Gå til innhold

Jennifer Aniston er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er hun gravid. Med tanke på hennes alder og hvor desperat hun var etter å få barn har hun vel ikke akkurat brukt prevensjon nei... Tror dere hun har lurt eksen sin for å få barn? Koselig for henne uansett :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror dere hun har lurt eksen sin for å få barn?

Å svare på dette vil være å spekulere, og det er ikke lov etter reglene her på KG. Idiotisk innlegg uansett, hvordan i alle dager skal vi ha nok kjennskap til hennes personlige relasjoner til å diskutere det?

Gjest skoeska
Skrevet
Endelig er hun gravid. Med tanke på hennes alder og hvor desperat hun var etter å få barn har hun vel ikke akkurat brukt prevensjon nei... Tror dere hun har lurt eksen sin for å få barn? Koselig for henne uansett :)

Jeg synes det er gøy å spekulere på sånne ting jeg! Vi tenker dem jo alle uansett! Hvertfall oss som liker sladder om kjendiser og sånn ;) Har du noen link om dette? Så gøy! Skulle ønske hun hadde blitt gravid men en annen en da. Eksen er jo en drittsekk.

Gjest skoeska
Skrevet

hm... vet ikke helt om jeg kjøper den der.. Prøvde å søke på det på google også og da kom det opp flere forskjellige sider hvor det spurtes om hun kunne være gravid, men fra desember i fjor, og fra august (før de ble slutt med JM)

Det er sikkert bare noe som er spunnet opp tror _jeg_..

Gjest mannfolk
Skrevet
Tror dere hun har lurt eksen sin for å få barn?

Kvinnfolk lurer vel aldrig noen? Jeg trodde det bare var oss mannfolk som lurte eks'er i seng, men det er kanskje eks'ene mine som har lurt meg i seng og samtidig lurt meg til å tro at det var noen jeg ønsket.....

Hmmmm, kvinnfolk er skummle (men ganske deilige også)

:ler:

Skrevet

Ja, hva svarer man på dette da. Jeg vil ikke spekulere i hennes private liv.

Skrevet

Jennifer Aniston er vel ikke så gammel? Hun lever sunt og har sannsynligvis mange år på seg til å få barn. Hun som spilte Scully i X-files er 40 og har akkurat fått barn. Slutt å nær opp om myten om at kvinner er så desperate etter barn. Det er oftere slik at dette ikke stemmer enn at det faktisk stemmer.

Skrevet
Jennifer Aniston er vel ikke så gammel? Hun lever sunt og har sannsynligvis mange år på seg til å få barn. Hun som spilte Scully i X-files er 40 og har akkurat fått barn. Slutt å nær opp om myten om at kvinner er så desperate etter barn. Det er oftere slik at dette ikke stemmer enn at det faktisk stemmer.

Jennifer Aniston blir 40 i februar. Hvis du faktisk har tenkt å få barn er det i seneste laget å begynne å prøve. Det er mange som får det til i den alderen og senere, men det er ikke akkurat noe man burde satse på.

Skrevet
Kvinnfolk lurer vel aldrig noen? Jeg trodde det bare var oss mannfolk som lurte eks'er i seng, men det er kanskje eks'ene mine som har lurt meg i seng og samtidig lurt meg til å tro at det var noen jeg ønsket.....

Hmmmm, kvinnfolk er skummle (men ganske deilige også)

:ler:

Nøyaktig hva gjør dem deilige mener du

Skrevet
Tror dere hun har lurt eksen sin for å få barn? Koselig for henne uansett :)

Der forklarte du hvorfor jeg er sterk motstander av bidragsplikten. Menn burde gjøre opprør mot dette jævla fittesamfunnet vi lever i.

Skrevet
Der forklarte du hvorfor jeg er sterk motstander av bidragsplikten. Menn burde gjøre opprør mot dette jævla fittesamfunnet vi lever i.

Hear, hear! Menn burde slåss for full omsorgsrett og for å bevare den - og å kreve barnebidrag fra mødrene!

Skrevet
Hear, hear! Menn burde slåss for full omsorgsrett og for å bevare den - og å kreve barnebidrag fra mødrene!

Vi trenger ikke å slåss for det. Vi kan jo bare bruke makten vår og bestemme at det skal være sånn. Hva venter vi egentlig på?

Gjest yeah riight
Skrevet

De som har beslutningsvegring kan neppe sies å ha makt :ler:

Skrevet

Jeg kan vel ikke si jeg bryr meg så mye om hun har planlagt dette, om de har planlegt det, eller om deter en prevensjonssvikt. Jeg kjenner henne ikke, og i den grad jeg kan garantere noe her i livet så kommer jeg aldri til å gjøre det heller :ler:

Uansett, så vidt jeg har fått med meg er X voksen og vel så det (noen og 30?), så han bør være klar over at sex kan ha konsekvenser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...