SkumGummi Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #221 Del Skrevet 15. januar 2009 ..har to pakker i skapet. Nammenam... Haha, ikke frist meg... Men husker jeg helt feil eller smaker det godt? Jeg mener å huske det fra mindre brødre og da jeg satt barnevakt som mindre at babygrøt det var skikkelig godt liksom?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. januar 2009 #222 Del Skrevet 15. januar 2009 Haha, ikke frist meg... Men husker jeg helt feil eller smaker det godt? Jeg mener å huske det fra mindre brødre og da jeg satt barnevakt som mindre at babygrøt det var skikkelig godt liksom?! Skikkelig godt! Min favoritt er hvetegrøt frukt! Kom gjerne innom for en smaksprøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. januar 2009 #223 Del Skrevet 15. januar 2009 Du er nå søt og da. Babygrøt, liksom. Så fint at kontrollen gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #224 Del Skrevet 15. januar 2009 Skikkelig godt! Min favoritt er hvetegrøt frukt! Kom gjerne innom for en smaksprøve. Haha, høres utrolig fristende ut!! Spørs om jeg må kjøpe meg en pakke! Bare for å ha gjort det! Uffameg, flaut!! Du er nå søt og da. Babygrøt, liksom. Så fint at kontrollen gikk bra Haha, søt faktisk! Det var rake motsetninger til det mannen min kaldte meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 19. januar 2009 #225 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei hei SkumGummi! så gøy å lese dagboka di her inne.. har jo fulgt med på bloggen din, men registrerte meg her på KG først idag.. Kjempekoslig å lese hvordan du har det, og hvordan ting står til med babyen deres! :D klem fra Helly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #226 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei hei SkumGummi! så gøy å lese dagboka di her inne.. har jo fulgt med på bloggen din, men registrerte meg her på KG først idag.. Kjempekoslig å lese hvordan du har det, og hvordan ting står til med babyen deres! :D klem fra Helly Hei hei Er du Helly som i Helly jeg kjenner eller noen andre? Koselig er det iallfall uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 20. januar 2009 #227 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei hei Er du Helly som i Helly jeg kjenner eller noen andre? Koselig er det iallfall uansett! Helly som i Hellybelly som du kjenner.. hehe... :D du er heldig som har så mange som er innom her og leser da, for det tror jeg nok du kan finne mye støtte i! at noen andre er i din situasjon og sånt! klemmepå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 20. januar 2009 #228 Del Skrevet 20. januar 2009 og forresten.. Babygrøt er skikkelig godt :D så kjøp deg litt du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 20. januar 2009 #229 Del Skrevet 20. januar 2009 *ser for meg skumgummi spiser babygrøt i smug* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. januar 2009 #230 Del Skrevet 20. januar 2009 *ser for meg skumgummi spiser babygrøt i smug* I smug?? Velkommen hit, skumgummi og helly, her skal det arrangeres barnegrøt-aften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 21. januar 2009 #231 Del Skrevet 21. januar 2009 I smug?? Velkommen hit, skumgummi og helly, her skal det arrangeres barnegrøt-aften! Hehe, det hadde vært kos.. :D Nå.. åssen går det med deg da skumgummi? Noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 21. januar 2009 #232 Del Skrevet 21. januar 2009 Boller, babygrøt og brus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 21. januar 2009 #233 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei Tenk at du er over 17 uker allerede! Synes ikke det er lenge siden du gikk og ventet på de magiske 12. Jeg har ikke hatt dilla på noe i dette svangerskapet, heller motsatte veien. Jeg hærer ikke kokos eller slimete sjømat (sjømat som ikke er stekt). Blir kvalm bare ved tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #234 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg har vært skikkelig husmor denne uken!! Ikke nok med at jeg har følt jeg haar gått å ryddet hele tiden og det ser faktisk nesten alltid rimelig bra ut hjemme - MEN: Onsdag bakte jeg en ostekake og 20 sjokolademuffins med sjokoladebiter i (NAM) OG i går bakte jeg 25 boller, 25 kanelboller og 20 rundtstykker. Så nå har jeg mye godt å servere når vi får besøk i helgen gitt. Man føler seg alltid litt bra når man føler man får gjort mye! Nå sitter jeg på jobb og teller minutter frem til jeg er ferdig!! Gleder meg til helg! Nå er det ikke lenge til ultralyden vår mandag 09:45 skjer det!! Er spent, på flere måter. Først og fremst er jeg så redd for at ting kanskje er galt, jeg har hatt litt smerter i "babymagen" denne uken og har ikke kjent sånn kjempe mye liv (i forhold til sist uke) Vet jo at det er normalt siden jeg ikke er så langt på vei - men man blir jo alltid bekymret Også er jeg spent på om vi får vite kjønnet, og bare generelt er jeg spent. Så mandag 09:45 må dere tenke på meg jenter!! Mannen min blir så klart med på ultralyden også har jeg pratet med sykehuset og spurt om det var greit min beste venninne ble med også - og det var det. Noe jeg satt stor pris på, og det gjorde hun og. Hun har vært en veldig støtte for meg i svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #235 Del Skrevet 23. januar 2009 ___________________________ 2009 ___________________________ 29.06: Termin 08.06: Svangerskapspermisjon 29.05: 8 mnd 02.05: Babyen snur seg 28.04: 7 mnd 27.03: 6 mnd 28.02: Den lille hører 24.02: 5 mnd 07.02: Babyen får søvnmønster 26.01: Ultralyd 23.01: 4 mnd 13.01: Legetime (16+2) 12.01: Kjente bevegelse ca (16+1) 10.01: Beveger seg og tisser (16+0) ___________________________ 2008 ___________________________ 27.12: Kjønnet blir tydelig (13+6) 23.12: 3 mnd 22.12: Første kvalmfri dag (13+1) 17.12: Privat ultralyd (12+3) 08.12: Kjente livmoren (11+1) 04.12: Første jordmortime (10+4) 01.12.09 - 11.1.09: 100 % sykemeldt pga kvalme 29.11: Organer ferdig formet (9+6) 29.11: Embryoperiode slutt (9+6) 24.11-01.12: 50%sykemeldt (kvalm) 22.11: 2 mnd 22.11: Begynte å bevege seg (8+6) 14.11: Større bryster (7+5) 05.11: Oftere tisse (6+3) 30.10: Kvalme/oppkast (5+4) 29.10: Hjertet begynte å slå (5+3) 27.10: Første legetime (5+1) 23.10: Stikkinger i magen (4+4) 22.10: 1 mnd 20.10: Positiv test (4+1) 20.10: Uggen i kroppen (4+1) 18.10: Ømme bryster (3+6) 13.10: Trettere enn før (3+4) 04.10: Engelen vår ble skapt (ca) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 23. januar 2009 #236 Del Skrevet 23. januar 2009 Så gøy å lese! Skal tenke på deg på mandag, alt er elt sikkert bare bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #237 Del Skrevet 25. januar 2009 EN dag igjen!!! Gleder meg til ultralyd!! Finnes det noen lure tips så vi kan få mest mulig ut av ultralyden?? Har hørt det kan være smart å drikke cola og spise sjokolade før ultralyden - så det tenkte jeg å gjøre, sånn at babyen våkner litt :D Hvor mye før bør jeg gjøre det? Håper alt er som det skal være Nå sitter jeg forann tv-en å ser Juno som bare er en helt fantastisk skjønn og herlig film!! Hun som spiller hovedrollen (en 16 åring som blir gravid og skl adoptere vekk ungen) er bare helt skjønn!! I helgen har vi hatt besøk av noen venner av oss. Og i dag bare slapper jeg av hjemme mens de er å kjører gocart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. januar 2009 #238 Del Skrevet 25. januar 2009 EN dag igjen!!! Gleder meg til ultralyd!! Finnes det noen lure tips så vi kan få mest mulig ut av ultralyden?? Har hørt det kan være smart å drikke cola og spise sjokolade før ultralyden - så det tenkte jeg å gjøre, sånn at babyen våkner litt :D Hvor mye før bør jeg gjøre det? Håper alt er som det skal være Nå sitter jeg forann tv-en å ser Juno som bare er en helt fantastisk skjønn og herlig film!! Hun som spiller hovedrollen (en 16 åring som blir gravid og skl adoptere vekk ungen) er bare helt skjønn!! I helgen har vi hatt besøk av noen venner av oss. Og i dag bare slapper jeg av hjemme mens de er å kjører gocart! Er det ikke spennende?? Tja, kaffe av forskjellige slag pleier å lage liv i magen min iallefall. Og det tar ikke mer enn 5-10 minutter før hun er igang. Hehe... Caffe mocca er søtt og godt og det blir full rulle! Men om dere får tilbud om litt 3D-ultralyd på undersøkelsen (som vi fikk) så er det jo egentlig bare litt dumt at det er full rulle.. Eller? Dere ser nok bevegelser uansett, og jo roligere mini ligger, jo bedre bilder blir det jo. Min erfaring etter 6 UL'er. Masse lykke til imorgen, jeg skal tenke på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #239 Del Skrevet 25. januar 2009 Er det ikke spennende?? Tja, kaffe av forskjellige slag pleier å lage liv i magen min iallefall. Og det tar ikke mer enn 5-10 minutter før hun er igang. Hehe... Caffe mocca er søtt og godt og det blir full rulle! Men om dere får tilbud om litt 3D-ultralyd på undersøkelsen (som vi fikk) så er det jo egentlig bare litt dumt at det er full rulle.. Eller? Dere ser nok bevegelser uansett, og jo roligere mini ligger, jo bedre bilder blir det jo. Min erfaring etter 6 UL'er. Masse lykke til imorgen, jeg skal tenke på deg! Hm - ja du har kanskje rett Hvor fikk du tilbud om 3D? Jeg skal på ullevål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. januar 2009 #240 Del Skrevet 25. januar 2009 Hm - ja du har kanskje rett Hvor fikk du tilbud om 3D? Jeg skal på ullevål Ikke der.. Det var nok noen byer lenger nord. men de har vel ganske nytt utstyr på Ullevåj også, vil jeg tro? Vi fikk bare 3-4 minutter med 3D da, bare så vi fikk sett det søte lille ansiktet! :rødme: Selve undersøkelsen var stort sett vanlig UL. Men utrolig gøy det også da! For bevegelser på 3D kan få den lille til å se ut som en apekatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå