Gå til innhold

Best sex, værst dame

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

...men det ender vel bare med at han fortsetter å "dunke" på henne han har nå, mens han tar med seg den pene ut blant folk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde temaet i innlegget var utseende kontra evne til å tilfredsstille partneren? At dette var ei dame som var skikkelig stygg, men samtidig så GOD ELSKERINNE at seksuelt så oppveide evnen utseende? Forstått rett? Når det er sagt så må du jo i første omgang ha tatt denne dama med det stygge utseende - uten å vite hvor god elskerinne hun var!!

Skrevet

F-16 skjønte poenget med mitt tema/innlegg.

Skrevet

Kanskje det er hun som lurer deg til slutt, Olabokse!!! :sjarmor:

Har egne erfaringer på dette feltet. Det hele startet med en ONS, og jeg ble stupforelska. Det blei ikke han. Men han kunne heller ikke la meg være. Jeg blei elskerinna hans, vel vitende at han ikke ville noe mer. I løpet av en treårs periode hadde jeg ødelagt alle hans mer eller mindre seriøse forhold (3stk), fordi han også hadde disse hormonene sprettende rundt... Etter 3 år(!) kom han på å kanskje bli litt bedre kjent med meg. Nå har vi vært et lykkelig par i over 4 år.

Er veldig klar over at enkelte inne på forumet vil synes at jeg var noe "horete", men i krig og kjerlighet er alt lov. Jeg brukte de midlene jeg trodde kunne føre oss sammen, og i dette tilfelle var det sex.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Olabokse, hva er ei skikkelig STYGG dame?! Pukkelrygg? Grantre på nesa?? Har ho bart og skjegg?!? Har ho puppene på ryggen?!?! Og hvis så hvordan i himmelens navn klarer du i det hele tatt å ha sex m ho da? Du må jo tenne på noe, lukker du øynene og tenker på noe annet? Sist, men ikke minst, hvem er du til å avgjøre om ei dame er skikkelig stygg eller ikke?!?!?! Bare lurer... Men forstår jeg deg rett når grunnen til at du ikke vil være sammen med ho, er at ho er stygg? Men å pule er greit?!?!?

Skrevet

Er det ikke litt pussig at du hoppet til sengs med henne i utgangspunktet da, når du syns hun er så stygg???

Det er ikke på noen måte riktig å fortsette i et slikt forhold dere har i dag når du VET at hun vil ha noe mer av deg. Det er utnytting uansett. Jeg tror fint det er mulig å være fuckingfriends - men at det er vanskelig - fordi en av partene ender opp med å få for mye følelser nesten uansett :-?

God bedring

Suz :roll:

Skrevet

Utrolig egoistisk :evil:

Du vet hun håper på noe mer, likevel går du i seng med henne! Fy skam deg :evil:

Jeg er ikke motstander av at man kan ha sex uten at de dype følelser er med, men uten en slags kjemi kan det vel ikke la seg gjøre!!!

Håper hun finner noe bedre enn deg, for hun fortjener deg helt klart ikke!

Guri, du er ikke redd kjæresten din fortsatt hopper rundt, da? (Det ville nok jeg ha vært...)

Gjest salma
Skrevet

Kjempebra innlegg, glamourgirl! Selv om du er blond med store pupper :wink: (jfr en annen tråd her :wink: )

Helt enig - hvordan kan olagutt vurdere henne ut i fra kun TO ting; utseende og seksuelle evner?

Er det ikke mer ved henne enn det? Har hun ikke personlighet, humor, intelligens, andre ting det går an å vektlegge?

Har hun vett, dumper hun deg snarest!

Skrevet

Miranda; Det er jeg ikke redd for i det hele tatt. Han forguder meg nemlig!! På tross av en noe kronglete og ufin start, har forholdet vårt utviklet seg veldig bra. Han har bare vært utro med en kvinne i sitt liv. Og det er meg. :oops:

Han er det man kan kalle et scoop. Hadde aldri gjort det ellers.

Synes du kan forsette jeg, Olabokse. Så sant du har gjort det klart for henne hva du mener. Har hun følelser for deg, får hun selv ta valget. Må da vite hva hun driver med hun også! Følte meg aldri utnytta, selv om jeg ville mer enn sex og han ikke. Jeg kunne gå ut av det når jeg ville. Utnytting av jenter er det som skjer ved voldtekt, ikke når vi frivillig lar det stå til.

Gjest glamourgirl
Skrevet
Kjempebra innlegg, glamourgirl! Selv om du er blond med store pupper  :wink:  (jfr en annen tråd her  :wink: )

:hoho::hoho::hoho:

Gjest Ethereal
Skrevet

Æsj!!! Jeg blir sint og trist av å lese slikt du skriver her, Olabokse. Patetisk eksemplar av arten drittsekk med total mangel på empati :evil:

Gjest Ethereal
Skrevet

Æsj!!! Jeg blir sint og trist av å lese slikt du skriver her, Olabokse. Patetisk eksemplar av arten drittsekk med total mangel på empati :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...