Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lurer på hvem klipper håret ditt. Er du fornøyd nok med å bare stikk innom et vanlig hårsalong som Modern Design osv, eller vil du spare penger til en skikkelige besøk med en proff? Kan du sier noe om beste/verste opplevelser i frisør-stolen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min faste frisør - og jeg er kkjempefornøyd der.

Min værste opplevelse; mors amatørfrisørvenninne overtalte meg til å klippe meg kort en gang i tidlig ungdomsskole. Da hadde jeg hår til midt nedpå ryggen. Det ble kort. ja - så ut som et skamklippet pinnsvin - og vi tok skolebilde neste dag...

Min beste opplevelse - frisørens innsats med håret mitt da jeg giftet meg - har aldri vært så fornøyd med sveisen og sminken noen gang.

Skrevet

Jeg har frisørfobi, så jeg klipper det selv.... :(

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg har min faste frisør på Majorstuen, hun er søt, hyggelig og kjenner meg og mitt hår og klipper meg dertil, gir deilig hodebunnsmassaje, setter fargebevarende kur og steller pent med meg.

Bruker kun denne salongen. Har egentlig aldri hatt noen dårlige opplevelser i frisørstolen.

Minnie

Skrevet

Mamma klipper meg!

Hun er frisør altså, så det er ingen fare egentlig.

Ellers hender det at jeg klipper meg hos Albin Frisør. Der er det rimelig, frisørene er "voksne" og tar seg god tid.

Skrevet

Jeg er så heldig at min beste venninne fra vi var små valgte å utdanne seg til frisør. :D

Hun har blitt rasende dyktig opp igjennom årene og vinner konkurranser,holder kurs og show.

Så jeg går bare til henne.

Sett sånn flaks?! 8)

Skrevet

Har sånn rett ned og henger hår for tiden, så etter som jeg ikke har noe frisyre, stusser min mor det. Regner med å ta en tur innom frisøren når jeg vet hvordan jeg vil ha håret. Pleide å gå til en lokal frisør, men så sluttet hun og det samme gjorde jeg med den salongen. Så nå står jeg uten frisyre og uten frisør :-? .

Skrevet

Samboeren min klipper meg.. Han eier en del salonger, så jeg får alt gratis.. Heldig sånn ja!

Så med hjelp og råd fra de andre frisørene farger og klipper han det. Har hatt mange variasjoner og farger oppi det ja.. :D

Men det er bare morsomt med litt forandring!

Skrevet

Jeg får en venninne til å klippe meg, eller så klipper jeg meg hos frisøren min hjemme på vestlandet. Hun har klippet meg siden jeg gikk på barneskolen, og jeg har aldri vært misfornøyd.

Skrevet

Har hår som er "umulig" å få til uten at det er skikkelig klippet. Har heldigvis etter en del traumer i frisørstolen funnet en frisør som er kjempeflink! Han har vært min faste frisør i årevis nå - han kjenner håret mitt og meg og klipper kjempestilige frisyrer som varierer fra gang til gang. Akkurat nå er det ganske kort og med tre forskjellige farger.

Eneste problemet jeg har nå er at håret mitt vokser ganske fort og det koster en del på den salongen.... betaler fra 1500 og oppover pr gang... og må klippe meg hvertfall hver 6 uke.... :-(

Noen som vet hvordan man får hår til å vokse saktere? :o

Skrevet

Bruker en fast salong her i Bergen.

Skrevet

Har en fast frisør jeg går til omtrent 1 gang i mnd/hver 2 mnd. ca.

Kjempeflink!

Skrevet

Funnet en flink frisør som jeg trives med. Hun gjør det beste ut av de fjonene jeg har og er trivelig i tillegg! :ler:

Værste er sannsynligvis da jeg tok hjemmepermanent i USA... Hadde på det nærmeste afro :hoho:

Beste er vel første gang jeg oppdaget hodebunnsmassasje hos frisøren. Holdt på å sovne så godt var det :wink:

Suz

Skrevet

Etter at jeg flyttet til Oslo, har jeg bare brukt adam & eva. Dyrt, men det er NESTEN verdt pengene;)

*jordbær med frisørskrekk*

Skrevet

Min faste frisør som jeg har hatt i mange år :) ! Håper han fortsetter i mange år til.

Det hender jg har gjort en avstikker og prøvd andre frisører, men det beste for meg er å bruke en som kjenner håret mitt.

Skrevet

Min tante er frisør og det har hun vært i snart 20 år. Så jeg går dit jeg. Hun er veldig flink til å få det slik jeg vil ha det..

Fint er det jo og, siden jeg slipper å betale...

Gjest Tristessa
Skrevet

Kjæresten min eller moren hans. Flinke frisører begge to, spesielt kjæresten.

Skrevet

min mamma, eller jeg klipper det selv

Skrevet

Venninnene mine er veldig flinke. Så da slipper jeg å bruke penger på frisør :)

Gjest Lady-M
Skrevet

Mannen min klipper meg! :) Han er ingen frisør... Jeg har langt hår som kun trenger å klippes i tuppene og han er flink til det! Går stort sett aldri til frisør, kun hvis jeg trenger en hårkur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...