Gå til innhold

Best sex, værst dame

olabokse

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Livet er på ingen måter rettferdig. Men jeg klager ikke, bare konstaterer fakta.

Alle kjenner vi til at hjerte og fornuft lever adskilte liv. Og faktisk kjærlighet og sex også.

Jeg kjenner ei dame som jeg besøker når hormonene løper løpsk, særlig på denne årstiden. Og hun er den beste dama jeg har hatt sex med noensinne! Hun er enslig og prøver å sette grenser for at sex uten kjærlighet for hennes del er uaktuelt. Men hun også har hormoner...

Selvsagt vil hun da ha meg som kjæreste, men det går ikke. Fordi hun er ikke tiltalende utseendemessig eller fysisk! Men fy så flink hun er i senga! Så bare forventningene får lille Ola til å sprelle når jeg drar dit.

Noen andre som har opplevd tilsvarende og hva tenker dere om fenomenet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ok, så du bare utnytter henne fordi det klør i ballene dine tiltross for at hun tydeligvis er forelska i deg og vil ha deg som kjæreste?

Jaja, det sier jo sitt om deg ihvertfall..

Å nei, jeg har ikke opplevd noe av det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex og kjærlighet har ingenting med hverandre å gjøre. Sex er en fysisk aktivitet som du fint kan utøve uten at det absolutt må være noe kjærlighet inne i bildet så lenge begge parter er enige spillereglene.

Just my .02

NS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. ser ikke ut til at dette blir kjedelig. Men svarene tar en annen vinkling enn hva som var påtenkt.

Så damer, er det mulig å være objektive?

Og jeg ser frem til mennenes innlegg.

Kunne saktens skrevet mer om alt som er skjedd mellom meg og henne, alle samtaler og hvordan vi oss imellom har avklart alt dette, men dere får nå bare dømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten
Sex og kjærlighet har ingenting med hverandre å gjøre. Sex er en fysisk aktivitet som du fint kan utøve uten at det absolutt må være noe kjærlighet inne i bildet så lenge begge parter er enige spillereglene.

Det trenger ikke ha noe med hverandre å gjøre, men det forutsetter at partene er enige om dette. Det virker det ikke helt som disse to er.

Selv er jeg single og har et "forhold" basert på vennskap og sinnsykt bra sex, og det fungerer utmerket. Men vi vil og vil ikke det samme, det er hele cluet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri hatt en sexpartner som bare var min elsker, og ingenting mer.

Kjærlighet og sex er to begreper som i mine øynene henger sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er sex og kjærlighet det samme... kunne ikke tenke meg å ha sex med en som ikke var kjæresten/mannen min.

Og du vil ikke være kjæresten hennes fordi du ikke liker utseendet hennes?! Den liker jeg ikke, man trenger ikke være verdens vakreste for å bli elsket. Jeg håper hun finner seg en mann som mener hun er den nydeligste skapningen på jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Du høres ut som ett perfekt eksemplar av arten rass#øl, oversender mine varmeste gratulasjoner.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

[quote="olabokse

Kunne saktens skrevet mer om alt som er skjedd mellom meg og henne, alle samtaler og hvordan vi oss imellom har avklart alt dette, men dere får nå bare dømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for din del at du en dag modner litt...

Sett at det var du som var forelsket, men din drømmedame bare var interessert i din sprellende Ola?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg meiner at det er fullt mogleg og heilt akseptabelt å berre vere elskerar og ha det utmerket utan å vere kjærestar. Det forutset sjølvsagt at begge ønsker det samme, og at ein har snakka om det og er einige. Dersom ein har ulike ønsker, fører det berre til at den eine blir såra, og det er vondt. Om det skjer, synest eg det er mest hensysfullt av den andre å avbryte, vere ærlig med seg sjølv og parneren. Har du eit stort ønske om å såre ho?

Men eg reagerer på at argumentet ditt for at det aldri kan bli noko seriøst forhold mellom dykk, er at ho er lite pen. Ho er da tydeligvis pen nok til at du har vanvittig lyst på ho? Og kva med dei andre kvalitetane hennar, anna enn at ho er god i senga? Ser du ikkje dei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Andreazzzz

Det at gutter er opptatt av å smykke seg med fine damer kan sammenlignes med jenter som går etter penger. Min erfaring er at de fineste damene tror det holder å være attraktiv. Noe av den beste sexen jeg har hatt har vært med damer som ikke har vært så kjempe pene, dog det viktigste for meg i et forhold er at kjemien stemmer, så kommer utseenet på en annen plass. De fleste damer er middels i senga, men det går jo ann å trene dem opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Håper for din del at du en dag modner litt...

Sett at det var du som var forelsket, men din drømmedame bare var interessert i din sprellende Ola?

Eller at du var dødsforelsket i henne, og hun syntes du var super i senga, men at du ikke var pen nok.... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dust.

Du utnytter henne, hun ligger med deg for hun tror det kan få deg på kroken, du ligger med henne mens du ser vekk. Eier du ikke skam i livet? Og hvis hun er så stygg "utseendemessig og fysisk" som du formulerte så bra, hva er det med henne som tiltrekker deg? Teknikken hennes? Nei, du må skjerpe deg og ha litt mer respekt for deg selv og andre. Enten respekterer du følelsene hennes og blir med på full pakke, eller du avslutter. Og det med å smykke seg med en dame.. er det fordi hennes seksuelle kvaliteter ikke synes utenpå at hun ikke er bra nok? Dine indre kvaliteter synes kanskje ikke utenpå, og det tror jeg du skal være glad for..

Just fucking friends er såklart greit, sålenge begge har samme innstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Dust.

Du utnytter henne, hun ligger med deg for hun tror det kan få deg på kroken, du ligger med henne mens du ser vekk. Eier du ikke skam i livet? Og hvis hun er så stygg "utseendemessig og fysisk" som du formulerte så bra, hva er det med henne som tiltrekker deg? Teknikken hennes? Nei, du må skjerpe deg og ha litt mer respekt for deg selv og andre. Enten respekterer du følelsene hennes og blir med på full pakke, eller du avslutter. Og det med å smykke seg med en dame.. er det fordi hennes seksuelle kvaliteter ikke synes utenpå at hun ikke er bra nok? Dine indre kvaliteter synes kanskje ikke utenpå, og det tror jeg du skal være glad for..

Just fucking friends er såklart greit, sålenge begge har samme innstilling.

Kanskje vi skal samle sammen til en skikkelig "bombe" til ham, med hensyn til utseende, men som er så lam i hodet at hun tror det holder å ligge på rygg og rope: jah å jah.... Da kan han i hvertfall ta henne med ut blant kompisene, og de vil tro hun er den sexmaskinen fordi hun er så sexy å se på..... tssssss... var jeg slem nå? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...