Gå til innhold

Mitt territorium

Pandin

Anbefalte innlegg

Jeg er ny på forumet, og tenkte å bare å gå i gang med en dagbok right away. Leter etter en motivasjonskilde når det gjelder trening og (bedre) kosthold, og tenkte kanskje en dagbok kunne være en god idè. Vi får se. :)

Litt om meg selv:

Jente, 22 år, student (dog ingen ideal-student, da jeg jobber mer enn jeg studere til tider), kjæreste, bosatt i Stavanger.

To be continued.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde egentlig planlagt å bruke helgen på lekser, ettersom jeg har frihelg fra jobb, men den gang ei. Helgen har derimot gått med på resturantbesøk, kino, litt mer filmtitting, shopping, barnedåp og rydding. De to sistenevnte trenger jeg vel strengt tatt ikke å ha dårlig samvittighet for, men neste uke er det skjerpings, koste hva det koste vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Sisu.

Inntatt dagens første måltid bestående av to porsjoner havregrøt. God og mett. Nå skal jeg i gang med eksamenslesing, heldigvis ikke det mest omfattende faget. Deretter står styrketrening og jobb for tur.

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg! Frustrert over meg selv, pga. en chipspose som jeg ikke klarte å la ligge, og som på toppen av det hele ikke var min. :sur: Straffen blir spinningtime i morgen kl. 06.30, og deretter jobb kl. 09.00. Kommer til å bli artig, siden jeg har seriøse problemer med å stå opp før kl. 08.00.

Jaja, look on the bright side...... Ny dag i morgen. Har blitt litt for mange utskeielser i det siste, og jeg er lei av å skuffe meg selv. Må virkelig ta meg selv hardt i nakken, og være 100% fokusert på hva jeg egentlig vil. Jeg har fått det til før, og jeg er sikker på at jeg vil få det til igjen.

Nå tar jeg kvelden, hvis jeg i det hele tatt skal ha sjangs til å komme meg opp i morgen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...