Gå til innhold

Morgengave

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva kjøper dere?

Har dere noe forslag til hva man kan kjøpe?

Noe som ikke koster mange tusen... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har 2 forslag jeg vurderer til min tilkommende.

nr1.

Åpen billett til å se liverpool spille i liverpool med hotell betalt for 2 (ta med kamerat )

nr2.

cufflinks som er custom made til å matche min circlet.

jeg vurderte også en akt tegning/fotografi/maleri av meg, men jeg har droppet tanken.

Skrevet

Takk for svar :)

Det med de billettene er jo perfekt til en mann som er glad i fotball...

Har tenkt på mansjettknapper jeg også, men det er litt kjedelig synes jeg.. Ikke så ofte han har bruk for det.

Min mann er datamann, så har tenkt på noe med det, men han har jo alt...

Hva med noe vi kunne gått på sammen? Blir det for dumt?

Teaterbilletter eller noe stand-up?

Aktbilder av meg er helt uaktuelt! Hehe

Flere gode forslag?

Gjest Gjest_Lurer_*
Skrevet
Takk for svar :)

Det med de billettene er jo perfekt til en mann som er glad i fotball...

Har tenkt på mansjettknapper jeg også, men det er litt kjedelig synes jeg.. Ikke så ofte han har bruk for det.

Min mann er datamann, så har tenkt på noe med det, men han har jo alt...

Hva med noe vi kunne gått på sammen? Blir det for dumt?

Teaterbilletter eller noe stand-up?

Aktbilder av meg er helt uaktuelt! Hehe

Flere gode forslag?

Jeg har også tenkt på fotballtur med en kamerat (jeg er ikke såå interessert :fnise: ). Men føler kanskje man må gi en "ting". Dvs at han ikke "bruker opp" gaven :)

Eller trenger man kanskje ikke det?

Skrevet

Den beste gaven må jo være noe som dere gjør sammen som kjærester?

Å gi en ting syns jeg er så veldig upersonlig og noe man kan kjøpe selv, men derimot opplevelser vil man aldri kunne kjøpe selv, men oppleve med den man elsker :rødme:

Skrevet

hvorfor må det vare en gave å gjøre sammen?

Mange som får smykker av sin kjære..er det noe man kan dele på?

Jeg vet at det første forslaget mitt ville skikklig gjøre han glad. for det er noe han alltid har drømt om. Å ta med en kamerat synes jeg bare er gøy for han. Det er det jeg tenker på.

Ellers kan jeg anbefale dette nettstedet (he he)

Skrevet

Jeg kan jo forklare litt mer hva jeg mente? Kan jo hende at det ble litt klønete skrevet?

Jeg er av den formening at i dag når vi alle er så stressa og knapt har tid å møtes i hverdagen og i helgene er man slitne etter en lang arbeidsuke så er det godt å få en gave hvor man kan gjøre noe sammen som kjærester. Hvor ofte er man bare kjærester i en travel hverdag? Hvor ofte er det bare dere to på en middag? kino? Og særlig hvis man har barn i tillegg.

Ting kan man kjøpe selv så det er ikke så koselig syns jeg.

Men en opplevelse er mer spennende og kan ikke kjøpes for penger, som igjen gjør det enda mer spennende og koselig..

Skrevet

Jeg spinker og sparer alt jeg har til overs og skal kjøpe brukt motorsykkel inkl avgifter og forsikring til han. Ja, en stor gave, men jeg ønsker å gi han det fordi han har ønsket seg sykkel i 10 år, men aldri hatt anledning til å eie en. Håper på å klare å spare opp 50.000kr, jeg har jo to år på meg :) Broren hans skal hjelpe meg å handle :jepp:

Gjest Gjest_Vildvild_*
Skrevet

Jeg skal kjøpe sånn fotballbord som Joey og Chandler har i Friends vet dere..

Skrevet
Jeg spinker og sparer alt jeg har til overs og skal kjøpe brukt motorsykkel inkl avgifter og forsikring til han. Ja, en stor gave, men jeg ønsker å gi han det fordi han har ønsket seg sykkel i 10 år, men aldri hatt anledning til å eie en. Håper på å klare å spare opp 50.000kr, jeg har jo to år på meg :) Broren hans skal hjelpe meg å handle :jepp:

Fikk frysninger når jeg leste dette!! Så snill du er med din kjære!!! :)

Kristin

Skrevet

Vi har kjøpt oss verdens skjønneste labradorvalp som er vår "morgengave" til hverandre. Dog kom hun et halvt år før bryllupet, men det var jo en gang da hun ble født :D

Super morgengave vi kommer til å ha glede av hver dag i mange mange år fremover :)

Gjest Gjest_brud-09_*
Skrevet

Hei alle sammen!

Vært litt opptatt og ikke hatt tid til å være her inne.

Det har jo kommet frem mange gode ideer her :)

Så kan man jo selv spinne litt videre på det, og finne noe som er perfekt for en selv :)

Tusen takk alle sammen :)

PS: Skulle det være noen flere med nye ideer må de gjerne komme med de :)

Skrevet
Fikk frysninger når jeg leste dette!! Så snill du er med din kjære!!! :)

Kristin

Hehe :) Han ønsker seg MC så innmari at han nesten får tårer i øynene når han hører en sykkel som ruser med motoren. Men shhhh, ikke si det til noen, han kommer til å bli verdens mest overraskede mann tror jeg :)

Gjest Gjest_lene82_*
Skrevet

min forlovede er veldig interessert i jakt... men ikke så flink med mat så han kan ikke tilberede det han får på jakt.. og dette er heller ikke jeg no særlig til! så har tenkt å gi han et matkurs i morgengave. Dette er jo noe man evt. kan gjøre sammen, eller i mitt tilfelle er det ink. i prisen en gjest til middag etter kurset. Så da får jeg komme å nyte iddagen han har lært å lage:) dette kostet 1500kr. så synes ikke det var så ille. alternativt er jo å sjekke forskjellige kurs.. kanskje det er et språk dere begge har lyst å lære? jeg synes hvertfall det er veldig hyggelig å kunne gjøre noe sammen og da trenger det vel heller ikke koste så mye!

Skrevet
min forlovede er veldig interessert i jakt... men ikke så flink med mat så han kan ikke tilberede det han får på jakt.. og dette er heller ikke jeg no særlig til! så har tenkt å gi han et matkurs i morgengave. Dette er jo noe man evt. kan gjøre sammen, eller i mitt tilfelle er det ink. i prisen en gjest til middag etter kurset. Så da får jeg komme å nyte iddagen han har lært å lage:) dette kostet 1500kr. så synes ikke det var så ille. alternativt er jo å sjekke forskjellige kurs.. kanskje det er et språk dere begge har lyst å lære? jeg synes hvertfall det er veldig hyggelig å kunne gjøre noe sammen og da trenger det vel heller ikke koste så mye!

Kjempeide!

Massasjekurs sammen hadde vært noe!

Tror det blir min gave jeg :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...