Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å fikk tak i prøver på både Decléor og Carita og har prøvd begge. Syns begge var rimelig like og fikk rimelig likt resultat.

Er det noen som kan gi meg noe hint om hvorfor jeg skal velge den ene over den andre eller er det shame shit uansett?

Det var ansiktspleie jeg prøvde, krem til ansiktet og serum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var å fikk tak i prøver på både Decléor og Carita og har prøvd begge. Syns begge var rimelig like og fikk rimelig likt resultat.

Er det noen som kan gi meg noe hint om hvorfor jeg skal velge den ene over den andre eller er det shame shit uansett?

Det var ansiktspleie jeg prøvde, krem til ansiktet og serum.

vil tro carita er best...hørt veldig mye bra om dette:)

Skrevet

Jeg tror Carita inneholder mye mer parabener og andre guffenheter enn Decleor

Gjest Deception
Skrevet
Jeg tror Carita inneholder mye mer parabener og andre guffenheter enn Decleor

Og hva baserer du antagelsene dine på? Dette blir ren gjetting.

Skrevet (endret)

Jeg har bare prøvd Decléor, og bare en prøve, men jeg syntes lukten var helt grusom, og selv om den ga mye fukt hvis jeg brukte den som nattkrem så trakk den dårlig inn i huden (og jeg har t ø r r hud), så jeg stemmer for det andre merket uansett.

Endret av Glynis
Skrevet

Lukten er jeg veldig enig i.. det er veldig kraftig lukt på den. :sjenert:

Skrevet
Og hva baserer du antagelsene dine på? Dette blir ren gjetting.

Jeg har sett ingridienslisten paa en del av produktene.

Skrevet
Jeg har bare prøvd Decléor, og bare en prøve, men jeg syntes lukten var helt grusom, og selv om den ga mye fukt hvis jeg brukte den som nattkrem så trakk den dårlig inn i huden (og jeg har t ø r r hud), så jeg stemmer for det andre merket uansett.

Det hores rart ut, jeg har bare litt torr hud og den trekker inn kjempefort hos meg.

Kanskje du provde feil type krem?

Jeg synes lukten pa disse balsamene er litt sterk, men pa kremene er den god og ikke for sterk synes jeg.

Skrevet

Jeg ville gått for Decléor.. Carita er bra det også, men faktum er at produktene er like gode. En person fra Dermanor fortalte oss at grunnen til at Carita er så dyrt er innpakningen.. Strange, men greit nok.

Skrevet

Nå har jeg testet både carita og decleor i ca 14 dager og jeg må si at det er en helt klart forskjell mellom disse to. Huden min ble ikke så strålende med carita som med decleor. Så det blir nok en helt ny decleor serie på meg på badet fremover. Veldig fornøyd - huden strålte faktisk!

Noen som vet om det også finnes sånn antirynke effekt på decleor sine produkter? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...