Idnar Skrevet 31. oktober 2008 #21 Del Skrevet 31. oktober 2008 Morsomt! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 31. oktober 2008 #22 Del Skrevet 31. oktober 2008 Du må ha en fin helg, Hanna Panna!! Håper du koser deg på Halloweenparty!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidemand Skrevet 31. oktober 2008 #23 Del Skrevet 31. oktober 2008 Bare så du er klar over det, så forventer jeg at du er innom både her og i DNFK når du kommer hjem i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna panna Skrevet 1. november 2008 Forfatter #24 Del Skrevet 1. november 2008 Bare så du er klar over det, så forventer jeg at du er innom både her og i DNFK når du kommer hjem i morgen! Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna panna Skrevet 1. november 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 1. november 2008 Skulle bare stikke en tur innom før jeg stikker og handler. Gleder meg til i kveld. Men først må jeg ha mat God helg :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidemand Skrevet 1. november 2008 #26 Del Skrevet 1. november 2008 Hva? Du vet veldig godt hva jeg prater om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna panna Skrevet 2. november 2008 Forfatter #27 Del Skrevet 2. november 2008 Er glad fro at det ikke er halloween flere ganger enn en gang i året. Idag har jeg og puta sovet lenge og kan ikke si at vi var et vakkert syn da vi førsta voknet. Kunne sikkert vært spøkelseskladdene istedet for bakgårdskatt. Men kan klappe meg selv på skulderen for å ikke ha røyka mer enn planlagt i går. Var veldig spent på hvordan det ville gå... Herlig å sitte usminket i koseklær med varm kaffekopp, bare slappe av å ikke ha kledd seg ut, hehe. Også har jeg hatt armkroken til puta heeelt for meg selv i dag, bortsett fra kattene av og til. Herlig søndag, med andre ord :) Tok meg en tur innom Dagbladet: -Noe fotballgrejer -Løp naken med gresskar på hodet -Dotømming var ikke noe problem -Glad jeg ikke har sex med Bond -Mann limt fast til toalett -Kom dere bort fra plenen min -Osv -Men tenkte litt på denne saken http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/11/02/552458.html Enda en dyretragedie, og denne gangen i Nord Trøndelag med en grisebonde. Tenker på de hestene som nettopp brandt inne... Veldig fælt med slike saker.. Men bortsett fra dette, melder jeg meg ut idag og skal slappe av videre i koseklærne mine. Tjohei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 3. november 2008 #28 Del Skrevet 3. november 2008 Hei Hanna Panna! Ser ut som du har hatt en fin helg!! Har du hørt noe mer om den butikkjobben?? Når du trener Yoga, bruker du da treningsdvd, eller går du på Yogatimer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 3. november 2008 #29 Del Skrevet 3. november 2008 Hei hei! Så bra at klarte å holde deg til det antallet røyk du hadde planlagt! Hørtes deilig ut med en rolig søndag i heimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna panna Skrevet 7. november 2008 Forfatter #30 Del Skrevet 7. november 2008 Hei Hanna Panna! Ser ut som du har hatt en fin helg!! Har du hørt noe mer om den butikkjobben?? Når du trener Yoga, bruker du da treningsdvd, eller går du på Yogatimer? Dvdene er fint, jeg bestemmer selv når jeg skal øve. Den dvden jeg linket til, power yoga, er VELDIG bra. Yoga for dummies er også bra, men det er en annen type yoga enn power yoga. Da jeg var medlem på treningskurs kostet det endel, men var jo veldig koselig å møte andre mennesker og jeg fikk mye ut av de timene. :-) Jeg fikk ikke jobben. Noe som har ført til en stor skuffelse, for den eneste grunnen var pga økonomien demmes :\ Det var noe med at sjefen OVER sjefen hennes, hadde sagt at de ikke kunne ha flere ansatte pga økonomien. Huff, så dumt :\ Ellers var det et bra intervju. Alltid godt, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna panna Skrevet 7. november 2008 Forfatter #31 Del Skrevet 7. november 2008 Hei hei! Så bra at klarte å holde deg til det antallet røyk du hadde planlagt! Hørtes deilig ut med en rolig søndag i heimen! Jaaaaaa Og vet du hva? Jeg har ikke like mye hodepine lenger. Føler at det begynner å bli bedre fyisk. Selvom jeg psyksik har lyst helee tiden :\ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 7. november 2008 #32 Del Skrevet 7. november 2008 Håper du finner deg en annen jobb snart!! Du må ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna panna Skrevet 7. november 2008 Forfatter #33 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) De siste dagene har jeg ikke vært her, hatt mye å gjøre og tenke på ¨ Evt så dro jeg rett til Addecco etter at jeg ikke fikk den jobben (uten å ha bestilt time, hehe). Men er jo desperat, som sagt. Da fikk jeg time ganske fort med en kjempe snill mann, Addecco er virkelig flott. Kjempe imponert over de! Men samtalen ble jo uforberedt, litt vimsete og jeg tror jeg burde vært mer forberedt enn det jeg var. Jeg følte bare litt håpløshet over meg. Men det virket jo nogenlunde bra, og nå venter jeg bare på jobber. (?????) Jeg og min kjære har litt problemer for tiden, som egentlig har vart lenge men ---- vi får ikke snakket så mye om det pga at det er så mye annet for tiden. Og når vi førsta er her begge to, er vi trøtte og orker ikke å ta oss av problemene våre. Er det meningen at man skal ha tid til de man er gladi, egentlig? :\ Igår spiste jeg forresten ris, rødløk, mais og brune bønner. Trodde ikke det kom til å bli noen SÅ store sake av det, haha, men det var kjempe GODT! Fikk RØDVIN av naboen på tirsdag. (Fordi vi hjalp de med noen tamme villkatter for 2mnd siden) :) De er noen flotte dyremennesker. Lurer på om flasken blir åpnet i dag, jeg. Jeg tror det blir kos Imårn kommer en kamerat av oss og skal stumpe over her til søndag. Håper han ikke er allergisk mot katter , hehe, for han må sove på en sovesofa i stua. Er jo ikke så fælt vær ute, så kattene kan sikkert være ute den natten. Jeg vet hvordan de er - kommer til å overfalle han helt Kos dere :-) Endret 7. november 2008 av Hanna panna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna panna Skrevet 7. november 2008 Forfatter #34 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg får julestemning av å se i dagboka til Ildnar Akkurat nå er det mørkt ute også, får kjempe lyst til å dra på cafe og drikke CHAI-te med skum(melk) og KANEL!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna panna Skrevet 7. november 2008 Forfatter #35 Del Skrevet 7. november 2008 Chai te skal være varm, kremete og lukte JUL. Det skal smake jul også (etter min mening), og alt man trenger er: Chai te (Chailatte) Kok vann Fersk ingefær rot (om man vil) 10-15 kardemomme belger (Om man vil) 1 ts fennikel frø (om man vil) 4 kryddernelliker (om man vil) 2 stykker tørket appelsinskall (om man vil) 8-10 sorte pepperkorn (om man vil) Selv lager jeg Chaite (chailatte) slik: Koker vann Koker melk og pisker den skummete Legger Chai teen oppi og lar den ligge i 3min Tilslutt legger jeg kanel på toppen -Voila Det burde alle som er glad i te smake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. november 2008 #36 Del Skrevet 10. november 2008 Så koselig at du kommer i julestemning av å lese i boken min!! Jeg ELSKER julen og alt rundt den, så jeg gjeder meg som en unge Jeg synes du er veldig tøff som bare stikker innom for å søke jobber rundtomkring!! Og Adecco er ingen dårlig plass å jobbe!! Jeg har vært ansatt i Adecco i ca 2 år og er veldig fornøyd! Har vært samme plass hele tiden. LYKKE TIL!! Det hadde jo vært supert hvis du får jobb der!! Trist at du og din kjære sliter litt for tiden, men jeg tror al de fleste par har noen perioder som man sliter litt. Håper det ordner seg for dere snart!! Har du hatt en fin helg? Var det kos med besøk?? :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna panna Skrevet 10. november 2008 Forfatter #37 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Er det snø hos deg? Det gikk akkurat opp for meg at det er 43 dager til Julaften Må lage julegaver fort.... Og kongerøkelse Takk Men det er aboslutt det motsatte av "modig" jeg har vært de siste månendene. Ting begynner vel å bli litt bedre nå og falle på plass. Men hvor lett/fort fikk du jobb gjennom addecco? Vi koste og latsabba oss masse på søndag å så tre forskjellige filmer på rad. Det går egentlig bra med oss, er veldig glad i han, og det kan være hardt, det. Men man trenger jo bare ikke å legge skjul på at det av og til er vanskelig å av og til kjempe bra Vi trenger tid sammen: Av og til noe jeg tenker på, mens andre dager er det ok. Slike dager som søndagen hjelper mye Endret 10. november 2008 av Hanna panna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna panna Skrevet 10. november 2008 Forfatter #38 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Kari kari, hvor blir det av deg? Hehe. Er ikke lenge til 24 nå. = ) Spent på om det blir røykeslutt på deg da. Helga mi: Fredag: Hadde besøk av en venninne som bor 1times tid unna. Vi rydda cdene mine i alfabetisk rekkefølge og drakk vin. Alltid mye å snakke om, når vi førsta ser hverandre igjen. Mye til felles og ufelles. Var veldig godt å se det fjeset igjen Så kom Puta hjem, men var bare her i 1 time før han skulle på øving. Jeg sprakk litt Røyka 12 stykk. Lørdag: Var innom skolen og leverte nøklene. Litt sent ute, hehe, jeg sluttet jo rett før sommeren. Hadde også noen malerier der enda, som jeg egentlig ikke vet hvor jeg skal oppbevare. Er ikke så stor leilighet I 18 Tiden kom besøket og da satt vi bare å pratet, spiste pizza, så i fotoalbum og dro en tur på byen senere på kvelden da Puta kom hjem fra jobb. Søndag: Slappet av i armkroken til og så tre filmer. Vi orket ikke å gjøre en dritt Mandag (idag): PowerYoga også kjeder jeg meg litt Endret 10. november 2008 av Hanna panna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. november 2008 #39 Del Skrevet 11. november 2008 Er det snø hos deg? Det gikk akkurat opp for meg at det er 43 dager til Julaften Må lage julegaver fort.... Og kongerøkelse Takk Men det er aboslutt det motsatte av "modig" jeg har vært de siste månendene. Ting begynner vel å bli litt bedre nå og falle på plass. Men hvor lett/fort fikk du jobb gjennom addecco? Vi koste og latsabba oss masse på søndag å så tre forskjellige filmer på rad. Det går egentlig bra med oss, er veldig glad i han, og det kan være hardt, det. Men man trenger jo bare ikke å legge skjul på at det av og til er vanskelig å av og til kjempe bra Vi trenger tid sammen: Av og til noe jeg tenker på, mens andre dager er det ok. Slike dager som søndagen hjelper mye Er det meg du spør? Om det er snø her? Her er det heldigvis ingen snø. Er ikke så veldig gla i snø, jeg For min del kan den komme på julaften og forsvinne igjen dagen etter!! Hva sksl du lage i julegaver da? Når jeg ble ansatt i adecco hadde jeg søkt jobb i alle vikarbyråene jeg kunne komme på. Hadde vært i oppdrag for noen av de, men jeg var ikke fornøyd med verken jobbene som jeg fikk (fikk kun jobber jeg hadde sagt at jeg absolutt ikke ville ha) og de som jobbet der hørte ikke etter på hva jeg sa og det var ikke noe kjekt. Jeg hadde søkt på alle utenom addecco, fordi jeg hadde jobbet en serveringsjobb for adecco for noen år siden og jeg likte ikke måten de behandlet sine ansatte på. Men så søkte jeg på jobb på adecco alikevel. Tenkte at det ikke skadet. Etter et par dager ringte en hyggelig dame, og jeg gikk på inervju samme dag. Dagen etter var jeg i jobb, og den er jeg i forsatt. Synes Adecco er utrolig proffesjonelle og følger sine ansatte opp veldig bra! Min svigerinnne søkte på jobb på adecco, og samme dag som hun hadde sendt søknaden (på nettet) så ringte de! Hun fikk jobben og er i fast jobb i dag! Håper de finner en jobb til deg!! Hvilken type jobb er det du ønsker deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 14. november 2008 #40 Del Skrevet 14. november 2008 HannaPanna!! Hvor blir du av?? Håper du har det bra!! :) Også ville jeg ønske deg en riktig fin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå