philippa starck Skrevet 11. juni 2003 #1 Del Skrevet 11. juni 2003 ..-..-..-.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. juni 2003 #2 Del Skrevet 11. juni 2003 250.000 - 271.000 ( 277.000 etter 1. juli ) 277.000 - 300.000 dersom du har videreytdanning. I Bergen er lederstillinger gradert etter hva du har av videreutdanning og ansvar. ( Hvor mange personale ) Dette kan vareiere noe fra komunne til kommune. I Bergen er det nå grisevanskelig å få lederstillinger uten viderutdanning og 50 års ansiennitet. Og velkommen i klubben ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 11. juni 2003 #3 Del Skrevet 11. juni 2003 Hva slags tittel har du i denne stillingen da..? De bruker ofte ulike stillingsbenevnelser i ulike kommuner... Men tror lederstillingene blir lønnet meget variert fra kommune til kommune.... Jeg har en stilling som hos oss kalles fagansvarlig miljøterapeut.(benevnelser i andre kommuner er vernepleier 1., faglig leder etc.) "Fagleder"-stillingene sakket helt akterut ved siste lønnsoppgjør da miljøterapeutstillingene ble prioritert......jeg har 15000,- ekstra for fagansvaret i min stilling......(i forhold til hva jeg ville fått med min ansiennitet i miljøterapeutstilling)....dette er for å si det mildt drittdårlig.....men vi har tro på at lønnsnivået vil øke....hvis ikke kommer ikke jeg til å ha stillingen lenge... :-? Sjefen min (som har personalansvar for 50-60 personale!!!) tror jeg ligger på ca. 330-340000,- (kun dagtid). :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 14. juni 2003 #4 Del Skrevet 14. juni 2003 Kosejente..... i hvilken kommune jobber du???? Jeg er også fra Rogaland, og har nøyaktig samme stillingsbenevnelse som deg. Kunne ha vært fint å fått lønn etter hvor mange man har veiledningsansvar for, ja.... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå