Gå til innhold

Kinky situasjon ..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nu har æ kommet i en liten situasjon...

ska gifte mæ om 10 daga...

min forlover, eller eks forlover blir d vel, ho kunne ikke komme likevel :@

ho sku åsså vær min sminkør å hårstylist.. å nu har æ ringt nestn alle frisøra rundt i område.. å ingen kan hjelpe mæ på så kort varsel...så da må æ nestn gjør d sjøl :S har sånn mellomkort hår.. å vet ikke kordan æ ska ha håre :s så treng nok litt hjelp :/

any tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ho sku åsså vær min sminkør å hårstylist.. å nu har æ ringt nestn alle frisøra rundt i område.. å ingen kan hjelpe mæ på så kort varsel...så da må æ nestn gjør d sjøl :S har sånn mellomkort hår.. å vet ikke kordan æ ska ha håre :s så treng nok litt hjelp :/

any tips?

Det er vel en kinkig og ikke kinky situasjon?

Uansett. Lykke til.

Skrevet
Det er vel en kinkig og ikke kinky situasjon?

Uansett. Lykke til.

Haha, akkurat det skulle jeg kommentere også.

Skrevet

e d så nøye kordan d skrives da?

veldi saklig :)

Skrevet
e d så nøye kordan d skrives da?

veldi saklig :)

Ettersom "kinky" betyr noe ganske annet enn "kinkig", så spiller det en rolle, ja ;)

Om du ikke kommer helt overens med din stefar, og uttaler at dere har et "kinky" forhold, så vil nok de fleste heve betraktelig mer på øyebrynene enn om du skriver at dere har et "kinkig" forhold.

Det kan lønne seg å ihvertfall prøve å skrive korrekt...

Skrevet

Unnskyld at æ skrev feil, men d va nu ikke det saken handla om heller :)

har ikke du/dere noe nyttig å skriv, så e djo bare å la vær :))

Skrevet

Det er veldig uheldig at hun ikke kunne møte likevel og særlig når hun skulle være forlover OG stylist, å få tak i noen som kan lage til håret på så kort tid er vanskelig som du har opplevd.

Mitt forslag er hvis du har rettetang kan du lage sexy krøller hvis håret ditt er halvlangt. Det er veldig flott syns jeg.

Har du funnet deg en ny forlover til bryllupet også?

Skrevet

Hm.. Det kjem jo veldig an på om du skal ha slør eller ikkje på måten ein set opp håret.. Men det går jo an å ha det lausT og sette på eit diadem/tiara for å pynte.?Eller feste ein blomst i håret.. Du har ikkje ei anna venninne/søster/mor som kan hjelpe deg då?

Når det gjeld sminke ville eg øvd litt dei neste dagane framover, men holdt meg til dei produkta eg er vand med å bruke og gått for ein naturlig og enkel look. Håpar det ordnar seg for deg!!

Skrevet

any tips?

Uff, føler med deg!

Spør du meg bør det være en damn good reason for å ikke komme på så kort varsel fra forlover, men det har hun også sikkert.Hun kan ikke komme å fikse deg heller assa?

Hm.. Prøv å søk på youtube.com. Der er det DRØSSEVIS med sminke og hårtips. Ellers kan du gå i et parfymeri, spørre om de kan hjelpe deg med farger også sminker de deg mens de forklarer. Så er det lettere for deg å gjøre det igjen hjemme.

Finnes det frisørlinje nær der du bor? Kanskje en av elevene kunne ordnet håret ditt? Vil jo koste deg bittelitt, men helt sikkert ikke allverden.

Kjøp deg hvertfall god sminke som sitter, og gode hårprodukter.

Og naturlige bruder som ligner seg selv er det fineste i verden, husk det :)

Skrevet

Jeg har en venninne som opplevde omtrent det samme.

Stylisten hennes, som både skulle ordne sminke og hår, havnet i en bilulykke..

Og venninna mi bruker nesten ikke sminke til vanlig, og har ALDRI satt opp håret mens jeg har kjent henne hvertfall.

Hun kontaktet frisører i området og sminkebutikker, men ingen hadde tid.

Så hun satte inn en annonse i lokalavisa.

Betalte bare bitte litt for annonsen, og mange som meldte seg.

Hun skrev noe sånt som at hun skulle gifte seg om to uker, og trengte virkelig hjelp med både sminke og hår.

Det ringte mange til henne, og en av dem hadde tatt noen kurs i både håoppsett og sminke.

Så hun ble megafin!

Damen ville ikke ha noe penger for det heller, hun syns bare det var gøy! Men venninna mi kjøpte en dyr flaske champagne og en kurv med ost og kjeks til henne allikevel da..

Men du kan jo prøve?

Sitter mange mennesker runt om i dette herrens land som er veldig flinke på slike ting, men ikke jobber i frisørsalonger og sminkebutikker...

Masse lykke til hvertfall! Håper det ordner seg :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...