Gjest L_C Skrevet 24. desember 2008 #21 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) . Endret 11. mars 2009 av L_C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. desember 2008 #22 Del Skrevet 30. desember 2008 Blei jula bra? Godt nytt år! I 2009 kan (og skal ) alt skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L_C Skrevet 31. desember 2008 #23 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) . Endret 11. mars 2009 av L_C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L_C Skrevet 8. januar 2009 #24 Del Skrevet 8. januar 2009 I dag er dagen hvor jeg sånn ca har / burde hatt Eggløsning. Vi har vært aktive siden ett par dager etter TR dro for denne gang og kommer til å fortsette å være aktive ei uke fremover. Da går det ikke an å bomme vel? IKM er 22.01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L_C Skrevet 23. januar 2009 #25 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) . Endret 11. mars 2009 av L_C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 23. januar 2009 #26 Del Skrevet 23. januar 2009 Hilser på. Ikke så lett det med jobb, men hvis de er fornøyde med deg så skjer det jo faktisk at arbeidsgivere ansetter gravide også da. Det beste er vel å leve så normalt som mulig, også når det gjelder jobb og jobbskifte. Hvis man ryker på en smell så ordner vel gjerne det seg også etter hvert. En ting er jo selve permisjonen, men jeg føler det er urettferdig at arbeidsgiver gjerne regner med at det er kvinnen som senere er hjemme med syke barn osv. For egen del vet jeg at vi på det punktet kommer til å dele det 50/50 (og det er det sikkert veldig mange andre som også gjør), så hvorfor blir ikke menn spurt om de planlegger barn? Sukk! Masse bla bla i boka di, sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L_C Skrevet 23. januar 2009 #27 Del Skrevet 23. januar 2009 Man vet aldri med jobb, jeg liker jo å håpe og tro at de tenker langsiktig og ansetter meg fordi jeg er kvalifisert og flink til det jeg driver med, men så kan jeg snu om å tenke at de neppe vil ansette noen som snart skal i permisjon i ett år osv.. Tiden vil vise... Jeg drømmer om en Pearly for tiden da.. For å kunne kartlegge syklusen min og slikt. Hadde vært sååå kjekt å slippe styret med EL-tester og graviditetstester. Pearly gjør jo alt... Sikkert penger å spare "in the long run"... Og ikke minst spare meg for masse stress.. men det er en del penger da! Sånn ellers går det fryktelig bra for tiden. Jeg og forloveden har kjøpt ny sofa, nytt sofabord, nye spisestuestoler, nye lamper og ny oppvaskmaskin denne måneden. (Alt var planlagt bortsett fra oppvaskmaskin, men den eldgamle vi hadde gikk i stykker i går, så da ble vi nødt). I tillegg har vi i dag bydd på drømmehuset! Stort hus med 3 soverom i landlige omgivelser med 1000 kvadratmeter tomt . Landlig, men alikevel sentralt. Kort vei til skoler, barnehager og matbutikker, og bare 5 min til kjøpesenter, og 10 min til bysentrum . På mandag klokken 12 får vi vite om budet blir godtatt. Huset har ligget til salgs siden August, og vi har bydd 350.000 under takst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L_C Skrevet 11. februar 2009 #28 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg lurer på om jeg muligens hadde EL denne syklusen. Hadde iallefall følelsen av at det var noe på gang som jeg ikke har kjent før. Derfor må jeg innrømme at jeg er litt ekstra spent nå som IKM nærmer seg denne gangen Jeg har forsåvidt roa meg ned litt. I begynnelsen hamstra jeg Eggløsningstester og graviditetstester for flere hundre kroner hver syklus. Nå holder det liksom for meg at jeg vet sånn ca når jeg kan forvente EL , og når IKM er. Så får vi se om det lønner seg... Har veldig lyst på en slik pearly da. Eller en clearblue fertilitetsmonitor. Hadde vært utrolig fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L_C Skrevet 9. mars 2009 #29 Del Skrevet 9. mars 2009 Denne måneden/syklusen har vi ikke prøvd så iherdig. Delvis fordi vi ikke har dusj og det ikke er så delikat å ha sex for å bli gravid når man ikke kan dusje seg etterpå (vi har tilgang til dusj, men den er langt unna) og delvis fordi det ikke er sååå viktig for meg å få det til denne måneden. Jeg blir ikke lei meg om det ikke blir desemberbaby på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå