Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det rart å lure på om en av kjærestens mannlige venner er en tidligere kjæreste eller elsker?

Har man lov å spørre om slikt uten å bli beskyldt for å grave i hennes fortid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg absolutt du kan spørre om. Jeg synes det er rart hun ikke har fortalt om det allerede. Jeg har god kontakt med min eks, og det er jeg helt åpen om til alle. Ellers blir det bare rot og misforståelser senere.

Skrevet (endret)

Jeg ville også spurt! Kjæresten min har noen venninner men de er på en måte en del av guttegjengen så da er det heldigvis ikke noe å lure på.

Og jeg er ærlig om de mannlige vennene jeg har. Bla. venner med eksen min og det vet han.

Endret av MissBradshaw
Skrevet

Vil du vite, så kan du vel spørre. :) Men ofte har jeg følelsen av mange syns sånt er vemmelig å vite? .. så vær forsiktig med hva du "ønsker" deg. Kanskje? ....

Sånn generelt så irriterer manges syns på "motsattkjønnVenner" meg... venner er vel venner, og verdt like mye, enten de har innover eller utovertiss?!

Skrevet

Kort tid etter at vi ble sammen spurte mannen min om det samme ang. bestekompisen min. Da jeg svarte "ja" (på spørsmål om vi hadde hatt sex) ble det helt umulig for kjæresten å takle at jeg pleide vennskapet til denne gutten, så vi måtte bare kutte kontakten. Skikkelig trist, for han var den beste vennen jeg har hatt. Savner han fortsatt jeg. :(

Det er kanskje bedre å la være å spørre om sånt siden det er en mulighet for at man ikke liker svaret.

Skrevet

Om jeg hadde spurt min samboer om han noen gang har hatt sex med en av sine venninner, og han hadde blitt sint og ment at jeg gravde i hans fortid, så ville jeg tolket det som et rungende ja.

Jeg har mannlige venner jeg har hatt sex med, og ikke hatt sex med. Har ingen problemer med å svare samboeren min dersom han spør.

Dersom han ikke godtar vennskapet med en jeg har hatt sex med, så vil jeg akseptere hans mening, og selvfølgelig ikke nødvendigvis ha daglig kontakt etc, men jeg ville aldri avsluttet vennskapet helt.

Gjest Tigress
Skrevet

Det er heilt normalt å lure på noko slikt, trur eg. Det er lov å grave i kjærasten si fortid, men ein har ikkje krav på noko svar. Og ein bør vel tenkje godt gjennom kva ein spør om, i tilfelle ein får eit svar ein ikkje likar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...