Gjest Hegepege Skrevet 17. desember 2008 #181 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Ja, det var på tide Så herlig da, ååå håper vi får de samme gode nyhetene på mandag :rødme: Spurte dere om kjønnet eller, dere vil kanskje ikke vite det? Så han det med en gang han tok den på magen? Tenker på det liksom om man ikke finner den med en gang, hehe.. Nå ble det mange spørsmål her, men det var MORO Da blir det jul i år å Endret 17. desember 2008 av Hegepege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #182 Del Skrevet 17. desember 2008 Ja, det var på tide Så herlig da, ååå håper vi får de samme gode nyhetene på mandag :rødme: Spurte dere om kjønnet eller, dere vil kanskje ikke vite det? Det var for tidlig å si noe om kjønnet, så det fikk vi ikke vite. MEN når vi skal på ordinær ultralyd 26. januar DA blir det stas å vite kjønnet :D *krysser fingrene for mandag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #183 Del Skrevet 18. desember 2008 Nytt magebilde Nå er jeg jo passert tre mnd noe som betyr at det er på tide med et nytt magebilde! Legger ut det nyeste først, også fra 2 mnd på vei, og 1 mnd på vei etter det. (Måtte gjør litt om her)... 3 mnd (12+4) 2 mnd på vei 1 mnd på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 19. desember 2008 #184 Del Skrevet 19. desember 2008 Oi, ser faktisk forskjell på magebildene, det erjo litt moro. Selv føler jeg ikke at jeg har fått noe kul enda. Skjønner ikke helt hvor jeg skal kjenne livmora over skambenet når det kommer heller. :klø: Så moro med UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #185 Del Skrevet 19. desember 2008 Oi, ser faktisk forskjell på magebildene, det erjo litt moro. Selv føler jeg ikke at jeg har fått noe kul enda. Skjønner ikke helt hvor jeg skal kjenne livmora over skambenet når det kommer heller. :klø: Så moro med UL Jeg kjente og kjente som bare det fra uke 10 og utover og tilslutt "innbilte" jeg meg at jeg kjente det, men det gjorde jeg ikke... Hehe. Det er først denne uken jeg kjenner livmoren, og da vet jeg godt at det er det jeg kjenner Tips: Ligg på ryggen når du skal kjenne, eller stå - da er det lettest! Og kjenn rett over "kjønnsbeinet" etter først en hard kant - det er livmoren. Nå kjennes min mer ut som en klump som nærmer seg like stor som hånden min. Veldig spennende Men ikke fortvil om du ikke kjenner noe enda, den begynner ikke å vokse for fult før rundt uke 12 Ja, er moro at man ser forskjell, men jeg så faktisk ikke så forskjell før man så bildene sånn ved siden av hverandre. Nå ser jeg jo klart at jeg har fått babykul neders og er bare kjempe stolt over den! litt for at nå er det juleferie (Selvom jeg ikke har vært på jobb på en evighet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 19. desember 2008 #186 Del Skrevet 19. desember 2008 Så gøy med UL, da! Og så søøøt SkumGummi-junior! Kos deg nå før jul da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #187 Del Skrevet 19. desember 2008 Så gøy med UL, da! Og så søøøt SkumGummi-junior! Kos deg nå før jul da Ja jeg er stolt over magen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #188 Del Skrevet 19. desember 2008 Så gøy med UL, da! Og så søøøt SkumGummi-junior! Kos deg nå før jul da Ja jeg er stolt over magen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. desember 2008 #189 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Oi, ser faktisk forskjell på magebildene, det erjo litt moro. Selv føler jeg ikke at jeg har fått noe kul enda. Skjønner ikke helt hvor jeg skal kjenne livmora over skambenet når det kommer heller. :klø: Så moro med UL Den kjenner du nok etterhvert! Kjennes ut som en hard kant eller en full blære. Merkes best på morgenen før man har stått opp og tisset. Du merker den når den kommer! Garantert! Og magebildene var fine, SkumGummi. :rødme: Ser betydelig forskjell ja... Endret 19. desember 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #190 Del Skrevet 19. desember 2008 Den kjenner du nok etterhvert! Kjennes ut som en hard kant eller en full blære. Merkes best på morgenen før man har stått opp og tisset. Du merker den når den kommer! Garantert! Og magebildene var fine, SkumGummi. :rødme: Ser betydelig forskjell ja... Takk Hehe!! Legger ved et bilde av en julekurv jeg har laget til min kjære svigerfamilie som vi drar til imorra! "Oppskrift": - Mandariner - Masse smågodt - Polly julmiks (nøtter) - Sjokoladenisser - 3 plater sjokolade - 1 fl cider - 2 fl julebrus - 2 poser julemarsipan fra nidar - Brente mandler - Voyage te EN SUKSESSE :D Og et virkelig tips som er en skikkelig skjønn julegave, eller event. førjulsgave Personlige og veldig koselig!! Har også lagt ved noen julekort som liksom er fra minsten i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussta Skrevet 20. desember 2008 #191 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei Skumgummi! Så fin julegave du hadde laget til svigersfamilien, snill du Jeg har det kjempe fint selv om jeg verker noe grusomt, men det går seg nok til! Skal til fysioterapi 5januar, gleder meg til det, kanskje de har noen gode råd å komme med! Selv drar jeg hjem til familien og svigers imorgen for å feire jul, og det blir deilig, skal være der i 14dager! Jeg har forresten lagt deg til på msn jeg, men glemte å gi beskjed til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #192 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei Skumgummi! Så fin julegave du hadde laget til svigersfamilien, snill du Jeg har det kjempe fint selv om jeg verker noe grusomt, men det går seg nok til! Skal til fysioterapi 5januar, gleder meg til det, kanskje de har noen gode råd å komme med! Selv drar jeg hjem til familien og svigers imorgen for å feire jul, og det blir deilig, skal være der i 14dager! Jeg har forresten lagt deg til på msn jeg, men glemte å gi beskjed til deg! Hm, har ikke kommet noe opp på msn? Sikker på du har lagt meg til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #193 Del Skrevet 24. desember 2008 Nå har vi akkurat sagt det til mamma og pappa at vi skal ha baby. Vi vekte de med frokost på senga servert kaffe i kopper som det stå bestemor og bestefar på. Da de så hva det sto spurte de om jeg var gravid, og det var jeg jo Så fikk de kort som jeg hadde laget ("fra den lille") med bilde og koselige ord. Tårer, latter og glede ble vi mødt med Nå gleder vi oss til å kose oss med familien min idag! Og dere? GOD JUL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #194 Del Skrevet 28. desember 2008 Endelig er det 140 % offisielt. Igår fikk resten av familien (våre tanter og onkler) vite det, og nå er det ikke hemmelig lengre. Veldig deilig å ha sluppet den bomben for å si det sånn... Er tyngre enn andre trur å holde sånt sjult. Reaksjonene har vært kjempe positive fra alle!! Mange varme Vi fikk kjempe masse fint til jul. Bla. fikk jeg slalomski og skøyter, mannen min fikk snowboard og skøyter, vi fikk 10 000 av bestemor (den gale dama der !!! Hun gav 10 000 til alle barnabarna (har 12 barnebarn) og 50 000 til alle barna sine (hun har 6 barn) Sånn er det... Fy!! Hehe!), jeg fikk noen nydelige og deilige vintersko, også fikk så klart masse annet dall som man får hver jul. Av mannen min fikk jeg vinterbukse (som jeg selv hadde plukket ut OG brukt før jul...) også skulle vi kjøpe en "liten ting ved siden av" som ble en i pod til 2000 kroner. Hehe, den gutten - men han er jo nydelig da. Selvom foreldrene mine fikk vite om dette julaften morgen rakk så klart mammaen min rakk så klart komme seg ned på butikken å handle barnetøy som hun pakket inn til minsten i magen å la under treet. Veldig skjønt! Var også et par pakker under treet til den lille, det var koselig da! Rart å tenke på at om et år har vi en liten på 6 mnd. 2. juledag var det familieselskap med min familie og mannen sin familie - var veldig kos. I går var det familieselskap med svigermor sin side av slekten, og i dag er det juleselskap med svigerfar sin side av slekten - phu!! Blir helt sliten av all den maten og all selskap. Hehe! Ellers kan jeg jo meddele at KVALMEN HAR GITT SEG Nå går jeg inn i 15. uke! Syns tiden bare flyr av gårde. Magen har funnet vegen for å si det sånn, og folk kan se at jeg er gravid. Jeg har spydd av meg 5 kg under disse mnd med oppkast, og halve rompa mi har forsvunnet til gjengjeld for at puppene mine strutter. Hehe, jaja - klager jo ikke på det! (Iallfall ikke mannen ) Ønsker dere alle en god jul videre og et godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #195 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg nærmer meg skrekkelig fort 15 fullgåtte uker og jeg skal begynne på uke nr 16 imorra. Syns tiden bare flyr!! Magen... Jo, den er her - iallfall om kvelden, ikke så mye om dagen! Men regner med dette kommer etterhvert?? Jeg har jo lyst på mage da Mamma hadde vært å handla gave til meg i går; mammatights og mammagenser - så nå kan jeg bare bli større. Hehe! Problemet er at pga all oppkasten har jeg spydd av meg 5-6 kg siden jeg ble gravid! Haha! Har mistet hele rompa mi I dag drar vi tilbake til Oslo etter juleferien og jeg skal innrømme at jeg gleder meg!! Det er måte på hvor lenge man orker å henge med de samme folka? Hehe!! Har vært en deilig ferie, men gleder meg til å komme tilbake til hverdagen! SKJER med at det er NULL liv på KG om dagen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 3. januar 2009 #196 Del Skrevet 3. januar 2009 Tror alle har tatt litt KG-ferie i julen. Er ofte litt sånn i feriene her inne. Er litt deilig, for da er det så kjekt å komme tilbake Så bra formen er bedre. Moro at magen har begynt å vises da, min har ikke det, jeg ser bare litt "feit" ut Ha en fin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 5. januar 2009 Har vært en litt tung dag i dag... Hadde en skikkelig diskusjon med mannen i dag! Høres kanskje veldig dumt ut men for å si det sånn så har vi hatt xbox i noen mnd nå og etter vi fikk den har han blitt HELT avhengi, benytter hvert øyeblikk til å spille. Både i går og i dag foreslo jeg at vi skulle gjøre noe sammen, også sa han "skal bare spille ferdig bla bla bla..." også ble det ikke noe av, fordi da var det for sent. SÅ med mine hormoner ble det en skikkelig diskusjon. Det var så klart ikke bare dette som gjorde det, men det bare toppet seg litt for meg, siden jeg har veldig masse rundt i hodet om dagen. Tenker veldig på den lille i magen min... Nå var vi på ultralyd i uke 13, og da så alt bra ut. Men nå har kvalmen gitt seg (nesten), jeg har ikke kjent liv (som jeg vet om!!) og magen vokser ikke akkurat i rekordfart for å si det sånn :S Er så innmari redd for å komme på ultralyd 26. januar også sier de at ting ikke er som det skal Flere som har opplevd det samme? Disse tankene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 6. januar 2009 #198 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Jeg var på UL i uke 14. Alt så veldig bra ut og jeg roet meg egentlig med med, MEN når den ordinære ULen nærmet seg kom nervene igjen. Men alt var i skjønneste orden på den ordinære også Ang magen så skal du ikke bekymre deg. De vokser forskjellig. Noen syns ikke at de er gravide i uke 20, mens andre (som meg selv) har fått tidlig stor mage. Og liv er det ofte man ikke kjenner før man er over 20uker, når man er førstegangs. Nå vet jeg ikke hvor placena er plassert hos deg, men om den er plassert på fremrevegg, kan det også ta enda lenger tid før man kjenner liv Selv begynte jeg å kjenne spark rundt uke 18-19. Gratulerer med 15 uker, forresten, og godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 7. januar 2009 #199 Del Skrevet 7. januar 2009 Godt nyttår! Juleferie har ført til mindre aktivitet her for min del, men det begynner å normalisere seg igjen nå Hehe, jeg kjenner til spille-problemene du refererer til, SG! Her går det i Playstation 3. Jeg har vel funnet ut at det kan være like greit å bare bli med å spille selv av og til. Det kan faktisk være ganske moro til tider, og vi får samtidig en slags tid sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #200 Del Skrevet 7. januar 2009 Godt nyttår! Juleferie har ført til mindre aktivitet her for min del, men det begynner å normalisere seg igjen nå Hehe, jeg kjenner til spille-problemene du refererer til, SG! Her går det i Playstation 3. Jeg har vel funnet ut at det kan være like greit å bare bli med å spille selv av og til. Det kan faktisk være ganske moro til tider, og vi får samtidig en slags tid sammen Ja, sant som du sier - men finnes MÅTER på hvor lenge man skal spille sammen også Har prøvd det og. Hehe! Nå derimot har jeg kjøpt meg månedsabbonoment på Maxdome så jeg fyller dagene med å se Unge Mødre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå