Gå til innhold

1+1 = 3, vi er gravide!

SkumGummi

Anbefalte innlegg

Haha, på tickeren står det "Yay! Now I`ve got more brain cells than Paris & Nicky Hilton put together!" :fnise:

God påske og gratulerer med 3. trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, på tickeren står det "Yay! Now I`ve got more brain cells than Paris & Nicky Hilton put together!" :fnise:

God påske og gratulerer med 3. trimester!

I know :P Lo når jeg så det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke å se så nøye over lista nå, men la merke til at du tenkte å ha med 2-3 amme-BH'er på sykehuset. Jeg har fått tips om at man børe vente til etter at melken har kommet med å kjøpe ammeBh, da det er først da man vet hvilken str man trenger. På HM har de visst amme-singeter med sånn "topp" inni som visstnok holder litt på plass. Jeg tenkte kansje å kjøpe et par sånne til å ha på sykehuset i stedet.

Men nå har jo ikke jeg heller født før da, så jeg vet jo ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, noen som vet hvordan/om man kan legge ut "tabeller" her? Tenkte å legge ut utstyrslisten :)

Endret av SkumGummi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det går nei. Prøvde å lage en tabell og kopiere den inn hit, men det blir bare rotete og uten rutene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg nå gått inn i 30. uke. 29 fullgåtte uker er gjennomgått!

Påsken er forbi... Og for å være ærlig har det vært en påske som har vært litt både og. Startet påsken med en liten fereie sammen med mannen i Gøteborg og etter det var vi i Telemark hos foreldrene hans. Var jo veldig koselig her :) MEN jeg har vært VELDIG plaget med diverse denne påsken...

Flere byturer, bytting av seng ALT for ofte, lange bilturer osv har gjort at jeg har hatt veldig smerter i bekkenet den siste delen av ferien! :( Det har gjort at nettene har blitt harde, og jeg har ikke fått sovet mye pga. bla bekkenet.

PLUSS at lille jenta kvikner ALLTID i det jeg legger meg og når hun endelig roer seg etter en god time med spark, dans og fest der inne så må så klart jeg på do og da kvikner hu igjen... Så har sovet lite, vondt i bekkenet og da får man lite søvn og blir gretten, sliten og ikke i form om dagen...

Nå gruer jeg meg til jobb dersom nettene fortsetter som de har vært med vondt. Akkurat nå kunne jeg ønske jeg ikke hadde den jobben å tenke på... Føler det er så sykt mye annet å tenke på.

Trudde jeg lakk fostervann her om dagen også... Men fant ut at det ikke var det allikevel, antagelig... (etter en samtale på telefon med en sur jordmor på sykehuset telemark)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :goodbye:

Bare innom med noen oppmuntrene :klemmer:

Håper at du får sove litt bedre etter hvert. Har du brøvd å ha puter mellom bena, under magen osv?

Pyton når en ikke får sove. Ikke den eneste som blir gretten da nei....

Men er heldigvis ikke så plaget med det dette svangerskapet, var mye verre sist gang.

Stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å bruke kvinneguiden så mye mer fremover... Grunnen til det er at jeg bruker andre forum som jeg har mer nytte av :)

Så da vet dere det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen! Du kan ikke bare "leave us hanging" heller? Må få noen oppdateringer i blant osv? :smilyblomst:

Ellers så skjønner jeg at du har behov for direkte svangerskapsforum og terminklubber :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

SkumGummi-hvordan går d?

Om du ser på bloggen hennes så står det at hu fikk ei jente den 11 juni ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ser på bloggen hennes så står det at hu fikk ei jente den 11 juni ;)

Oi-spennende!:)

Hva er bloggen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...