Gå til innhold

Hva skal jeg servere i dag?

Mat  

12 stemmer

1. 1. Hva skal jeg servere?

• Alternativ 1, (ovnsstekt på en seng av grønnsaker og poteter)
      7
    • Alternativ 2 (ovnsstekt, med wokkede grønnsaker etc)
      5
  2. 2. Forrett?

• Ja
      9
    • Nei
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har bedt hjem noen arbeidkollegaer i dag, siden vi har jobbet sammen helt siden vi startet i selskapet jeg jobber i, og den ene har sin siste dag på fredag.

Jeg tenkte først jeg skulle servere noe enkelt(hjemmelaget pizza), men min mor syntes jeg burde servere en av "kjøtt-rettene" mine som hun er såå glad i.

Så da har jeg latt meg overtale, men jeg har 2 varianter å velge mellom:

Alternativ 1) Legger poteter og div grønnsaker(løk, tomat, minimais, sopp etc) i en langpanne, bruner indrefilet og legger den oppå for steking. Halvveis tilsetter jeg litt matfløte. Her får man liksom alt i en da!!

Alternativ 2) Brune indrefilet, og helsteke i ovnen. Servert med bakt potet, wokkede grønnsaker, og kanskje soppstuing og rødvinssaus!

Lurer også på om jeg skal ha forrett,

Hvis jeg skal det skal jeg ha røyka-laks i lefser med kremost og sennepssaus!! NAM:)

Hva syntes dere??

Endret av LilleLavendel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes fantastisk godt ut!

Forretten har jeg selv servert en gang. Ble veldig godt mottatt!

Skrevet

Det er veldig godt... litt for godt til en mandag egentlig.. men ;)

Fant ut at forretten kunne være litt spennende, da han som slutter er nederlender, og kanskje ikke vant til en sånn forrett, samtidig som jeg vet at han har spist eggerøre og laks i kantina på jobben!!

Jeg tror jeg kommer til å gå for alternativ 2, og forrett!! Håper det blir bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...