Rampolina Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Lurer på å kjøpe vokseseng til vår lille, men lurer på hvor jeg finner madrass? Er ikke helt gira på å kjøpe skumgummi da vi har "b-vare-rygger" hele gjengen i familien, så vil gjerne ha en skikkelig madrass. Hvorda har dere gjort det? På skeidar snakket de om en tredelt madrsass, men de hadde ikke overmadrass som hørte til.. Dette kan da umulig være godt å ligge på?
prinsessa Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Vi har vokseseng fra Ikea til vår 5 åring og der har de også 3 delt madrass, uten overmadrass. Dette er er en skumgummi madrass. Gutten vår har iallefall ikke klaget på madrassen.
mari Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 datteren vår har vokse seng. Men siden jeg også har b-vare rygg (den likte jeg ) så kjøpte vi svane madrass i liten str. og så kjøper vi en lengre når den må bygges ut. My viktigere for meg at hun har en god madrass enn at den kan bygges ut! Det er ikke noen overmadrass på den (finnes sikkert) men den er faktisk veldig god å ligge på, selv for meg med min rygg.
Rampolina Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2008 Takk for svar, begge. Trodde ikke man fikk madrass på 75 brei som var kort, skal sjekke svanen:)
amyrlinn Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 heisann har også vokseseng fra ike med tre delt madrass. det jeg gjorde var at jeg kjøpte en overmadrass til en 90-lenge seng og så brettet jeg den nede ved bena på madrassen. liksom under madrassen da så det ikke ble en ubehagelig kant der. synes selv den er veldig behagelig å ligge i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå