Gjest Gjest_Kamilla_* Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har gjort det store.. Kommet i kontakt med en kjekk og snill mann. Hører alle sier han har verdens varmeste hjerte, og jeg føler jo det nå som jeg blir mer og mer kjent med han. Vi har allerede hatt sex, og han sier han tenker ofte på meg. Det er et problem da.. Han har allerede dame. Han sier de har problemer, og at det kommer til å bli slutt snart. Vi har det jo fint når vi er sammen, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på om jeg bare er i livet hans for å gi han sex. En liten del av meg ønsker å tro at han vil tilbringe tid med meg, og liker den personen jeg er. At det forholdet han har med hun andre vil slutte snart. En annen del av meg skjønner at dette er tåpelig, at han kanskje bare bruker meg for å få sex, som han kanskje ikke får hjemme. Hittil når vi har vært sammen har vi vært ute og kjørt i bilen hans (på kveldene, etter mørkets frembrudd selvfølgelig), og av og til i leiligheten min. Han gir meg alltid komplimenter, som oftest om utseendet mitt.. Det høres ut som en som får i både pose og sekk, ikke sant? Men det er andre ting som gjør at jeg tviler litt på akkurat det, for han er kjempesnill og veldig godhjertet, og viser at han bryr seg om meg. Vil en kar som kun er ute etter sex være interessert i prating? Er jeg altfor naiv nå? Kan det være en mulighet til at jeg blir brukt her? Kan noen gi meg noen tegn jeg kan se etter? ps. beklager lengden.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har gjort det store.. Kommet i kontakt med en kjekk og snill mann. Hører alle sier han har verdens varmeste hjerte, og jeg føler jo det nå som jeg blir mer og mer kjent med han. Vi har allerede hatt sex, og han sier han tenker ofte på meg. Det er et problem da.. Han har allerede dame. Han sier de har problemer, og at det kommer til å bli slutt snart. Vi har det jo fint når vi er sammen, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på om jeg bare er i livet hans for å gi han sex. En liten del av meg ønsker å tro at han vil tilbringe tid med meg, og liker den personen jeg er. At det forholdet han har med hun andre vil slutte snart. En annen del av meg skjønner at dette er tåpelig, at han kanskje bare bruker meg for å få sex, som han kanskje ikke får hjemme. Hittil når vi har vært sammen har vi vært ute og kjørt i bilen hans (på kveldene, etter mørkets frembrudd selvfølgelig), og av og til i leiligheten min. Han gir meg alltid komplimenter, som oftest om utseendet mitt.. Det høres ut som en som får i både pose og sekk, ikke sant? Men det er andre ting som gjør at jeg tviler litt på akkurat det, for han er kjempesnill og veldig godhjertet, og viser at han bryr seg om meg. Vil en kar som kun er ute etter sex være interessert i prating? Er jeg altfor naiv nå? Kan det være en mulighet til at jeg blir brukt her? Kan noen gi meg noen tegn jeg kan se etter? ps. beklager lengden. Trur nok du blir brukt. Om man er på tur ut av ett forhold å lar det trekke ut i langdrag så vil jeg si det er noe som holder igjen. Hvem vil gå ut av ett forhold å rett i ett nytt? Du er nok bare en i rekken,en så brutalt det høres ut som.
Gjest Betty89 Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Trur nok du blir brukt. Om man er på tur ut av ett forhold å lar det trekke ut i langdrag så vil jeg si det er noe som holder igjen. Hvem vil gå ut av ett forhold å rett i ett nytt? Du er nok bare en i rekken,en så brutalt det høres ut som. Enig desverre! ALDRI gå etter menn med dame... et lite tips
_Selma_ Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Ja .. Hvorfor i all verden går jenter etter duster som har damer , det finnes da mange flere SINGLE flotte menn ,,,,
Gjest Tanita Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Han er allerede utro mot dama si. Hva får deg til å tro at han skal holde seg trofast om han blir sammen med deg? Og syns du det er helt OK at han driver og holder på slik? Liksom, hvor er samvittigheten deres.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Du GIR da ikke bare sex heller? Du FÅR jo også! Frivillig sex er en byttehandel mellom to likeverdige. Kan vel si på en måte at dere bruker hverandre.
mrjigga Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har gjort det store.. Kommet i kontakt med en kjekk og snill mann. Hører alle sier han har verdens varmeste hjerte, og jeg føler jo det nå som jeg blir mer og mer kjent med han. Vi har allerede hatt sex, og han sier han tenker ofte på meg. Det er et problem da.. Han har allerede dame. Han sier de har problemer, og at det kommer til å bli slutt snart. Vi har det jo fint når vi er sammen, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på om jeg bare er i livet hans for å gi han sex. En liten del av meg ønsker å tro at han vil tilbringe tid med meg, og liker den personen jeg er. At det forholdet han har med hun andre vil slutte snart. En annen del av meg skjønner at dette er tåpelig, at han kanskje bare bruker meg for å få sex, som han kanskje ikke får hjemme. Hittil når vi har vært sammen har vi vært ute og kjørt i bilen hans (på kveldene, etter mørkets frembrudd selvfølgelig), og av og til i leiligheten min. Han gir meg alltid komplimenter, som oftest om utseendet mitt.. Det høres ut som en som får i både pose og sekk, ikke sant? Men det er andre ting som gjør at jeg tviler litt på akkurat det, for han er kjempesnill og veldig godhjertet, og viser at han bryr seg om meg. Vil en kar som kun er ute etter sex være interessert i prating? Er jeg altfor naiv nå? Kan det være en mulighet til at jeg blir brukt her? Kan noen gi meg noen tegn jeg kan se etter? ps. beklager lengden. altså når du har problemer med dama så kan det faktisk skyldes lite sex i forholdet og at han blir frustrert for at han ikke får ha sex med kjæresten sin og dermed går til deg for den parten. det med komplimangene er "triks" ville jeg kalt det for at du skal føle deg spesiel etter en hver tid dere er sammen. men du kan jo også tenke sånn at hvis det blir slutt og dere blir kjærester og dere får problemer vil du havne i samme situasjon siden du veit allerede hva han kan gjøre når det er problemer i forholdet.
_Selma_ Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 altså når du har problemer med dama så kan det faktisk skyldes lite sex i forholdet og at han blir frustrert for at han ikke får ha sex med kjæresten sin og dermed går til deg for den parten. det med komplimangene er "triks" ville jeg kalt det for at du skal føle deg spesiel etter en hver tid dere er sammen. men du kan jo også tenke sånn at hvis det blir slutt og dere blir kjærester og dere får problemer vil du havne i samme situasjon siden du veit allerede hva han kan gjøre når det er problemer i forholdet.Bra sagt
Jade Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har gjort det store.. Kommet i kontakt med en kjekk og snill mann. Hører alle sier han har verdens varmeste hjerte, og jeg føler jo det nå som jeg blir mer og mer kjent med han. Tviler på at dama hadde synes det samme om hun hadde visst hva dere drev med... Vi har allerede hatt sex, og han sier han tenker ofte på meg. Det er et problem da.. Han har allerede dame. Han sier de har problemer, og at det kommer til å bli slutt snart. Hvis han allerede har bestemt seg for at det skal bli slutt, hvorfor gjorde han det ikke slutt før han begynte med deg da? Er spent på hvilken kreativ forklaring han har her... Men det er andre ting som gjør at jeg tviler litt på akkurat det, for han er kjempesnill og veldig godhjertet, og viser at han bryr seg om meg. Hvis han bryr seg om deg, hvorfor er han sammen med hun andre, og ikke deg? Er hennes følelser viktigere enn dine? Vil en kar som kun er ute etter sex være interessert i prating? Ja. -- Bryr han seg virkelig om deg? Har han virkelig tenkt å slå opp med dama si? Bare en måte å finne ut av det; Si du ikke vil se han igjen før han har slått opp med henne. Da finner du fort ut av hva hans prioriteringer i disse forholdene virkelig er...
Gjest jens--31 Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 Du høres både naiv og korttenkt ut. Selvsagt bruker han deg. Og selvsagt kan du aldri stole på han, dersom han (mot alle odds!) går fra kjæresten sin for å bli sammen med deg. Han vil mest sannsynlig bedra deg på samme måte. Enkelte er bare helt sjokkerende naive. WAKE UP lille jente.
Gjest julenissekona Skrevet 21. oktober 2008 #11 Skrevet 21. oktober 2008 Bestevenninna mi møtte samme type mann tidligere i år. Det tok bare litt tid før han fortalte at han egentlig hadde dame og at det gikk dårlig.... Der var det også bil-dater på kveldstid og masse koselig prat. Men TROR DU han gjorde det slutt med dama til slutt? (og tror du dama visste at han syntes det gikk dårlig?) Nå er ikke denne mannen norsk, men han bor her fortsatt annenhver uke når han ikke er hjemme hos samboeren, og det skulle ikke forundre meg om han fremdeles farter rundt og sjarmerer forståelsesfulle, skandinaviske blondiner. Altså.... selv om de virker over gjennomsnittet høflige, moralske og alt det der, trenger de ikke å være det.
Gjest Betty89 Skrevet 21. oktober 2008 #12 Skrevet 21. oktober 2008 Si alt til dama hans... Han fortjener ingen av dere!
Gjest bedratt Skrevet 21. oktober 2008 #13 Skrevet 21. oktober 2008 Fra en som akkurat er blitt bedratt: Hvorfor i all verden synes du det er greit å knulle rundt med en mann som har dame??? Hva gir deg (og selvfølgelig han) rett til å holde på sånn? Tro meg, det er absolutt ikke sikkert at han har det så ille hjemme, kanskje han får sex så det holder, men noen menn liker å få i pose, sekk, koffert og bag! Det var tilfelle hos oss. Han ønsket bare litt ekstra bekreftelse på sin manndom (åh gud, så patetisk), men sier han hele tiden hadde det kjempefint med meg og ville ikke byttet meg ut for alt i verden. Hva synes du om tanken på at han går rett hjem og har sex med dama si etter en "romantisk" kjøretur med deg? Nei, sånne damer og menn har jeg ikke mye respekt for!
Lissi Skrevet 21. oktober 2008 #14 Skrevet 21. oktober 2008 Fra en som akkurat er blitt bedratt: Hvorfor i all verden synes du det er greit å knulle rundt med en mann som har dame??? Hva gir deg (og selvfølgelig han) rett til å holde på sånn? Tro meg, det er absolutt ikke sikkert at han har det så ille hjemme, kanskje han får sex så det holder, men noen menn liker å få i pose, sekk, koffert og bag! Det var tilfelle hos oss. Han ønsket bare litt ekstra bekreftelse på sin manndom (åh gud, så patetisk), men sier han hele tiden hadde det kjempefint med meg og ville ikke byttet meg ut for alt i verden. Hva synes du om tanken på at han går rett hjem og har sex med dama si etter en "romantisk" kjøretur med deg? Nei, sånne damer og menn har jeg ikke mye respekt for! Litt off topic, men beholdt du han?
Gjest brenn Skrevet 21. oktober 2008 #15 Skrevet 21. oktober 2008 Du GIR da ikke bare sex heller? Du FÅR jo også! Frivillig sex er en byttehandel mellom to likeverdige. Kan vel si på en måte at dere bruker hverandre. Nei nei, dette er bare tull. Dette ville forutsatt at kvinner har fri vilje og står for sine egne handlinger. Jeg synes absolutt ts har krav på å hevde seg selv som offer her, det er kun gutten som har ansvar og får noe ut av dette. Til ts: Jeg håper den neste kjæresten din er utro mot deg
Gjest TeacJenta Skrevet 21. oktober 2008 #16 Skrevet 21. oktober 2008 tror du er ute med mannen min. Han har seg ofte "turer ut" og er alltid såååå trøtt når han kommer hjem- er du intressert i en type som allerede er utro mot sin kone ,hvordan blir det da når dere blir sammen? En gang Utro = Alltid Utro
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #17 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har gjort det store.. Kommet i kontakt med en kjekk og snill mann. Hører alle sier han har verdens varmeste hjerte, og jeg føler jo det nå som jeg blir mer og mer kjent med han. Vi har allerede hatt sex, og han sier han tenker ofte på meg. Det er et problem da.. Han har allerede dame. Han sier de har problemer, og at det kommer til å bli slutt snart. Vi har det jo fint når vi er sammen, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på om jeg bare er i livet hans for å gi han sex. En liten del av meg ønsker å tro at han vil tilbringe tid med meg, og liker den personen jeg er. At det forholdet han har med hun andre vil slutte snart. En annen del av meg skjønner at dette er tåpelig, at han kanskje bare bruker meg for å få sex, som han kanskje ikke får hjemme. Hittil når vi har vært sammen har vi vært ute og kjørt i bilen hans (på kveldene, etter mørkets frembrudd selvfølgelig), og av og til i leiligheten min. Han gir meg alltid komplimenter, som oftest om utseendet mitt.. Det høres ut som en som får i både pose og sekk, ikke sant? Men det er andre ting som gjør at jeg tviler litt på akkurat det, for han er kjempesnill og veldig godhjertet, og viser at han bryr seg om meg. Vil en kar som kun er ute etter sex være interessert i prating? Er jeg altfor naiv nå? Kan det være en mulighet til at jeg blir brukt her? Kan noen gi meg noen tegn jeg kan se etter? ps. beklager lengden. Jeg har vært i en litt lignende situasjon som deg. Møtt en kjekk og snill man som er opptatt. Men jeg vet at han aldri vil gå fra henne. Vi har heller ikke gått over streken, men jeg vet hva han tenker om meg. Vi har allerede hatt sex, og han sier han tenker ofte på meg. At han ofte tenker på deg skal du kanskje ikke legge for mye i. Siden dere har vært intim, kan det være fantasien om det han har i hodet. Men at han tenker, det gjøre han høyst sannsynlig. Men det kan være tanker av begjær, ikke forelskelse. Det er et problem da.. Han har allerede dame. Han sier de har problemer, og at det kommer til å bli slutt snart. Det er dessverre en meget godt brukt standarfrase. Noe de fleste sier bare for å få en kvinne til sengs. Kan jo stemme, men ofte gjør det nok ikke det. Men har det vist litt vanskelig med å gå ut av forhold. Det høres ut som en som får i både pose og sekk, ikke sant? Men det er andre ting som gjør at jeg tviler litt på akkurat det, for han er kjempesnill og veldig godhjertet, og viser at han bryr seg om meg. Vil en kar som kun er ute etter sex være interessert i prating? Er jeg altfor naiv nå? Kan det være en mulighet til at jeg blir brukt her? Kan noen gi meg noen tegn jeg kan se etter? Ja det høres ut som han får både i pose og sekk. En mann kan være interessert i prating selv om det hovedsaklig er sex han ønsker av deg. Men tegn du kan se etter. Hvor interessert virker han i deg, det du forteller. Virker han å lytte, får han med seg de små tingen som du ikke tenker over. Viser han plutselig å huske en liten ubetydelig detalj du har sagt. Når du treffer han, lyser han opp, som om du er dagens lyspunkt. Viser han ekte glede. Legger han merke til de små tingene. Som hva du hadde på deg ene dagen, eller hvordan håret var en dag. Slike ting. Og ikke minst. Har han noen gang gitt deg følesen av å kunne gjort alt for deg. Hadde han virkelig brydd seg om deg, og vært skikkelig, så ville han ikke gått det skritet å ha sex. Da ville han spart deg for den belastningen. Men alle er ikke like, føleser kan være vanskelig å styre, så han kan jo bry seg selv om. Håper du finner ut av det!
catty Skrevet 21. oktober 2008 #18 Skrevet 21. oktober 2008 la han seile sin egen sjø. noen menn alstå!
Gjest fisk Skrevet 21. oktober 2008 #19 Skrevet 21. oktober 2008 Hvorfor i helvete knuller du på en som har dame??!! De er jo respektløst som faen.
Gjest bedratt Skrevet 21. oktober 2008 #20 Skrevet 21. oktober 2008 Litt off topic, men beholdt du han? Jeg har ikke bestemt meg. Det er barn inne i bildet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå