Miew Skrevet 13. juni 2003 #21 Skrevet 13. juni 2003 Uten truse kalles også "i kommando", eller noe i den dur, og siden det har fått kallenavn, går jeg halveis ut i fra at det er mer vanlig enn uvanlig Barbert er gode saker, får ikke assosiasjon til smågutter... Kanskje fordi jeg ikke har tittet på smågutter sine tissefanter??
Miew Skrevet 13. juni 2003 #22 Skrevet 13. juni 2003 Det er uansett smak og behag om man liker med eller uten regnskog
Gjest ØØH? Skrevet 13. juni 2003 #23 Skrevet 13. juni 2003 jeg mener ikke akkurat at assosiasjonene kommer der og da, men jeg synes ikke et glattbarbert mannekjønn er særlig sexy!! ballene kan gjerne være glatte, men behold den stripen som går fra navlen og ned! frisert, fjortis? følger ikke tankegangen din helt der... Man får jo ikke vegg til vegg teppe med en gang, og i fjortis alderen kan vel hårveksten være litt tilnærmet det folk ønsker i dag. Men jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Utrolig hva folk kan hisse seg opp over. Hvis noen synes det er fint med kaktus eller hanekam, da må de jo få ha det. Og trives noen med å rake helt så må de også få lov til det. Det er jo ingen som bærer over seg fordi at enkelte velger å ha langt hår i hestehale. Eller ring i øret. Men når det kommer til kjønnshår, da blir det plutselig skandale og nærmest bråk. Kult å diskutere. Men folk blir jo sett ned på fordi de velger å gå sine egne veier eller velger å gjøre noe typen ønsker.
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2003 #24 Skrevet 13. juni 2003 Usj! og fy faen, får ikke håpe det!! Det er jo som å gå ned på kne på en liten gutt.......ekkelt! Er jo en viss forskejll, da.... Dessuten kan man ha hår foran, selv om det på pungen er tatt vekk. Gutter må gjerne begynne med det for min del. Ihvertfall klippe litt.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #25 Skrevet 24. juni 2003 Barberte mannfolk er DEILIG!!! mmmmmmmmmm
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #26 Skrevet 25. juni 2003 Jeg fikk akkurat overtalt mannen min til å gjøre det etter at han fikk lese denne tråden. Så nå går vi to på badet.....
*Lillian* Skrevet 25. juni 2003 #27 Skrevet 25. juni 2003 Før syntes jeg det så bare rett og slett teit ut med menn som glattbarberer seg der nede. Nå derimot... Syntes det så teit ut med barberte kvinnfolk også, men det er jo så mye mer behagelig (fram til det begynner å klø :x ) Ikke alle passer til å ha barbert eller krattskog, for å si det sånn. Det kommer veldig an på hva som kommer fram i lyset under all krattskogen som forsvinner.... Lillian
OppNed Skrevet 25. juni 2003 #28 Skrevet 25. juni 2003 På'n igjen... Gjesten som skrev innlegget sa t hun ble overrasket over at gutten/mannen hun møtte hadde barbert ballene og roten av staken sin. Yezzzz...sier jeg bare. Toppers. Glattbarbert...er ikke det når ALT håret blir barbert bort da? Som i NULL hår i det hele tatt der nede? Delvis barbert er da ikke det samme som glattbarbert, eller? D.v.s. området som er barbert er jo glattbarbert...herregud, who cares hva andre gjør. Folk kan male snabelen sin blå for alt hva jeg bryr meg. Eller male briller og bart på den, slik at det likner på ...skal ikke si hvem. Hva med å beholde håret på ballene, male øyne og munn på selve saken, slik at det ser ut som om vedkommede har en stooor dobbelthake med skjegg, og derfor likner på...*fnise* Eller hvis du ser på den oppned, så ser det ut som om noen har et kjempestort hode med masse hår på, og en laaaang (evt kortere alt ettersom) slags nese f.eks.? Skal gi meg....Gir opp alt som har med barbering å gjøre. Bortsett fra å fortsette med det.Og synes det er veldig ok å ikke slikke i meg hår. Maiken
Væren Skrevet 25. juni 2003 #29 Skrevet 25. juni 2003 Maiken: Personlig ser jeg ikke for meg en mann uten hår der nede, men det henger sikkert sammen med at min kjære er såååååååå fjernt fra å kunne finne på å barbere seg... En liten finstuss måtte ha vært det eneste, men aldri helt glatt. Ikke hans stil. Og jeg liker ham også best slik han er - trur eg!
OppNed Skrevet 25. juni 2003 #30 Skrevet 25. juni 2003 *hviske til væren*...hva med litt spenning da, væren? Hva med å male den polkadotprikkete? Røde prikker, nei forresten grønne (røde ser ut som sykdom), mot f.eks. gul bakgrunn? Så kunne du kost deg og nytt synet av disse prikkene som ble større og mindre, alt ettersom? Mye bedre tidstrøye enn de tidligere akvariumpauseinnslagene på NRK ihvertfall. Hørtes stilig ut, synes jeg. Jentungen har forresten sånne små gøyale hodeplagg som hun bruker til Barbie-leken sin. Kanskje de passer på toppen? Kjempeide!!! Hehe *ler*...hva med å leke BARBIE med elsklings stell? Skallete Barbie, hårete Barbie, alt ettersom??? Maiken
Væren Skrevet 25. juni 2003 #31 Skrevet 25. juni 2003 Maiken, du er gal!!! *ler masse* Hva er det du får å spise nå om dagen? Forresten, ikke svar på det, er du snill...
Gjest Embla s Skrevet 25. juni 2003 #32 Skrevet 25. juni 2003 Jeg syns det ser best ut med hår. Både på kvinner og på menn. Men hvis han jeg var sammen med insisterte på å barbere seg nedentil, ville det vært greit. Tror jeg?
OppNed Skrevet 25. juni 2003 #33 Skrevet 25. juni 2003 :o Å spise??? Drikke mener du? Kanskje jeg er forgiftet, væren? Vil du ha litt gift *knise* Hørt om Yoplait? Gjerne med pæresmak? *slurp* det ERSÅ godt! Selv om konsistensen minner forferdende mye om... ... ...tynn kefir??? Seriøs altså...Yoplait er godt, det. Helst uten hår da. Har aldri smakt pæreYoplait (usikker på navn) MED hår. Drikkeyoghurt heter det visstnok. Tines overskuddslager resulterer i drøsser av yoghurtprodukter. Tror kanskje de lurer et eller annet oppi disse produktene sine. Helt ærlig nå...BART!!! Hvorfor ikke diskurtere BART heller. Menn med bart...snakker nå om undernesebart. Hva i himmelens navn er det som skjer i verden når enkelte synes det er Uqlt å fjerne hår nedentil, mens det er dødsqlt å drive å kysse på leppe med masse hår på toppen av??? Noen? Maiken
Væren Skrevet 25. juni 2003 #34 Skrevet 25. juni 2003 Ja! Hvorfor dyrke det i ansiktet som vokser vilt i ræva på andre?
OppNed Skrevet 25. juni 2003 #35 Skrevet 25. juni 2003 Hvem er gal sa du??? Vær i fåreklær, du Maiken
Gjest Scarlet Skrevet 26. juni 2003 #36 Skrevet 26. juni 2003 Barberte gutter er jo kjempesexy!! Det er det beste, det foretrekker i hvertfall jeg!
Gjest glamourgirl Skrevet 26. juni 2003 #37 Skrevet 26. juni 2003 Helt ærlig jenter, er det så viktig? Bare spør jeg, jeg er kanskje litt underernært på generell basis, men så lenge den er ren og pen og lett å holde i orden er det vel det samme? Mener nå jeg da, og det samme for egen del... Shaving er toppers i perioder, men det stikker jo så hinsides når det vokser ut igjen... Og har noen av dere hatt dere m en m skjeggstubb på , you know, gjerne samtidig som dere selv har litt småstubb? Begynte å blø jeg, sånn skrubba det :-?
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #38 Skrevet 26. juni 2003 Fikk en fornemmelse av bananasplit med den lange saken og de to kulene som lå der. Helte på litt sjokoladesaus og koste meg skikkelig. Yummi!
Luringen Skrevet 3. juli 2003 #39 Skrevet 3. juli 2003 Jeg er glatt...Alt skal av, og dama mi digger det. Masse oralsex...
Gjest pils Skrevet 24. november 2010 #40 Skrevet 24. november 2010 går bare i joggebukser. er ofte truseløs. gutt25år
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå