Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #1 Skrevet 11. juni 2003 Jeg har vært avstandsforelsket i en fyr et halvt års tid. Ba en venninne av meg om og finne ut om han likte meg. Han hadde da sagt at jeg var en hyggelig og snill jente men at tanken på og å ha sex med meg var utenkelig fordi han utseendemessig syntes at jeg var avskyelig............er så lei meg nå
Barbie Skrevet 11. juni 2003 #2 Skrevet 11. juni 2003 En ting er i allefall sikkert: Han er IKKE verdt tårene dine! Selvfølgelig er det kjipt å høre sånt,men jeg tror jeg hadde mistet interessen umiddelbart. :evil: Hvis utseende ditt teller mer enn det indre,så sier det mye mer om HAN enn om deg. Han er tydeligvis veldig umoden... Glem ham,du fortjener så mye bedre!
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #3 Skrevet 11. juni 2003 Er du helt sikker på at venninnen din har fremlagt svaret hans korrekt? Synes i så fall er ganske så ubetenksomt(og dumt) av din venninne å fremlegge det ordrett til deg på denne måten. Jeg hadde også slike "venninner" tidligere som gjerne fortalte meg hvor stygg og fæl jeg var..Nå som godt voksen har jeg godt "drag" på gutta..Vel, vel ville bare si noen trøstens ord. Du finner sikkert en bedre gutt.
Joplaya Skrevet 11. juni 2003 #4 Skrevet 11. juni 2003 Jeg stusser også litt på det svaret venninnen din formidlet deg... Greit nok, man skal være ærlig. Men man trenger vel ikke si hele sannheten hvis man vet den sårer? Mitt råd er å ta det med en klype salt. Om det virkelig var svaret han ga, kan han umulig være verdt dine sorger. Men det tror jeg ikke. Hvem sier "hyggelig og snill, men tanken på sex er utenkelig". Enten er der følelser, eller så er der ikke følelser.
Amica Skrevet 11. juni 2003 #5 Skrevet 11. juni 2003 Det gjelder å finne rett mann! Jeg hadde en gang en kjæreste som var enig i alle de tingene jeg hadde å utsette på meg selv +noen til... Nå er jeg gift med en kar som synes jeg er fantastisk og flott og sexy og Guds gave til mannen...umulig å få en konstruktiv tilbakemelding på om jeg kler noe eller ikke, han liker alt Med andre ord: Det er verd å vente på en som elsker deg og dermed finner deg uimotståelig! Det kan nesten ikke beskrives hvor mye bedre man føler seg da!
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #6 Skrevet 12. juni 2003 Om det virkelig var svaret han ga' date=' kan han umulig være verdt dine sorger. Men det tror jeg ikke. Hvem sier "hyggelig og snill, men tanken på sex er utenkelig". Enten er der følelser, eller så er der ikke følelser.[/quote'] *kremt* jeg kjenner mange jenter som både er hyggelig og snill uten at jeg kunne tenke meg å ha sex med dem, altså helt utenkelig. Men det er jo ikke pent å si at noen er avskyelig. Men det spørs vel om han hadde uttalt seg på den måten om han viste at veninna di var en "spion" for deg, var sikkert bare ment for hennes ører. En anna ting, jeg har enda tilgode å treffe på jenter som er avskyelig (ser bort i fra væremåte) Er man hyggelig og snill blir man nå litt søt uansett Du finner nok garantert noen som setter pris på hele deg en dag :blunke:
Kaktus Skrevet 12. juni 2003 #7 Skrevet 12. juni 2003 En anna ting, jeg har enda tilgode å treffe på jenter som er avskyelig (ser bort i fra væremåte) Er man hyggelig og snill blir man nå litt søt uansett Du finner nok garantert noen som setter pris på hele deg en dag :blunke: Jepp!! Når du treffer den mannen som er rett for deg, kommer han til å synes at du er det vakreste mennesket på jorda - fordi du er den du er. Noen som synes noe mindre, er ikke verdt tida di...
Suzy Skrevet 12. juni 2003 #8 Skrevet 12. juni 2003 Denne fyren høres vannvittig barnslig ut. Har dessuten veldig vondt for å tro at du ser avskyelig ut - såfremt du ikke for under en stein og aldri vasker deg Gå videre, rett ryggen og drit i denne fyren. vent på han som vil ha deg som du er og syns du er fantastisk - han finnes :blunke: Suz
Musemor Skrevet 12. juni 2003 #9 Skrevet 12. juni 2003 Like godt å få vite hvordan han egentlig er , dvs ingenting å samle på!!
Gjest 10na Skrevet 12. juni 2003 #10 Skrevet 12. juni 2003 Sannheten er garantert det stikke motsatte kjære deg! Venninden din er nok interessert i ham selv, og har derfor servert deg denne løgnen for å sørge for at du skygger banen.
chimp Skrevet 12. juni 2003 #11 Skrevet 12. juni 2003 Er tilbøyelig til å være enig m 10na her. Var ihvertfafll den første tanken som slo meg!
Gjest 10na Skrevet 12. juni 2003 #12 Skrevet 12. juni 2003 Uansett - noen god venninde er det ihvertfall IKKE etter min mening. Ærlighet er vel og bra - men, en viss moral og etikk skal og bør etter min mening blandes inn i ærligheten.
Miew Skrevet 13. juni 2003 #14 Skrevet 13. juni 2003 Spør ham selv om hva som faktisk er sanne fakta angående denne saken!
Gjest Venus, ikke innlogget Skrevet 13. juni 2003 #15 Skrevet 13. juni 2003 Jeg forstår at dette var sårende for deg å høre. Men det er viktig å huske at det er HANS mening, og ikke andres !!! :blunke: Men vet du; Jeg synes han fremstår som svært lite attraktiv. Og dessuten virker han overfladisk...... :oops: Dette er vel ikke en gutt du fortsetter å drømme om ? Du fortjener det aller beste vet du. Og han er langt i fra best for deg !!! Så på den måten er det jo positivt at sannheten om han kom på bordet her... For det han sa, viste veldig lite om deg, men derimot om han selv VISTE det SVÆRT MYE !!! :-? Jeg ville ha kommet meg videre.... Dette er sånne slag livet kan gi i blant.... Lykke til !!! Venus.
Gjest Venus, ikke innlogget... Skrevet 13. juni 2003 #16 Skrevet 13. juni 2003 - - og foresten: Er du sikker på at dette er hele sannheten ??? :cry: Kan du stole på denne venninnen din ? Uansett; Lykke til videre.... Venus.
Gjest Cruella Skrevet 13. juni 2003 #17 Skrevet 13. juni 2003 Ville ikke blitt overrasket om 10na har rett her...
Gjest Gutt34 Skrevet 13. juni 2003 #18 Skrevet 13. juni 2003 Det oversaker meg at en konspirasjonsteori blir dratt frem, er det mest for å trøste, eller er det typisk kvinnfolk? Fyren har ikke lyst på et fohold til vedkommende, er ikke det nok? Må han være en superdust selv om?(selv om jeg ikke synes det å kalle folk vemmelig er noe pent)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juni 2003 #20 Skrevet 13. juni 2003 Jeg hadde aldri gjenfortalt noe slikt til en venninne. Og det er det faktum at hun gjorde det som får meg til å tro at her er det noe som ikke helt stemmer. En venninne sier ikke slike ting- det burde være innlysende. Minnie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå