Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg får sendt en pakke via USPS av en privat person - den er tollfri. Den kommer fra USA New hyde park. Den går via USPS priority mail international... har dere peiling på leveringstiden? tar det lang tid før jeg får den? Takker for svar hvis noen har
rabagast Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 USPS (dvs det amerikanske 'postverket') kan være ufattelig tregt for et industrialisert land, og hvor lang tid det tar, kan variere veldig. Alt mellom en måned og en uke er helt normalt.
Gjest Chimamanda ikke innlogget Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 USPS Priority Mail International tar vanligvis 6 - 10 arbeidsdager.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 USPS (dvs det amerikanske 'postverket') kan være ufattelig tregt for et industrialisert land, og hvor lang tid det tar, kan variere veldig. Alt mellom en måned og en uke er helt normalt. Du tenker sikkert paa USPS First Class Mail?
rabagast Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Du tenker sikkert paa USPS First Class Mail? Nei.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Nei. Sikker paa at de ikke har vaert innom tollen? Jeg har sendt sikkert 60 - 70 pakker med USPS Priority Mail fra USA til Europa og har sjelden opplevd at det har tatt lenger enn 10 arbeidsdager.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Takk for svar alle sammen =) håper det ikke tar 10 dager uansett - jeg har fått pakke fra USA før, men det var via ei jeg kjente, spurte aldri hvilken service hun brukte, men da tok det 4 dager så håper det er priority mail hun har brukt, hater å vente lenge.. men pakke i posten er alltid spennende :=)
Gjest Gjest_Ingrid_* Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg går og venter på en pakke fra USA sendt m Priority Mail International i slutten av september. Kjøpte I.D. sminke på Ebay og har ikke mottatt noe som helst, nå har det snart gått en mnd.. Lurer selvsagt på om jeg har blitt lurt, men selger har over 3000 ratinger fra kunder og 98% positiv feedback så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Jeg har snakket med Posten i dag (US postal sendinger blir visstnok sendt m Posten og ikke andre fraktselskaper som DHL osv), og de har ikke registrert noe som helst på sendenummeret. Skal sende mail til selger på Ebay og se hva slags tilbakemelding jeg får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå