Gjest Gjest_ Skrevet 11. juni 2003 #1 Skrevet 11. juni 2003 Jeg begynner å småblø litt etter samleie. Noen andre som opplever det og vet hva det er? Har nylig vært til lege, og nevnte problemet der. Det var etter at blodet nærmest "fosset/veltet" ut samtidig med at penis trakk seg ut av skjeden. Dette var midt i mellom mens, så det var ikke mens heller. Legen sa det ikke var noe galt, og jeg testet meg for clamydia etc. Men nå har jeg begynt å småblø litt igjen etter samleie. Noen som vet hva det kommer av? Takk for svar. Hilsen Gjest (Fast bruker, men hadde lyst til å være litt anonym akkurat nå. Håper det er greit)
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #2 Skrevet 11. juni 2003 Når jeg ble sammen med han jeg er samboer med nå, opplevde jeg det samme. Og det var sånn i noen måneder før det gav seg. Hver gang vi hadde hatt sex, begynte jeg å blø, men det var ikke sånn at det fossa ut. Dette skjedde ikke med de andre jeg hadde hatt sex med før jeg traff min nåværende samboer, men de var ikke så stor som det han her er heller, da men.. Vet ikke om det har noe med størrelsen å gjøre altså, men jeg har tenkt meg at det er det siden jeg ikke opplevde det samme med de andre. Jeg vet og at mamma har/hadde det på samme måte.
@lfakrøll Skrevet 11. juni 2003 #3 Skrevet 11. juni 2003 Opplevde også det samme som dere - men ikke at blodet fosset ut. Derimot kom det litt lyserosa ut, nok til at jeg måtte bruke truseinnlegg en liten stund etter samleie. Fortalte gynekologen min om dette ved den vanlige kontrollen en gang i året - han tok en innvendig ultralyd - og konstaterte at jeg hadde noen ufarlige polypper på livmortappen. Disse "brant" han bort, kjente ingenting i det hele tatt. Etter dette har mine småblødninger vært borte.
Tusenfryd Skrevet 11. juni 2003 #4 Skrevet 11. juni 2003 Du kan også få sjekket om du har noe annet som kan fjernes, cyster el.
Nelle Skrevet 11. juni 2003 #5 Skrevet 11. juni 2003 Jeg har også opplevd dette -greit å vite at det ikke er noe farlig. Jeg hadde også lyserosa "utflod" et par dager -såpass at jeg måtte bruke truseinnlegg. Det skjedde ikke hver gang, men av og til. Kanskje jeg har polypp eller noe? Går disse vekk av seg selv, eller må man fjerne de? Kan allmennlege fjerne, eller må man til gynekolog? Om man skal til gynekolog -må man ha henvisning fra vanlig lege da? Nelle
Gjest Janna Skrevet 11. juni 2003 #6 Skrevet 11. juni 2003 Om man skal til gynekolog -må man ha henvisning fra vanlig lege da? Nelle Du kan velge om du vil ha privat gynekolog eller gynekolog med avtale med trygdekontoret. Privat gynekolog koster ofte 7-800 kr, mens hvis du har henvisning fra lege og går til en gynekolog med trygdeavtale så koster det bare et par hundrelapper, max. (Trygdeavtale= du betaler en egenandel, og så får gynekologen refundert fra trygdeetaten tror jeg)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå