tiffany_1325 Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Noen som vet hva prisen på gravering hos gullsmed ligger på? Har tenkt å kjøpe en Ipod Touch til min kjære til bursdagen, og gravere en liten personlig hilsen på baksiden. Vet at jeg kan få gratis gravering på apple.no, men der er Ipoden 400 kr dyrere enn hos Elprice
Nebel Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Hei Det er billigere å gå til en ordentlig gravør (raskere går det og) istedenfor gullsmed som blir mellomleddet (vanligvis sender de det inn til gravør), det gjorde jeg, men husker desverre ikke prisen, men kosta ikke med enn 150kr trur jeg...
Nemesis Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Der jeg graverte sist kostet det 10 kr for en bokstav
tiffany_1325 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2008 Takk for svar! Ordentlig gravør? Hvor finner jeg dem henne?
Nebel Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Takk for svar! Ordentlig gravør? Hvor finner jeg dem henne? Da jeg kom i gullsmed butikk så hadde de litt leveringstid om jeg ville ha noe inngravert, så de tipset meg om gravøren som de bruker og det var ikke langt unna butikken. Dette er jo i trondheim da, så om ikke du bor der så veit jeg ikke, men sjekk gule siden,burde stå der, eller hør hos gullsmed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå