Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bekjent....eller en jeg har noe på gang med, for å si det sånn :)

Han har snart bursdag og jeg vil gi han noe spesielt. Vi er jo ikke sammen enda, så vil liksom ikke gi noe sånn voldsomt. Har dere noen tips til en liten søt/romantisk gave jeg kunne gitt....

Har tenkt litt på om det er noe vi har opplevd sammen jeg kunne gjøre noe ut av. Men mangler litt ideer...

Noen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Jeg har en bekjent....eller en jeg har noe på gang med, for å si det sånn :)

Han har snart bursdag og jeg vil gi han noe spesielt. Vi er jo ikke sammen enda, så vil liksom ikke gi noe sånn voldsomt. Har dere noen tips til en liten søt/romantisk gave jeg kunne gitt....

Har tenkt litt på om det er noe vi har opplevd sammen jeg kunne gjøre noe ut av. Men mangler litt ideer...

Noen?

Hva har dere opplevd sammen? Kanskje et hjelper oss her å komme med idèer:) Blomster fungerer alltid, uannsett hvor lite dere kjenner hveranre, men kanskje du vil gi noe mer?

Skrevet

Vi har reist litt på turer rundt i Europa sammen. Men klarer ikke komme på noe lurt....

Noen som kan hjelpe meg?

Skrevet

Et atlas eller en globus eller noe der du merker av hvor dere har vært? Ikke veeeeeldig seriøst ment, men det kunne kanskje være noe for noen, så tenkte jeg skulle foreslå det. :)

Skrevet

Takk!!

Der satte du meg på en god ide :)

Jeg kan se om jeg finner en bok med 100 reisemål man må oppleve før man dør eller noe, og skrive inni boka om han blir med :) Vi har pratet mye om å reise mer....

Skrevet

God idé. Husk å merk av der dere allerede har vært, da. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...