KremToppen Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Heisann Jeg venter mensen i dag (prøver å bli gravid) er jo så klart veldig spent på om den kommer eller ikke. Jeg bruker å få mens murringer kun den dagen mensen kommer men kjente mensmurringer i går, og idag. Mitt spørsmål er når på døgnet bør man sjekke for å event. kunne fått utslag om jeg hadde vært gravid? Kan jeg f. eks sjekke det i ettermiddag/kveld? Og hvis jeg er gravid gir det utslag da, siden IKM er i dag? Eller bør jeg vente med å ta test? *er så spent*
NemoLinn Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Hvis du har IKM i dag, så kan du teste når som helst på døgnet i følge CB sin bruksanvisning. Hvis du ikke hadde ventet mensen i dag, så anbefaler de å bruke morgenurin. Så da vil jeg tro at du kan trygt teste i ettermiddag! Lykke til!
KremToppen Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 Takk for svar Siden jeg sluttet på pillen for 1-2 mnd siden er jeg ikke 100 % sikker på hvordan syklusen min er enda, men jeg trur faktisk den er ganske normal nå. Jeg hadde mensen 22. august, også 20. september (dvs. 29 dager imellom fra første mensendag-første mensdag) og 29 dager frem i tid fra den 20. september var igår 19. oktober. Dvs at egentlig er jeg en dag over tiden! Jeg har bestilt tester i fra billig-tester.no på nettet, er disse like sikre?
NemoLinn Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 De sier jo selv at de er like sikre som alle andre tester disse billigtestene. Ei venninne av meg testet positiv på disse testene da hun var ble gravidi i fjor. Men streken var veldig svak da, og har hørt flere si at streken er svakere på disse testene. Selv fortrekker jeg bare CB sine.
KremToppen Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2008 WOW, jeg testet positivt...!!! Jeg er GRAVID!!
Karense Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Gratulerer!!!! For en fantastisk følelse det må være
KremToppen Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2008 Gratulerer!!!! For en fantastisk følelse det må være Ja det er skikkelig rart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå