Gå til innhold

Barberte gutter

Fremhevede innlegg

Gjest Solslikker
Skrevet

Vet ikke hvor vanlig det er, jeg har i hvert fall ikke opplevd det før. I pinsen traff jeg en gutt som jeg ble med hjem. Da vi skulle (ja, nettopp det ja) lot ha meg kneppe opp jeansen. Ingen truse under! Litt av en overraskelse. Og så hadde han barbert ballen or roten av pi**en. Digg altså. Deilig å suge og slikke. Håper jeg opplever ham igjen. Er det vanlig med truseløse, barberte gutter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj! og fy faen, får ikke håpe det!! Det er jo som å gå ned på kne på en liten gutt.......ekkelt!

Skrevet

Truseløse gutter? Don't think so...... lite behagelig å gå med jeans uten truse.

NS

Skrevet

Hvis jeg hadde sjekka opp en fyr som var truseløs....

-Ja,da hadde jeg vel blitt litt negativt overrasket. :o

Barberte mannfolk er forresten en sexbrems!

Det ser bare latterlig ut.. :hoho:

Skrevet

Mannen min går sjelden truseløs, men jeg ser helst at han er barbert... Synes det er mye deiligere, akkurat som han synes det er best når jeg er glatt.

• Liker 1
Gjest Janna
Skrevet
Vet ikke hvor vanlig det er, jeg har i hvert fall ikke opplevd det før. I pinsen traff jeg en gutt som jeg ble med hjem. Da vi skulle (ja, nettopp det ja) lot ha meg kneppe opp jeansen. Ingen truse under! Litt av en overraskelse. Og så hadde han barbert ballen or roten av pi**en. Digg altså. Deilig å suge og slikke. Håper jeg opplever ham igjen. Er det vanlig med truseløse, barberte gutter?

Håper han ikke hadde en kjønnssykdom da.

Truseløse gutter er vanlig.

Skrevet

Truseløs er greit, men ikke noe must. Er like ok med truse (fortrinnsvis boxer) -så dersom gutten ikke liker å gå uten gjør det ingen ting.

Glattbarberte gutter må være noe av det jævligste som finnes. Synes det er totalt turn off!

Litt frisering derimot... :wink:

Nelle :briller:

Skrevet

Usj nei, går aldri uten boxershorts!

Har vel prøvd en gang sånn i huset, av en merkelig grunn får jeg stå av ingenting da. :hoho: :hoho:

Nei, får holde meg til boxershortsene jeg!

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Barbert er heftig... Synd min kjære syns det er utelukket. Han er litt "satt" sånn... :ler:

Skrevet

glattbarberte gutter gir asssosiasjoner til smågutter, men det skader ikke å frisere litt nei, og klippe bort en del :wink:

Gjest Labello
Skrevet

Enig i at frisering er ok men jeg syns personlig det stikker for mye etter barbering.....

Labello :lol:

Gjest ØØH?
Skrevet
glattbarberte gutter gir asssosiasjoner til smågutter' date=' men det skader ikke å frisere litt nei, og klippe bort en del :wink:[/quote']

Skjønner ikke helt. Smågutter??? Hva slags kiser har du hatt da. Småpikker. Men hvis du friserer de, da blir de jo litt fjortisaktig.

Er det bedre med fjortis assosiasjoner?

Skrevet

Jeg synes ikke at barberte menn kan assosieres med smågutter, pikken er tross alt for stor til det... Men glattbarberte damer, derimot... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg synes ikke at barberte menn kan assosieres med smågutter' date=' pi#### er tross alt for stor til det... Men glattbarberte damer, derimot... :wink:[/quote']

Det er like stor forskjell på småpiker og voksne damer sitt organ som det er på smågutter og voksne menn sitt

Blir egentlig litt kvalm av dette her nå...

Men jeg synes at der er deilig når dama er glattbarbert, i allefall den første dagen :lol:

Skrevet

Syns det er veldig hyggelig at kjæresten min barberer seg både på haka og på ballene... :ler:

Nice touch - and nice to touch :sjarmor:

Suz :wink:

Gjest Athos!
Skrevet

Jeg er ganske overrasket over hvor mange av dere som har svart i denne tråden, som er negative til at gutter barberer seg...

Å begynne å assosiere med ung-gutter osv.. blir jo helt feil, det har jo ingenting med saken å gjøre. Det vil jo gjelde akkurat det samme for jenter som barberer seg vel ?? Jeg liker kjempegodt at min kone er nybarbert, uten at mine tanker pensler over på ung-jenter av den grunn!! Dersom dere får slike assosiasjoner, bør dere kanskje ta en gjennomgang med dere selv..??? :-?

Ellers så må jeg tilstå at jeg barberer meg selv nedentil, og det er fordi både jeg og min kone liker det. Jeg føler meg rett og slett ustelt dersom det er fri vokst der nede. Så sånn er nå den saken...

Gjest ØØH?
Skrevet

Hadde en episode i garderoben på treningssenteret. Plutselig stod jeg

å glante rett i skrevet på en kar som stod å tørka seg. Driver ikke å kikker sånn, men ei hårløs kølle på en voksen mann ble litt overraskende på meg.

Å ja, han så jo faktisk ut som et forvokst barn. Og da ble jeg egentlig ganske brydd. Tenk å glane på et barn. Der sto han da glad og fornøyd å vifta med slampen rett oppi trynet på meg. Han bretta nesten ut hele sexlivet sitt. Det samme sexlivet som jeg kanskje har men ikke tør å vise fram. For jeg shaver snabeln jeg å, men har ikke turt å vise fram til noen.

Men jeg så jo plutselig at dette så ikke noe særlig ut. Ekkelt. En barnekuk. Helt klart. Selv om kisen hadde skjegg i trynet og brede skuldre. Rett og slett en voksen muskuløs kropp. Jeg klarte ikke å tenke på annet enn hans barnslige slappe forvokste barnepølse.

Samtidig slo tanken ned i meg. Var det hans samboer også som hadde krevd en hårløs hyrdestund? Hadde hun påtvunget seg denne barberte kuk og krevd at han skulle lemleste seg og sin kropp? Hadde han nullrett igjen til å bestemme over sin egen kropp? Sjenert var han i allefall ikke.

Og han så jo også ganske stolt ut der han spradet.

Jaja egentlig gir jeg F***. Jeg raker kølla og trives med det. Det gjør dama mi også.

Og jeg er en mannsjåvinistisk idiot som ikke lar dama mi bestemme over egen kropp og jeg er så pervers at jeg fantaserer om hvordan det egentlig er med kvinners intimfriserte kjønnsorganer i fellesgarderoben....

Sjalabais

Gjest Anonymous
Skrevet

Er ikke noe gale med gutter som shaver pungen og stusser overdelen, men jeg er enig i at å barbere alt vekk er lite pent. Jeg gjorde dette en gang og følte meg som en liten drittunge, var ganske så stygt. Jeg syns heller ikke damer skal være helt barbert, men det er utrolig sexy med en stripe midt på :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet
Usj! og fy faen' date=' får ikke håpe det!! Det er jo som å gå ned på kne på en liten gutt.......ekkelt![/quote']

Døh, skjerp deg'a!

Et voksent mannekjønn blir ikke som på en liten gutt fordi om han stusser buskaset litt....

Vil det si det samme som at du mener at voksne kvinnekjønn som er barberte blir det samme som å tenne på småjenter også? hallooooo

Skrevet
Skjønner ikke helt. Smågutter??? Hva slags kiser har du hatt da. Småpikker. Men hvis du friserer de, da blir de jo litt fjortisaktig.

Er det bedre med fjortis assosiasjoner?

jeg mener ikke akkurat at assosiasjonene kommer der og da, men jeg synes ikke et glattbarbert mannekjønn er særlig sexy!!

ballene kan gjerne være glatte, men behold den stripen som går fra navlen og ned!

frisert, fjortis? følger ikke tankegangen din helt der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...