Gå til innhold

Analsex -

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan gjør dere dette med hygienen under og før analsex?

Det ville jo være for kjipt å få avføring på snoppen vil jeg tro. Hva gjør dere for å holde det "rent" oppi der?

Er dere på do like før akten? Er det best en stund etter at man har vært på do? osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg pleier er å gå på toalettet en tid i forveien, og så tenker jeg ikke noe mer på det :)

Hører om andre som kjøper slike pumper en kan bruke for å skylle der bak, men har ikke brydd meg med det.. Og vi har ikke hatt noe uhell av den grunn :)

Skrevet

Normalt holder det at det har gått noen timer etter at hun var på do. Og det er jo en god ting uansett, da det ikke er noe særlig der bak rett etter en skikkelig dritesesjon. Videre bør man være rimelig fin i mage, å ikke ha hverken forstoppelse eller "skvalamøkk". Er mage og tarm i god form er det ikke noe igjen i den ytterste delen av tarmen et par timer etter siste dobesøk.

MEN - dette er veldig viktig: Selv om man ikke vil ha bæsj på tissen, så kan det hende at man får det. Hvis dette er noe man absolutt ikke takler, så bør man holde seg unna analsex. Har man det jevnlig, så VIL det skje en eller flere ganger, men det er normalt sjeldent. Med mindre man renser tarmen med sprøyte før hver gang, selvsagt. De fleste av oss liker selvsagt ikke bæsj, men om man skulle få litt på pikken en sjelden gang i blant, så er det faktisk ikke verre enn at man vasker det av.

Skrevet

Hei,

Før vi gjør det pleier hun å gå på do og etterpå så bruker hun en slik liten vannspyler så blir det ingenting igjen i ytterste del av tarmen. Vi syns det er best slik. Vi har MYE analsex men liker ikke å få avføring på penis.

Skrevet

Bruk en engangssprøyte og skyll deg før du skal ha analsex...;-) Billigere enn å bruke klyster hver gang

Skrevet

Hvis dere lar det gå timer fra dobesøket til analsexen, så kan det komme ny avføring ned i enden.

Jeg pleier å sitte på huk, og spyle med vann.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Hahahaha HØTRYKKSPYLER!!! :kaklehone: ler meg i hjel!!

men kjøper man de engangssprøytene på apoteket da? hvor mye koster de???

Skrevet

Jepp, gå på apoteket. Er usikker på prisen, men jeg tror den største koster ca 25 kr stk.

Skrevet (endret)
Hei!

Hvordan gjør dere dette med hygienen under og før analsex?

Det ville jo være for kjipt å få avføring på snoppen vil jeg tro. Hva gjør dere for å holde det "rent" oppi der?

Er dere på do like før akten? Er det best en stund etter at man har vært på do? osv..

Endret av Nøste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...