Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

må ha ny telefon nå.

sitt på forskjellige men vet ikke helt hva som er best, og de i butikken vil liksom prøve å selge de dyreste

tenkt på sony ericsson eller nokia... noen som er mer fornøyd med andre merker?:)

kom med anbefalinger

Videoannonse
Annonse
Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med Samsung og LG. Nokia derimot har jeg bare dårlige erfaringer med.

Skrevet
Jeg har gode erfaringer med Samsung og LG. Nokia derimot har jeg bare dårlige erfaringer med.

okei:) kanskje samsung er noe ja.

Skrevet

Det er kanskje litt tynt statistisk grunnlag å kun gå ut fra hva respondenter på KG skriver? :)

Jeg har hvertfall utelukkende positive erfaringer med Nokia, men så har jeg også holdt meg til de dyre proffutgavene. På mobiltelefoner regner jeg en slitetid på 2 år, om man da kjøper for 1000 eller 3000 er forskjellen mindre enn 20 kr uken, og såpass er jeg villig til å gi for en skikkelig telefon. Har fått med meg at enkelte ungdoms-/jenteutgaver fra Nokia har hatt byggekvalitet langt dårligere enn man burde kunne forvente av en seriøs aktør, så ikke alle er bra.

Hvis du skriver hva du er på jakt etter og hvilken prisramme du har er det lettere å komme med konkrete forslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...