir kun den ene part til del, er dette ikke rettferdig og kan ikke aksepteres. Det er mennenes ansvar å stimulere kvinnen slik at hun får samme utbytte av samværet som mannen. Endret 22. oktober 2008 av Nigo-san
Gjest nepa Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 TS, jeg har det eksakt slik som deg, har vært sammen med en herlig mann i 6 mnd. I begynnelsen var jeg klar for sex hele tiden, fikk ikke nok. Nå har pendelen snudd, og kroppen krever ikke sex i samme omfang. Jeg tror det kan ha noe med saken å gjøre at vi nå kjenner hverandre mye bedre, og vår seksualitet har hevet seg over det som går på rent instinkt. Jeg tror det er viktig i denne perioden å kose mye, være bevisst på egen seksualitet, og dermed formidle dette til partner. For vår del har det nå blitt slik at vi kommuniserer mye mer ang. sex, vi utveksler idèer og lyster, både ting vi vil ha mer av, mindre av, og ting vi har lyst til å prøve men aldri har gjort før. Jeg føler selv at vi nå er mer bevisste i våre handlinger, og at det er nå vi som par virkelig begynner å utvikle vår seksualitet SAMMEN. Dette ser jeg på som en reise vi legger ut på sammen, og som gir vår seksualitet nye høyder som vårt første, nyforelskede og instinktive samliv ikke kom opp imot. Du sier at du elsker han over alt og vil at dette skal vare, det er det best mulige utgangspunktet for å få et herlig og varig sexliv. Hva med å skaffe litteratur angående tantrisk sex eller Kama Sutra, for å få nye idèer og ny apetitt? Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg sier ikke at nytelsen ved sex utelukkende er knyttet til orgasmen. Orgasmen øker likevel utbyttet, og dersom dette stadig blir kun den ene part til del, er dette ikke rettferdig og kan ikke aksepteres. Det er mennenes ansvar å stimulere kvinnen slik at hun får samme utbytte av samværet som mannen. Jaha. Mulig det stemmer at manglende orgasme hos den ene gjør det til et overgrep i noens øyne. Men jeg får det ikke til å stemme at jeg skal føle meg som en overgripskvinne selv om min samboer gjennom mange år ikke er i stand til å få orgasme sammen med meg. Han sier han nyter det, og da må jeg nesten stole på det.
Mamma1 Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 Fy fan for en idiottråd. Misbruk dersom man ikke får orgasme?? Må ikke ha sex bare for typens skyld?? Himmel og hav for noen forvridde oppfatninger mange har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå