Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Natt til fredag ble jeg vekket av verdens værste telefon, stallen brant. Hev meg i bilen og synet som møtte meg var grufult. Stallen jeg har stått på i årevis stod i full fyr og de fleste hestene kom seg ikke ut. Var så grusomt å høre de sparke og rope og ikke kunne gjøre noe som helst. De som eier stallen hadde gjort alt og greide å redde 8 hester, de fikk åpnet opp alle boksene med de dumme dumme hestene gikk ikke ut. Har nesten ikke sovet siden og hver gang jeg lukker øynene ser jeg for meg den lille mulen min i full fyr. Bare gråter og gråter og skjønner ikke hvordan jeg noen sinne skal kunne smile igjen. Hvil i fred lille mulen min
Gjest Elfrida Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Hvis det er noen trøst så har de nok besvimt av røyk før de kom i nærheten av flammer. Så de var nok mest redde når du hørte dem. Kjempetrist, det burde vært installert overrrislingsanlegg i staller og fjøs.
Gjest TS Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg vet det når jeg tenker rasjonelt, har snakket med dyrlegen og han har garantert dødd av kullosforgiftning, i tillegg hadde han ulldekken slik at han har hatt noe beskyttelse mot flammene. Alikevel så hjleper det ingen ting. Han var min beste og eneste venn i hele verden. Vet ikke hva jeg skal gjøre mer.
EmmaW Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Er hesteeier selv, og tenker så mye på dere om dagene. En fæl, fæl måte å miste hesten sin på. Sender masse trøsteklemmer.
Maryell Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Føler veldig med deg, må være helt forferdelig.
nettengel Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Føler veldig med deg og de andre som mistet hesten sin i denne tragiske brannen. Ser dere alle er innom å tenner lys og legger blomster ved innkjøringen til gården! Vi i nabolaget tenker på dere i denne tøffe perioden.
TiaMaria86 Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Som hesteier selv, har denne episoden vært i mine tanker og mareritt helt siden jeg fant ut om dette.. sender mine varmeste tanker til deg og de andre i samme situasjon
spezitas Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 Uff, så grusomt!!! Fikk tårer i øynene da jeg leste innlegget ditt. Jeg sender deg varme tanker, og tenker nok at hesten din har det bra der han er nå. Brann må være enhver dyreeiers store skrekk...
Zadja Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 Så forferdelig trist... For en forferdelig ting å oppleve...føler med deg..
Roxy Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 Natt til fredag ble jeg vekket av verdens værste telefon, stallen brant. Hev meg i bilen og synet som møtte meg var grufult. Stallen jeg har stått på i årevis stod i full fyr og de fleste hestene kom seg ikke ut. Var så grusomt å høre de sparke og rope og ikke kunne gjøre noe som helst. De som eier stallen hadde gjort alt og greide å redde 8 hester, de fikk åpnet opp alle boksene med de dumme dumme hestene gikk ikke ut. Har nesten ikke sovet siden og hver gang jeg lukker øynene ser jeg for meg den lille mulen min i full fyr. Bare gråter og gråter og skjønner ikke hvordan jeg noen sinne skal kunne smile igjen. Hvil i fred lille mulen min Kondolerer. Jeg blir helt uvel når jeg tenker på det men livet må gå videre nå. Hesten har det ihvertfall ikke vondt i dag så ta vare på de gode minnene. Nå bør du kanskje fokusere på å finne deg en ny firbent venn som du kan konsentrere deg om...For mange hjelper dette veldig når en først har tatt steget. Det er det vanskeligste men så går det vonde over.Man starter et nytt kapittel og drar ikke med seg det negative over til et annet dyr. Sån er vi flinke! Ingen kan erstatte din tidligere hest men du kan sikkert ha godt av å gi en ny sjel en sjanse.
covergrl Skrevet 22. oktober 2008 #13 Skrevet 22. oktober 2008 vil bare si at innlegget ditt rørte meg virkelig.. da jeg hørte om denne brannen orket jeg ikke å tenke noe over det, prøvde å late som ingenting. når jeg leste innlegget ditt nå så begynte jeg å tenke litt mer, er så mye verdier i en hest (og andre kjæledyr) og når man mister sin gode venn på en så brå og plutselig, grusom måte, så er det ingenting annet enn sjokk og tomhet som er igjen.. jeg kjenner hverken deg eller noen av de andre som hadde hest der, men synes situasjonen er tragisk.. vil at dere alle skal vite det, og jeg tenker på dere alle..
Lise_ Skrevet 24. oktober 2008 #15 Skrevet 24. oktober 2008 (endret) huff.... det var fryktelig å høre.. :cry: Endret 24. oktober 2008 av Lise_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå