Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #21 Skrevet 21. oktober 2008 Enig med Elastica. Det er jo mange ganske konkrete spørsmål hvor det har en verdi i seg selv at man får svar basert på andres erfaringer. Men når det er helt åpenbart at noen ikke har hatt vett på å lese lærebok/søke på google selv om man får akkurat det svaret man leter etter der på et enkelt spørsmål/innse at nei, vi vet ikke om du er gravid, men det finnes tusen lister med symptomer om du googler "symptomer" eller "graviditetssymptomer", da mener jeg at det er greit nok å si fra at det ikke er så dumt å bruke en søkemotor.
Gjest Heloise Skrevet 22. oktober 2008 #22 Skrevet 22. oktober 2008 Ser på enkelte forum så sier brukerene til brukere som spør at de heller skal bruke google eller wikipedia for å få svar. Hva synes dere om det? Bør man heller søke etter svar på internett i stedenfor å bruke forum for å få informasjon? Begrunn gjerne svaret ditt. Jeg synes man kan gjøre begge deler jeg. Hvorfor spørre på forum? For å kanskje høre andres erfaringer og meninger. Hvorfor google eller andre søkemotorer? For å evnt. finne ut fakta om det man søker etter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå