Gå til innhold

Jobbe som frivillig i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å begynne å jobbe som frivillig hos enten dyrebeskyttelsen eller foreningen for omplassering av dyr i Trondheim. Men så lurer jeg da på hva som er forskjellen på de to? De virker ganske like ut fra den informasjonen jeg finner på nettsidene deres. Har den ene mer behov for frivillige enn den andre?

Har lest litt på nett og funnet ut at dyrebeskyttelsen holder til på sluppen, men jeg klarer ikke å finne ut hvor fod holder til. Det står høgheim, men hvor er det?

Noen som vet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet? :)

Fod Trondheim:

Foreningen for Omplassering av Dyr i Trondheim

Gregus gate 11 A

7042 Trondheim

-Når du går inn på www.gulesider.no, velg "gule sider" (ikke telefonkatalogen). Skriv inn adressen Gregus gate 11 A og Søk! Da kommer det opp adresse, tlf osv. Velg kart :) Har nettopp gjort dette selv.

Jeg vet ikke hvem som trenger mest hjelp, tror det er veldig likt. Jeg flytter til trondheim nest år og kommer til å få samme problmstiling som deg. Hvordan velge liksom...vanskelig.

Men uansett, håper dette var litt til hjelp. Ønsker deg lykketil, snille jenta :)

Skrevet

Kanskje et dumt spørsmål, men hva består det frivillige arbeidet i og hvem kan jobbe frivillig?

Skrevet

Tror det går mest i vasking av huset, mating osv av kattene.

Jeg fant forresten ut at den adressa i gregus gate kun er postadresse, høgheim er visst i granåsen en plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...