Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja overskriften sier vel det meste. Jeg leter etter billige klær, nå tenker jeg billig som i et bra kjøp og ikke billig som i trashy. Har kjikket litt rundt på salgstativer og slikt på HM og Cubus men der er det svært skjeldent man finner noe om man ikke bruker xs eller 44-46.

Noen som har noen shoppingshemeligheter å dele?

Skrevet

Jeg får no konkludere med at alle på kvinneguiden enten hater å shoppe eller er skikkelige snobber som skvetter unna ved å høre slike ord som H&M og cubus... hehe.. nei da bare tuller, men vil lufte denne igjen...

Skrevet

Skal du ha billigere klær enn gjennomsnittlig H&M-standard, må du i bruktbutikker, evnt. loppemarked, hvis du ikke er i utlandet. Hvorfor vil du ha så billige klær? Kvaliteteten på superbillige klær er jo superdårlig! Hvorfor ikke heller kjøpe færre, litt dyrere plagg?

Skrevet
Har du sjekket outlet-butikkene til ellos og h&m på nettet. Der er klærne enda blilligere enn vanlig.

http://shop.hm.com/no/?action=viewoutletshoppingwindow

http://www.ellos.no/SplashPage/SplashPage....amp;PageId=3040

Takk skal du ha:) bruker somregel bare å handle fra katalogen når jeg handler fra ellos eller H&M så dette var fenomenalt.

Ja jeg vet at det er mye smartere å kjøpe få litt dyrere enn masse billig, men nå har det seg slik at jeg ikke eier penger og har nettopp gått opp litt over en størrelse i klær, så jeg trenger noe å ha på meg før vekten min går tilbake til der jeg var. Er ikke så gøy å gå rundt med buksesmekken åpen hver dag, bare fordi det er umulig å ha igjen knappen. pluss at jeg ikke har handlet noe annet enn topper de siste 4 årene....

Gjest Raptuza
Skrevet

laredoute.no, josefssons.no, catalog.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...