Gå til innhold

Gode BH-merker?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Sitter og leter på ebay, og om noenhar navn på gode BH-merker så takker jeg gjerne ja :)

Har allerede freya, og rago (ikke BH-er, men annet undertøy) på listen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Størrelsen er forøvrig "rundt 36 D". Varierer litt etter fasongen, stoffet osv, men den størrelsen pleier passe greit nok til at jeg kan ta sjansen på at jeg kan kjøpe uten å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du sjekket på figleaves.co.uk? mye bra og mye pent :) og omtrent i alle str.

jeg handler ikke sånn på nettet, for jeg har så stor byste at jeg måå prøve før jeg kjøper - men Change er en veldig bra butikk! :)

Triumph er jo alltid et sikkert kort :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns Triumph e det garantert beste eg har prøvd.. Har kjøpt ein del HM bh-ar, men dei ekje gode i forhold til Triumph. Går du på ein Triumph-butikk, får du skikkeleg hjelp og, det er dei bh-ane som har vore dei beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

My boobs are OK skrev:
Ingenting slår Gossard og Wonderbra!!

Finnes Wonderbra i større enn C-Cup da?

Ellers enig med Fantasie, Freya og Gossard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

susanne_89 skrev:
Eg syns Triumph e det garantert beste eg har prøvd.. Har kjøpt ein del HM bh-ar, men dei ekje gode i forhold til Triumph. Går du på ein Triumph-butikk, får du skikkeleg hjelp og, det er dei bh-ane som har vore dei beste...

Helt enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner
  LanaLane skrev:
Finnes noen av merkene dere har sagt opp til G-cup?

Freya og Panache finnes i alle fall i store størrelser, for de kan du få kjøpt på Bravissimo.com, som har masse flott for oss som ikke akkurat kan kjøpe BH hos HM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest My boobs are OK

Både gossard og Wonderbra finnes i store størrelser - sjekket det nettopp på underverker.no :jepp: Helt opp til I-cup på enkelte av modellene, faktisk... Nydelige modeller og perfekt passform som holder leeenge - så den stive innkjøpsprisen lønner seg i lengden likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...