Gå til innhold

Maggie Sotteros Royal Romance

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Den er jo ikke å finne på hjemmesiden til Maggie Sottero lenger :kjefte:

Noen som vet noe? Solstrålejenta?

Endret av Rampolina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oisann... Det var nytt. den var jo på nettsiden bare for et par dager siden... :klø:

Jeg vet faktisk ikke, men det kan jo virke som om den ikke er der lenger... Kanskje det går an å sende en mail til dem å forhøre seg med Maggie Sottero direkte?? Kan jo hende de fortsatt har et restlager som de selger ut... Har registrert at den ikke har vært å finne på finn.no heller det siste halve året, så sånn sett kan det jo virke som om den er borte.

Nå er iallefall jeg veldig glad for at jeg kjøpe min halvannet år før brullupet... Skikkelig kjipt om de har fjernet den da!

Skrevet

Jeg kjente egentlig at jeg ble litt sur og mannen her fikk gjennomgå for at han var så treg og at nå er det egentlig HANS feil at jeg ikke får den kjolen! Jepp :snurt:

Menn du, Solstrålejenta, du skal ikke kvitte deg med kjolen når du har giftet deg da? Men det skal vel mye til at den passer meg og min heeeerlige kropp..øh..

Og forresten, skal ikke du gidte deg i Fr.stad neste august? Da skal jeg komme å se deg, for vil se kjoolen på ordentlig :)

Skrevet

Ja, skjønner at du er irritert. Ville jeg også vært. Men det kan jo hende at det fortsatt går an å bestille den gjennom salong en stund til... Går jo iallefall an å høre...

Jeg har egentlig ikke tatt noen stilling til om jeg skal selge kjolen min ennå eller ikke. Akkurat nå føles det litt sårt, men det kan jo hende jeg føler det annerledes når jeg er lykkelig gift :)

Jeg vet ikke hva slags størrelse du er på jakt etter, men kjolen min er en 36/38 i størrelse, men den snører ut hvertfall fra 34-40. Det er jo korsettliv og skjørtet har 4 størrelsesnivåer.

Du får definitivt komme innom når jeg gifter meg neste år og se. Skal gifte meg i Østre Fredrikstad kirke 15.august kl 15.30 :) Når skal du gifte deg??

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

Det er ofte man kan bestille kjoler produsenten ikke har på nettsiden sin, det kommer an på om det er noen forhandlere som forsatt har den i butikken. (Jeg gjorde det.) Ta kontakt med Maggie Sottero-forhandlere i Norge og forhør deg, det er nok det enkleste.

Lykke til! :)

Skrevet
Ja, skjønner at du er irritert. Ville jeg også vært. Men det kan jo hende at det fortsatt går an å bestille den gjennom salong en stund til... Går jo iallefall an å høre...

Jeg har egentlig ikke tatt noen stilling til om jeg skal selge kjolen min ennå eller ikke. Akkurat nå føles det litt sårt, men det kan jo hende jeg føler det annerledes når jeg er lykkelig gift :)

Jeg vet ikke hva slags størrelse du er på jakt etter, men kjolen min er en 36/38 i størrelse, men den snører ut hvertfall fra 34-40. Det er jo korsettliv og skjørtet har 4 størrelsesnivåer.

Du får definitivt komme innom når jeg gifter meg neste år og se. Skal gifte meg i Østre Fredrikstad kirke 15.august kl 15.30 :) Når skal du gifte deg??

Skal gifte meg når den mannen får fingeren UT av rompa! Vi har vært 3 ganger og sett på ringer, bestemt oss for hvilken vi skal ha... Men at det går ann å ta så lang tid på å spørre et pitte litte spm Som han vet svaret på allerede...

Tihi, neida.. Han gruer seg for oppmerksomheten og alt styret, er det som holder han igjen. Likevel vil han ikke at jeg skal fri, og han vil heller ikke gjøre det på noen annen måte enn kirke og fest.

Så da får han bare bruke tiden han trenger, vi har jo bare vært sammen i 6 år og har et barn sammen - jeg venter jeg :popcorn:

I mellomtiden planlegger jeg bryllup, eller hvertfall finner ut av hvordan jeg ønsker ting. Har drømt om bryllup siden jeg var et lite frø i Afrika (sånn omtrent hvertfall) så her skal ingenting overlates til tilfeldighetene :fnise:

Jeg kommer til å bli en monsterbruuuuud!

Hva gjelder str på kjolen blir nok den i minste laget, ja. Skulle nok fått den på, men har sett noen som har MS kjole og har liksom stroppene over hele rygge, altså max ut og synes ikke det er så fint. Da får jeg lete etter en som passer i stedet. Etter mannen har fridd. He he;) Men jeg kommer og ser på deg!

