Gå til innhold

Betaling når du nettshopper..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har betalingsmuligheter noe å si for deg når du nettshopper fra utenlandske firmaer? Ville du shoppet fra en side hvor du bare kunne betalt via paypal, eller er et krav at du kan betale direkte med betalingskort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg shopper fra steder der jeg må betale via paypal, men jeg tror ikke jeg gjør noe annet enn å registrere betalingen på kortet jeg har registrert hos paypal. Jeg har med andre ord ikke penger på paypalkontoen.

Jeg foretrekker at kredittkortet blir belastet direkte gjennom sikre løsninger. Det samme gjelder for norsk netthandel. Hvis jeg kan velge mellom kort og faktura, så velger jeg kort.

Endret av Zzyzx
Skrevet

Så hvis en nettside kun hadde paypal som alternativ betalingsmåte, så hadde det vært helt fint?

Skrevet

Hvis du betaler med kredittkort så kan du reklamere til kredittselskapet dersom noe går galt, så stopper de betalingen til mottaker.

Skrevet

Det kan man vel på en måte med paypal også.. Jeg er ikke helt inne i de paypal-greiene, men har forstått det som at beløpet blir frosset frem til kjøper har mottatt varen og akseptert den..

Skrevet

Jeg foretrekker å kunne bruke kort. Hadde Paypal vært eneste mulighet ville ikke jeg vært kunde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...