pleiepike Skrevet 19. oktober 2008 #1 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er det bare meg som ELSKER den brusen eller? Da jeg i fjor bodde i Arendal(der di ikke selger den) måtte jeg få typen te å komme te meg me masse julebrus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart_kjerring Skrevet 23. oktober 2008 #2 Del Skrevet 23. oktober 2008 kommer til å være noe av det første jeg vil ha når jeg lander på kjevik 20 desember... det skal bli nam det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 23. oktober 2008 #3 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva står cb for? Her drikker vi hansa julebrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 23. oktober 2008 #4 Del Skrevet 23. oktober 2008 Christiansands Bryggeri eller deromkring. Og ja, det er den beste julebrusen som finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 27. desember 2008 #5 Del Skrevet 27. desember 2008 Gud, som jeg savner CB julebrusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. desember 2008 #6 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Synes den er helt grei, men smakt bedre for å være ærlig. Mvh Yvonne Endret 30. desember 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå