Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 4 år, og vært samboere i 2 år. Nå har vi et midlertidig avstandsforhold pga av jobb og studier, og planen har vært å flytte sammen igjen til sommeren.

Men i kveld har vi altså tatt avgjørelsen om å ta en pause fra forholdet. Jeg har grått og grått, er livredd og totalt forvirret, selv om det var jeg som initierte dette.

Vi har snakket om dette flere ganger før, at vi begge to er litt usikre på om vi to er ment for hverandre, om forholdet vårt virkelig er så bra som vi tror osv. Vi er 23 og 24, og har ikke noen særlig erfaring fra tidligere forhold, noe som jeg tror er mye av grunnen til denne usikkerheten. Vi har det veldig fint når vi er sammen, men avstanden har fått dette lille usikkerhetsmomentet til å vokse.

Vi håper begge to inderlig at det skal bli oss to, og at vi skal bli mer sikre på dette gjennom en pause. Men jeg er livredd for å miste ham.

Jeg vet ikke helt hva jeg forventer at jeg skal få til svar på denne posten, men det føles litt godt å få det ut...

Endret av tomatsuppe
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skjønner godt at du er lei deg, men; Hvorfor vil dere ha pause?

Hva er poenget med det egentlig?

Enten er dere sammen, eller så er dere ikke sammen, vel?

Hvis det er for å prøve andre osv. så er det jo egentlig slutt, skal dere ikke holde på med andre er dere jo egentlig fortsatt sammen..

Endret av Kakee
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke poenget med å ta en pause fra hverandre. Enten så er man sammen eller ikke sammen.

Gjest Betty89
Skrevet (endret)

Viss dere har det bra og trives i hverandres selskap så synes jeg ikke dere skal engste dere! Det er sjeldent gresset er grønnere på den andre siden...

Men dere kan jo ha noen uker hvor dere roer litt ned med kontakten, bare for å teste om dere savner hverandre.. ikke vet jeg :gjeiper:

Ta å les på denn tråden. Dette fikk meg til å innse at det er han jeg vil ha :)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=367281&hl=

Endret av Betty89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...