Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 19. oktober 2008 #1 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kan noen si meg om jeg gjør et riktig valg her? Jeg har i det siste hatt et forhold til en gutt som jeg har kjendt en stund. Det hele begynte da han flyttet inn i bofellesskapet der jeg bodde. Da hadde han dame(og unge), men vi fant fort tonen og det ene førte til det andre. Ting var egentlig ganske greit for meg, for det faktum at han hadde dame førte til at jeg slapp å tenke på at han kunne få følelser for meg. Samtidig var det litt forbudt og spennende. Etter et halvt år flyttet både han og jeg ut fra bofelleskapet. Det var da slutt mellom han og dama. På grunn av mye reising og utdanning hadde vi i en periode lite kontakt. Det var helt til han tok kontakt for noen måneder siden og det etter hvert ble mange overnattingsbesøk. I begynnelsen var det sånn som det hadde vært mellom oss og jeg trodde vi kunne fortsette å kun være elskere. Etter hvert merket jeg allikevel at jeg begynte å tenke mer på han og vi skrev stadig søte meldinger til hverandre. Sexen gikk også fra å være vill til å bli mere øm og kjærlig. I retsel for å forelske meg bestemte jeg meg for å ringe han og avslutte det hele. Jeg sa til han at jeg ikke ville ha mer kontakt med han. Dette fordi jeg er redd for at følelsene skal utvikle seg til noe mer. Han er en fantastisk gutt og en god venn, men han har en del venner som driver med ting jeg ikke liker(hvis dere skjønner), han har en sønn(jeg ønsker meg ikke barn) og jeg har også planer om å flytte fra byen om ikke lenge. Allikevel føles det utrolig tungt å avslutte dette forholdet, jeg er jo veldig glad i han og han er en god venn. Nå sitter jeg her å lurer på om jeg har gjort det riktige valget og håper noen kan gi råd. På forhånd tusen takk. Hilsen fortvilet jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Del Skrevet 19. oktober 2008 Blir du sammen med ham, så ikke bli overrasket om denne "fantastiske" fyren går bak ryggen på deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #3 Del Skrevet 19. oktober 2008 Blir du sammen med ham, så ikke bli overrasket om denne "fantastiske" fyren går bak ryggen på deg også. Saken er jo den at jeg ikke har lyst til å bli sammen med han. Jeg ønsker at ting skal være sånn mellom oss som det var før. Men er det mulig nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå