Gjest Gjest_Serenity08_* Skrevet 21. oktober 2008 #1 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Hei alle som ble nysgjerrige på emnetittelen! Jeg er en jente på 24 år som har lyst til å flytte til Paris for et halvt år eller noen måneder, nå etter jul. Har alltid vært veldig tiltrukket av byen, og hatt lyst til å bo der. Har bodd 4 måneder i Frankrike før, og trivdes veldig godt. Jeg har lyst til å finne en liten jobb der, og kanskje ta et kunstkurs eller noe i tillegg. Med det norske systemet kan man ta med seg dagpenger ut i Europa i en periode over 3 måneder mens man leter etter jobb. Men, grunnen til at jeg skriver om dette her, er nettopp fordi jeg har lyst på en ledsager. En annen jente som også kunne tenke seg å prøve denne romantiske byen for å en liten periode. Jeg har ingen venninner som har lyst eller mulighet til å bli med meg. Og jeg synes det kan være litt stusselig å reise ut alene. Det er mye tryggere og artigere å ha med en fra start. Vi har jo noen måneder på å bli kjent her i Norge først! Jeg kjenner allerede flere i Paris. Og tror det kommer til å bli en opplevelse uten sidestykke! Og selvfølgelig en meget lærerik erfaring! Hvis du synes dette hørtes interessant ut, kan du jo enten bare skrive her. Håper å høre fra deg! Innlegget er endret iht KGs regler. Kari, mod Endret 21. oktober 2008 av Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #2 Del Skrevet 21. oktober 2008 Du tro rParis er romantisk? Oh, la, la...lykke til! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonsai Skrevet 23. oktober 2008 #3 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Du tro rParis er romantisk? Oh, la, la...lykke til! :-D Ikke hoer paa Gjest.. Paris ER en romantisk, koslig og helt fantastisk by! Jeg bor midt i Paris med fransk samboer og har det helt fantastisk :rødme: Jeg syns absolutt du skal dra om du har lyst, og du sier jo selv at du allerede kjenner andre i Paris, saa det gaar nok fint! Endret 23. oktober 2008 av Bonsai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lune Skrevet 23. oktober 2008 #4 Del Skrevet 23. oktober 2008 Forbredt deg på ddyyrree leilighetes priser. Ei vennine bor der nå, 12000kr for 40kvm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mats_* Skrevet 26. oktober 2008 #5 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Hei, jeg er veldig interessert i det du beskriver. Sitter faktisk og surfer nettet etter steder og bo i Paris. Har vært i Paris mange ganger, og kjenner også noen franskmenn som bor i og utenfor byen. Paris er en fantastisk by! Eneste minuset (?) er at jeg er mann (31 år), men jeg håper du allikevel kan vurdere å reise nedover med meg. Mvh Mats Mailadresse fjernet iht KGs regler. Kari, mod Endret 27. oktober 2008 av Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå