Gå til innhold

Ville du vært sammen med en mann med få venner

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

På grun av flytting i forbindelse med studie og jobb har jeg "mistet" en del venner, dvs at jeg har ikke lenger kontakt med dem siden vi har bodd på forskjellige plasser i mange år...

Spørsmålet er da kunne du vært sammen med en mann med få venner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På grun av flytting i forbindelse med studie og jobb har jeg "mistet" en del venner, dvs at jeg har ikke lenger kontakt med dem siden vi har bodd på forskjellige plasser i mange år...

Spørsmålet er da kunne du vært sammen med en mann med få venner?

Håper du tuller!?

Skrevet

Ja absolutt. Man kan da være et intressant og godt menneske selv om man ikke er supersosial. :) Kjæresten min har også få venner, men det er ingenting galt med han fordet, hehe.

Skrevet

Såklart. Er vel mannen som betyr noe? Venner kan man vel få senere?

Skrevet

Syns nesten det er bedre med få venner enn med altfor mange venner..

Men dersom det er ingen venner ville jeg ha begynt å lure litt.

Skrevet

Enig! Bedre med få venner enn altfor mange venner! Men jeg hadde også begynt å lure om kjæreste min ikke hadde noen venner. Er det noe galt med han? Vil han ikke ha venner? For meg så betyr det å ha venner veldig mye!

Skrevet

Jeg er selv en person som trives best med få, gode venner, og jeg har full forståelse for at man i enkelte perioder av livet kan ha mindre venner enn andre på grunn av situasjoner som du beskriver. Har selv opplevd det flere ganger, ettersom vennene mine har flyttet i alle retninger og er spredd utover hele landet. Det tar ofte litt tid å bygge opp et nytt nettverk når man flytter til et nytt sted eller flytter hjem igjen etter å ha bodt borte lenge.

Skrevet

Litt rart spørsmål syns jeg. Skulle antall venner være en hindring hvis man har kjemi med en person? Det er jo fullstendig irrelevant hvor mange venner man har. Noen har få nære venner, andre har noen nære og en hel gjeng med venner. Jeg selv har noen nære venner, mens min kjære har en hel haug med venner.

Skrevet

Jeg sjekker alltid hvor mange venner de har på facebook før jeg gidder å involvere meg...

Neida, antall venner, fregner, eller kroner i banken, har ingen innflytelse på hjertet mitt.

Skrevet
Jeg sjekker alltid hvor mange venner de har på facebook før jeg gidder å involvere meg...

Neida, antall venner, fregner, eller kroner i banken, har ingen innflytelse på hjertet mitt.

fint svar! :)

Skrevet
Syns nesten det er bedre med få venner enn med altfor mange venner..

Men dersom det er ingen venner ville jeg ha begynt å lure litt.

Enig. :)

Jeg har vært i et forhold hvor partneren hadde altfor mange venner, hvilket betydde at jeg ble nedprioritert. Ikke særlig gøy. En mellomting er absolutt å anbefale.

Skrevet

Forstår spørsmålet, jeg har lurt på det samme selv. Jeg har ikke så mange venner, pga naturlige ting som du nevner, er jeg bra nok for et forhold da?

Gjest Gjest_mari_*
Skrevet

Min samboer har ingen venner...eller jo, han HAR jo venner, men har ikke hatt omgang med dem på noen år. De var en liten gjeng som hadde holdt sammen siden barndommen, men nå er de spredt over hele landet. Så han omgås ingen egne venner, kun familie og våre felles venner (som vel egentlig er mest mine venner) Det sier da ingenting om ham eller hans personlighet, det er bare tilfeldighetene som gjør det slik. Er for så vidt enig i at for få venner sjelden er et problem, derimot ville jeg ikke vært sammen med en mann med altfor MANGE venner. Den tabben har man gjort før, og det fungerte overhodet ikke.

Skrevet

Jeg er gift med en fantastisk mann som gjør meg fantastisk lykkelig. Han er alt jeg noen gang har drømt om...

Hans beste og nærmeste venn er meg...han har en god omkrets, men er ikke den som åpner seg lett, og jeg er den eneste som kjenner ham inn og ut...

Om jeg ville vært sammen med en mann med få venner...

Absolutt! Hva i all verden har det å si om han gjør meg lykkelig?

Skrevet

Antall venner har ikke så mye å si, men jeg ville vært skeptisk til en mann som ikke hadde noe sosialt liv.

Har vært vitne til et sånt forhold, hvor han knapt hadde venner eller sosial omgang med noen på egen hånd, og det ble ganske problematisk i lengden.

Skrevet

Antallet ville heller ikke brydd meg. Men om han ikke hadde noen i det hele tatt som han ville omtalt som venner, ville jeg i det minste begynne å lure. Noe annet er selvsagt om han nettopp hadde flyttet og ikke hadde rukket å få seg et sosialt nettverk.

Skrevet

Voksne menn er ikke flokkdyr slik som kvinner. De greier godt å leve/gjøre ting på egen hånd. Bedre med ro, fred og tid til ettertanke.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg trur ikkje eg nokon gong har stilt meg det spørsmålet - eg visste ikkje at det var noko ein skulle ta med i reknestykkjet. Så svaret er vel ja, eg kunne nok det, det er ikkje talet på vener som er viktig.

Skrevet

Ja, det kunne jeg vel. Kjæresten min har ikke veldig mange venner, men det er ikke et problem. Man skulle kanskje tro at han er den personen som er klengete i forholdet pga det, men det er nok ganske omvendt. Uansett er det jo personen det kommer an på, ikke vennene hans.

Skrevet

Jeg har vært sammen med en med få venner som han sjelden eller aldri var sammen med. Jeg syns dette var veldig slitsomt siden jeg er veldig sosial av meg.

Min nåværende har mange venner og er veldig sosial, noe som passer meg mye bedre. :)

Det skal sies at min x valgte å ikke ha/være med venner. Å være nyinnflyttet og ikke ha mange venner enda er en helt annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...