Gå til innhold

messingringer til pynt!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor får man kjøpt små messingringer som man kan bruke til pynt på bordkort, invitasjoner m.m.? Finnes det i vanlige hobbybutikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De butikkene der de selger utstyr fra Panduro har sånne ringer. Det er i plast tror jeg men er farget i gullfarge. Stilige. Vi skal bruke slike på bordkortene våre..12

Skrevet

Bor du i Oslo, ta kontakt med Globus Hobby i Pilestredet - de har kjempeflotte ringer.12

Skrevet

Jeg skal også bruke slike på bordkortene. Har kjøpt en pakke på Panduro tidligere, men trenger en pakke til, og selvsagt var de utsolgt sist uke når jeg var innom...

Skrevet

Jeg bor ikke i Oslo. Det må da finnes andre steder..

Gjest KristinK
Skrevet

Nå hadde jeg skrevet en LANGT innlegg om messingringer og elendig service fra Panduro. Men en feil oppstod på KG og alt forsvant.

Her kommer kortversjonen:

Jeg bestilte messingringer via Panduro, og selvom jeg ble forsikret om at de hadde det på lager fikk jeg kun en pakke tilsendt og ikke 4. Etter mye styr og elendig service fant jeg ut at restorderen min var slettet, og at jeg måtte bestille på nytt. Jeg sendte da en liten klage på mail til Panduro, noe som resulterte i messingringer rett i posten til meg.

Messingringer kan uansett bestilles på postordre fra Panduro. Du kan få artikkelnummerene på ringene av meg om du ønsker det, eller du kan bestille katalog herfra:

http://www.panduro.no

Vi bruker også messingringer på våre invitasjoner, her kan du se dem:

http://www.kvinneguiden.no/bryllup/inspira.../kristink.shtml

KristinK smile.gif - Vi gifter oss 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-04-14 12:25 ]

Skrevet

Kristin K.

Har du artikkelnumrene? Det hadde vært så kjekt, for da kan jeg vel bestille rett fra internett?

Skrevet

Jeg sitter her med katalogen foran meg.

Messingringer 14 mm diam. (30 stk i pk) kr 33,-

Varenr. 302025

Messingringer 18 mm diam. (25 stk i pk) kr 34,-

Varenr. 302026

Messingringer 21 mm diam. (25 stk i pk) kr 36,-

Varenr. 302027

Vi skal bruke de som er 18 mm. icon_smile.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: Niso den 2002-04-14 14:11 ]

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, nå har jeg bestilt messingringer!!!

Gjest KristinK
Skrevet

Takk Niso for at du kom med artikkelnummerene!

Forøvrig brukte vi de som var 14mm. Hvilken størrelse skal dere bruke da anonym? Får håpe du er lit heldigere med Panduro-servicen enn det jeg var iallfall!12

Skrevet

KristinK: Hvor langt tid tok det fra du bestilte til du fikk den første pakken?

Begynner nesten å stresse litt, bare 3 uker igjen nå...

Skrevet

En annen ting KristinK:

Jeg var sikker på at de ringene vi har er 18 mm, det stemmer jo når jeg måler de utvendig, men så talte jeg opp de vi har, og det er 30 stk. Kan det være at vi også har de som er 14 mm da? Måler man innvendig i ringen? (Da er våre egentlig 15 mm)

Skrevet

Jeg kom på enda en annen ting, jeg fant messingringer i passende størrelse på Kid Interiør, men disse var temmelig tykke, så de fra Panduro var litt nettere og penere (vi skal binde to sammen med 3 mm mørkeblått bånd som limes på bordkortene).

Gjest KristinK
Skrevet

Tja, bestillingen tok vel ca 1 uke tror jeg. Men p.g.a. alt tullet jeg hadde med Panduro tok det vel totalt 3 uker for meg å få disse ringene. Er du usikker ville jeg ringt dem og spurt jeg, de har godt av litt masende kunder. icon_wink.gif

Hvordan man måler ringene aner jeg faktisk ikke. Jeg fant ikke noe målebånd her heller, så jeg får ikke målt mine for deg. Men hvis du fortsatt har pakken, står det både størrelse og antall på den.12

Skrevet

Har ikke pakken, men tar med meg en ring til Panduro i Sandvika i morgen. icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bestilte 14 mm messingringer - synes det blir "nusselig" (?) og fint - ikke så dominerende!

Gleder meg til å lage invitasjoner og bordkort!!!!

Gjest KristinK
Skrevet

Niso: får håpe de har messingringene der da. Hadde for litt siden et svare strev med å få tak i dem, og de var utsolgt der i over 1 mnd! Ekspeditrisen ristet bare uforstående på hodet da jeg spurte når dem fikk det inn også. Tror ikke hun visste hva en messingring var en gang. icon_wink.gif Elendig service iallfall!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...