Gå til innhold

Gina Tricot

Anbefalte innlegg

Gjest Betty89
Skrevet

Må bare si jeg er dypt skuffet av internett butikken til Gina Tricot! Jeg liker veldig godt klærne der inne, men hele layouten til internettsiden var dårlig..

Jeg som hadde tenkt å shoppe litt på nettet idag....

Den største feilen var at klærne hang på dukker... Klær ser jo ikke særlig bra ut slik! Synes absolutt modeller skulle hatt dem på...Da ville jeg nokk kjøpt :)

Hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Gjest -Maggie-
Skrevet

I og med at jeg er bygd veldig annerledes enn de fleste modeller, synes jeg det er helt greit at klærne vises på dukker, og ikke på folk.

Skrevet

Det at klærne ikke vises på modeller, er ikke så nøye for meg heller. Jeg synes bare jevnt over at siden var skuffende.

Skrevet
I og med at jeg er bygd veldig annerledes enn de fleste modeller, synes jeg det er helt greit at klærne vises på dukker, og ikke på folk.

Det er jo nettopp da det er greit å se det på en modell. Hvis du for eksempel er 20 cm lavere enn en modell som har på seg en kjole som går til knærne, så er det jo lett å tenke seg til at den da ikke går til knærne dine. Mens på en prøvedukke uten bein og armer er slikt litt vanskelig å forestille seg.

Digresjon: Er jeg den eneste som ikke tåler trynet til Gina Tricot-modellen?

Gjest -Maggie-
Skrevet

Det er sant. Jeg tenkte på passform.

Skrevet

Jeg liker heller ikke Gina-modellen :fnise:

Skrevet

Er det bare meg eller var det veldig mye klær som manglet på de sidene?? Håpte kanskje det var mulig å få tak i et par ting som de er tomme for i butikken her... men neeeei da! :snurt:

Er også enig at siden var veldig dårlig lagt opp for å stimulere min shoppinglyst...

Skrevet

Vanskelig å navigere, vanskelig å se for seg hvordan klærne ser ut på, og siden de har endel topper med bar rygg og lignende så syns jeg de burde også kunne vise hvordan de toppene ser ut bak.

Skrevet (endret)

Også er det så dårlig at de viser bare halve klesplagget der man kan klikke på det. De har noe å lære om webdesign og brukervennlighet ja.

Endret av SummerJoy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...