Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #1 Del Skrevet 20. oktober 2008 Sitter og leter på ebay, og om noenhar navn på gode BH-merker så takker jeg gjerne ja Har allerede freya, og rago (ikke BH-er, men annet undertøy) på listen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #2 Del Skrevet 20. oktober 2008 Størrelsen er forøvrig "rundt 36 D". Varierer litt etter fasongen, stoffet osv, men den størrelsen pleier passe greit nok til at jeg kan ta sjansen på at jeg kan kjøpe uten å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akori Skrevet 21. oktober 2008 #3 Del Skrevet 21. oktober 2008 har du sjekket på figleaves.co.uk? mye bra og mye pent og omtrent i alle str. jeg handler ikke sånn på nettet, for jeg har så stor byste at jeg måå prøve før jeg kjøper - men Change er en veldig bra butikk! Triumph er jo alltid et sikkert kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 21. oktober 2008 #4 Del Skrevet 21. oktober 2008 fantasie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 21. oktober 2008 #5 Del Skrevet 21. oktober 2008 Lepel, Panache, Beautifull, Young attitude er merker jeg liker godt. Freya nevner du selv, og det merket liker jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susanne_89 Skrevet 21. oktober 2008 #6 Del Skrevet 21. oktober 2008 Eg syns Triumph e det garantert beste eg har prøvd.. Har kjøpt ein del HM bh-ar, men dei ekje gode i forhold til Triumph. Går du på ein Triumph-butikk, får du skikkeleg hjelp og, det er dei bh-ane som har vore dei beste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest My boobs are OK Skrevet 21. oktober 2008 #7 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ingenting slår Gossard og Wonderbra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatrice Skrevet 21. oktober 2008 #8 Del Skrevet 21. oktober 2008 kommer ikke utenom: Abecita Princesse Tam Tam Huit Prima Donna After Eden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #9 Del Skrevet 21. oktober 2008 My boobs are OK skrev: Ingenting slår Gossard og Wonderbra!! Finnes Wonderbra i større enn C-Cup da? Ellers enig med Fantasie, Freya og Gossard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 21. oktober 2008 #10 Del Skrevet 21. oktober 2008 susanne_89 skrev: Eg syns Triumph e det garantert beste eg har prøvd.. Har kjøpt ein del HM bh-ar, men dei ekje gode i forhold til Triumph. Går du på ein Triumph-butikk, får du skikkeleg hjelp og, det er dei bh-ane som har vore dei beste... Helt enig i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 21. oktober 2008 #11 Del Skrevet 21. oktober 2008 Finnes noen av merkene dere har sagt opp til G-cup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #12 Del Skrevet 21. oktober 2008 Min favoritt er Pour Moi som jeg kjøper på Figleaves.co.uk. Billig og veldig bra passofrm (jeg har små pupper da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 21. oktober 2008 #13 Del Skrevet 21. oktober 2008 LanaLane skrev: Finnes noen av merkene dere har sagt opp til G-cup? Freya og Panache finnes i alle fall i store størrelser, for de kan du få kjøpt på Bravissimo.com, som har masse flott for oss som ikke akkurat kan kjøpe BH hos HM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest My boobs are OK Skrevet 21. oktober 2008 #14 Del Skrevet 21. oktober 2008 Både gossard og Wonderbra finnes i store størrelser - sjekket det nettopp på underverker.no Helt opp til I-cup på enkelte av modellene, faktisk... Nydelige modeller og perfekt passform som holder leeenge - så den stive innkjøpsprisen lønner seg i lengden likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå