Gå til innhold

Støvlettar

susanne_89

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg sit her og vurderer å kjøpe meg støvlettar frå Ellos, men er usikker på kva farge eg skal velje og om det er nokon som har erfaringar med desse?

Eller om det er nokon som har erfaringar med sko/støvlettar frå Ellos i det heile..

Håpar på gode svar.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte dem best i brunt.

Disse er jo av merket Bullboxer, et merke som selges i skobutikker rundt omkring (og de har mye fint!), så det er ihvertfall ikke et "egenprodusert Ellos-merke", uten at jeg har noe spesiell erfaring med Bullboxer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kjøpt 2 par støvletter fra ellos. Ikke de samme som du har tittet på, men erfaringen min er ihvertfall veldig bra! De var normale i størrelsen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg lurte litt på å kjøpe dei i svart, for å kunne bruke dei til fint og litt sånn til alt.... men eg klarar ikkje å bestemme meg... egentlig vil eg kjøpe dei i begge fargane, men det har eg ikkje råd til.. desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte dem best i brunt, og jeg eier ikke et eneste brunt plagg og liker ikke brunt noe særlig, så det sier en del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg lurte litt på å kjøpe dei i svart, for å kunne bruke dei til fint og litt sånn til alt.... men eg klarar ikkje å bestemme meg... egentlig vil eg kjøpe dei i begge fargane, men det har eg ikkje råd til.. desverre...

Vil jo si du kan bruke brunt til alt.Jeg er så gal at rødt og sort syntes jeg ser pyton ut men rødt og brunt er fint.Og derfor hadde jeg gått for brun..he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brunt og lilla?

Hm...Ja si det, nå eier jeg faktikst ingenting lilla men som jeg kan se for meg så vil jeg tro "noen "lillafarger og brunet er veldig fint.Folk mener jo svart går til alt som og det gjør jo på en måte det men syntes det kan bli så veldig "hard"overgang innimellom men jeg er jo litt rar,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...