Skrevet

Ja, disse mannfolka kan være litt i tregeste laget noen ganger, samtidig som vi jenter ofte er veldig utåmodige... Skjønner deg godt da -6 år er jo en laaang tid... Han vil nok helt sikkert at frieriet skal være en stor overraskelse, så da prøver han nok å finne en spesiell anledning :)

Surfet litt rundt på på forumet her og såvidt jeg kan se ser det ut til at dere tenker på samme ringer som oss... Den med diamantrekke til henne og en rundere til han. Tihi... Samme ringer og samme kjole. Kan se ut som vi har lik smak Rampolina :ler:

Skrevet
Ja, disse mannfolka kan være litt i tregeste laget noen ganger, samtidig som vi jenter ofte er veldig utåmodige... Skjønner deg godt da -6 år er jo en laaang tid... Han vil nok helt sikkert at frieriet skal være en stor overraskelse, så da prøver han nok å finne en spesiell anledning :)

Surfet litt rundt på på forumet her og såvidt jeg kan se ser det ut til at dere tenker på samme ringer som oss... Den med diamantrekke til henne og en rundere til han. Tihi... Samme ringer og samme kjole. Kan se ut som vi har lik smak Rampolina :ler:

Ja, der kan du se ;) Jeg ELSKER den ringen. Og har vært helt bestemt på den. Helt til noen skrev noe lurt til meg.... :sjenert: Og det var det at det er en ring som skal sitte på HVER DAG, RESTEN av livet... Det er en aldeles nyyydelig ring, men jeg tror jeg ønsker en enklere ring likevel. Nesten så hjertet slår dobbelt når jeg sier det.... :( For jeg elsker virkelig den andre. Men vi har sett på ringer hvor det er diamanter i et hjerte som er slipt ned i ringen liksom, altså ikke den hvor det er et hjerte oppå (du har sikkert sett den også), men det er risset inn et hjerte i ringen, på en måte, og oppi der er det diamanter. Det er også en nydelig ring - dog ikke like fantastisk som den med steinrekka.

Jeg er sykepleier og ønsker å ha på ringen på jobb, derfor tror jeg at jeg må svelge den kamelen.. Eller noe i den duren.

Forøvrig ønsker jeg hvitt, gull, champagne og creme som farger. Du da? :)

Skrevet

Ja, skjønner absolutt hva du mener med den ringen og at man skal bruke den hver dag resten av livet. Jeg er designer og jobber bare på kontor så jeg kan liksom ta meg den friheten til å ha på hvilken som helst ring jeg ønsker. Skjønner at det er litt vanskeligere når man er sykepleier... Har sett den ringen med hjerte nedrisset også -den var/er faktisk også mitt valg nr 2 :fnise: Det er jo også en helt nydelig ring! Men jeg faller alltid tilbake på rekkeringen når jeg er i butikken og forloveden min mener at den også er definitivt mest meg, så da blir det nok den til slutt :) Den passer dessuten perfekt til forlovelsesringen min i og med at den rekkeringen er så smal :rødme:

Og du er sikkert overhode ikke overrasket når jeg sier at også vi skal ha type farger som gull, champagne og creme.. Hihi... Det er nesten som om vi har det samme bryllupet :lol: Får se om min kjære klarer å følge opp fargevalget da - i og med at jeg har satt han i ansvar for alle blomster...

Skrevet
Ja, skjønner absolutt hva du mener med den ringen og at man skal bruke den hver dag resten av livet. Jeg er designer og jobber bare på kontor så jeg kan liksom ta meg den friheten til å ha på hvilken som helst ring jeg ønsker. Skjønner at det er litt vanskeligere når man er sykepleier... Har sett den ringen med hjerte nedrisset også -den var/er faktisk også mitt valg nr 2 :fnise: Det er jo også en helt nydelig ring! Men jeg faller alltid tilbake på rekkeringen når jeg er i butikken og forloveden min mener at den også er definitivt mest meg, så da blir det nok den til slutt :) Den passer dessuten perfekt til forlovelsesringen min i og med at den rekkeringen er så smal :rødme:

Og du er sikkert overhode ikke overrasket når jeg sier at også vi skal ha type farger som gull, champagne og creme.. Hihi... Det er nesten som om vi har det samme bryllupet :lol: Får se om min kjære klarer å følge opp fargevalget da - i og med at jeg har satt han i ansvar for alle blomster...

Hahahaha, det ække mulig! :ler:

Du.. jeg RESERVERER ALT du skal selge etter bryllupet :fnise: Det passer jo uten tvil til hvordan jeg ønsker å ha det.

Min kommende (whenever) har også sagt at han muuuulig vil ordne blomster. Så får vi se, da. Han er ganske så flink se. :rødme:

Men føøøørst må han gjøre en ting......................................... og han er jo, som kjent - TREG!

Skrevet

Hehe....notert :enig:

Det er godt at disse gutta er flinke med blomster :) Kanskje det er et Østfold-fenomen :smilyblomst:

Skrevet

Ja, kanskje det;)

Er du herfra Solstrålejenta? Eller er han? Vet ikke hvorfor, men har for meg at du ikke er det?

Skrevet

Stemmer det... Det er nok han som er fra Fredrikstad og ikke jeg :)

Skrevet (endret)

Jeg kom over Royal Romance brukt i Sverige hvis det er noen som er på jakt etter den... Jeg har jo allerede kjøpt min, men tenkte det kunne være greit å hinte om denne til dere som leter :)

Endret av Solstrålejenta
Skrevet
Jeg kom over Royal Romance brukt i Sverige hvis det er noen som er på jakt etter den... Jeg har jo allerede kjøpt min, men tenkte det kunne være greit å hinte om denne til dere som leter :)

Åh :rødme:

Det er bare å begynne å slanke seg, skjønner jeg.. VIL HA DEN EN STR STØRRE!

Skrevet

Denne blir vel en størrelse større... Men da må man jo bestille langveisfra da...

Her gjelder det å speede opp gubben :strix:

Skrevet
Denne blir vel en størrelse større... Men da må man jo bestille langveisfra da...

Her gjelder det å speede opp gubben :strix:

:sminkedokke:

:spise:

:hjerter:

:humpe:

:bryllup:

Lov å prøve seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...