Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

tenkte jeg skulle informere om at Lookfantasic.com har tilbud på shampoo & balsam DUO spesielt til norske kunder. det koster 17.55 pund, som blir 200 norske. altså rett innunder toll grensen. shipping skal være redusert også. http://www.lookmantastic.com/specials/redk...ws_OCT08-2_DUOS

ser ut som det varer til 24/10. noe å slå til på kanskje?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei

tenkte jeg skulle informere om at Lookfantasic.com har tilbud på shampoo & balsam DUO spesielt til norske kunder. det koster 17.55 pund, som blir 200 norske. altså rett innunder toll grensen. shipping skal være redusert også. http://www.lookmantastic.com/specials/redk...ws_OCT08-2_DUOS

ser ut som det varer til 24/10. noe å slå til på kanskje?:)

så det jeg også og ble veldig glad, helt til det kom opp i nesten 300,-kr med frakt.

Skrevet

men det stod at man betaler frakt for kun en av produktene. oh well... dyrt blir det kanskje uansett. ser nå på mailen at det ikke gjelder kun redken men også noen produkter innen tigi, wella SP og Elizabeth Arden.. just as u know;)

Skrevet
men det stod at man betaler frakt for kun en av produktene. oh well... dyrt blir det kanskje uansett. ser nå på mailen at det ikke gjelder kun redken men også noen produkter innen tigi, wella SP og Elizabeth Arden.. just as u know;)

jaaa stemmer=)

prøvde å bestille da men det ble ca. 260 eller noe for de to redken produktene

Skrevet

60,- kr i frankt er jo ikke all verdens.. blir mye uansett om man skal kjøpe det hos frisørsalong her i Norge.

Skrevet

heisann

bare husk dette: dersom prisen på selve varen er under 200 så går det bra! Da tar de ikke med frakten :)

det er når varen koster f.eks 210 og frakt er 50 som blir tot.pris 260 at frakten skal telles med. Men siden hovedtilbudet er at det skal være under tollgrensen så trenger dere ikke bekymre dere for frakten! :)

Skrevet

Med dagens kurs (GBP = 11.386) vil en Redkenduo koste 199,8 kr... Jeg vet ikke om jeg ville sjanset på det!

Skrevet

^

Ja det vet jeg, men dette er jo som du sier bare frem til 26.10, om pakken kommer i neste uke er det godt mulig det er en annen kurs som gjelder og da mest sannsynelig en kurs som er høyere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...