Gå til innhold

Skjer dette bare menn

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Martin_*
Skrevet

Hei, her inne.

Jeg vet ikke helt hvorfor dette skjedde. men i dag før lunsj på jobb fikk jeg litt ballspreng (vondt i ballene, for høyt trykk)

Jeg må ubevist ha sett noe lest noe som har fått meg slik. Dette er jo noe som skjer om en mann blir kåt men ikke får utløsning. Ganske så vondt og ubehagelig kan det være. Under lunsjen ble det bare enda værre. Det ver er jo noen pene jenter,kvinner der, som sikkert fikk meg enda mer slik.

Dette endte med at jeg måtte gå og runke. hadde ikke kommet meg igjennom dagen ellers.

Kan noe lignende skje med jenter,kvinner. Vet dere ikke får slik spreng. men at dere MÅ ha en orgasme, for å kunne slappe av.

Har lest litt her før om slike "raringer" som gjør det på jobb. Nå skjønner jeg det litt bedre selv. Så skal ikke si noe stygt om slike mer. Jeg har jo gjort det også!!.. :-/

Hilsen Martin. Håper på noen seriøse svar også.

Videoannonse
Annonse
Gjest kvinne...
Skrevet

Det skjer med meg...

Jeg har av og til måtte gå på toalettet og onanare, tatt med meg hjelpemidler og bare latt det stå til.

Hvis ikke får jeg ikke gjort noe som helst.

Som regel onanerer jeg et par ganger før jeg går på jobb om morgenen, det letter på trykket..

Skrevet

Nå har jeg ikke akuratt fått balle spreng slik at det gjør vondt, men er flere ganger jeg bare har følt at jeg Må få utløsning , hvis ikke hadde jeg ikke klart å gå ut dagen, dette jo fordi kroppen blir anspent, og det blir vanskelig å utføre vanlige ærend. Men jeg er heldig met at det skjer aldri på jobb, da har jeg for mye å tenke på, men når jeg da kommer hjem, så er den bon gass in til dama, eller å sett meg ned å ta'n skikkelig ut :P

Om det skjer med damer er uvisst, kanskje et lite mysterium vi må løse her :P

Men dama sier til meg at det kommer veldig an på humøret... (Ikke så utdypende svar, men får duge for nå)

Skrevet

Nei, jeg har aldri opplevd at jeg "må" får orgasme.

Skrevet

Hender det skjer med meg iallefall, vet om det er slik med andre damer.

Vel, det skjer jo ikke akkurat slik som hos menn da, men noen ganger bare MÅ jeg gjöre noe for å få orgasme liksom

Skrevet
Nei, jeg har aldri opplevd at jeg "må" får orgasme.

Er vil ikke det at jeg MÅ får orgasme. Må bare holde på litt for å kunne slappe av, trenger ikke fulføre helt :P

Skrevet
Det skjer med meg...

Jeg har av og til måtte gå på toalettet og onanare, tatt med meg hjelpemidler og bare latt det stå til.

Hvis ikke får jeg ikke gjort noe som helst.

Som regel onanerer jeg et par ganger før jeg går på jobb om morgenen, det letter på trykket..

Dersom du må onanere et par ganger før du går på jobb (hver dag?) høres du ut til å være mer kåt enn gjennomsnittet!

Som mann har jeg helt klart hatt ballespreng og det er skikkelig vondt.

En runk eller (aller helst) et lite stikk er det enste som hjelper.

Skrevet

Det eneste jeg klarte å sammenligne det med var melkspreng :fnise:

Men jeg har hatt følelsen av at jeg MÅ ha orgasme, hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør. Men det går som oftes over når jeg blir for opptatt med noe annet

Gjest Sandbekken
Skrevet

Hmm.. har ikke følt at det "sprenger" noe sted for at jeg må ha orgasme, men jeg kan merke på humøret om jeg ikke har hatt sex, da blir jeg ofte litt hissig.. hehe :eeeh: da hjelper det på med litt "behandling" :kline:

Men dette er jo ikke i nærheten av hva ballespreng er da..

Skrevet

Det har skjedd meg noen få ganger. Også på jobb.

Fersket en kvinne en gang. Jobbet med en fasade på et hus hvor det var mange leiligheter. Bruke en slik lift for å komme opp. Jeg kom forbi et vindu, der inne lå de en jente på sofaen å koste seg.

Jeg måtte se en liten stund. Så tuslet jeg videre.

Da fikk jeg spreng etter en stund å måtte gjøre noe med det.

Snekker Bjørn

Skrevet

Hei

Om spreng kåt kan fungere på samme måten, så har jeg det. Har fått med meg at ballespreng kan være veldig smertefult. Så har ikke følt smerte.

Det har skjedd at jeg har vært nødt til å gjøre noe. ikke nødvendigvis helt til orgasme, men får å få slappet av.

Lena

Skrevet

Kvinner kan også ha spreng, i hvert fall har jeg hatt det flere ganger. Kaller det fittespreng jeg, når den blir hoven av blodtilførsel pga kåthet. Og det gjør bortimot vondt noen ganger faktisk. Å måtte ha orgasme har jeg opplevd enda oftere. Og når ikke orgasme hjelper heller, men kravet fra kroppen er pikk. Sukk, ja, da er det ikke annet å gjøre enn å jakte da, i verpesyk løpetid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...