Concertina Skrevet 23. oktober 2008 #21 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg vurderer å melde min kjære på fotokurs på nyåret...Må bare finne et som er aktuelt Fant et, men det er allerede i november så det passer dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sasha_* Skrevet 24. oktober 2008 #22 Del Skrevet 24. oktober 2008 I år får min mann resonator-gitar...tilskudd til gitarsamlingen hans er alltid populært. Tidligere har han fått klær, videokamera, fotballtur, spill til playstation, lego, bøker, fotballtrøye signert av Stephen Gerrard, verktøy osv. Alt etter hva interessen har vært det året... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #23 Del Skrevet 25. oktober 2008 Vi har lenge snakket om å oppgradere TVen på soverommet (har en gammel liten bilderørsTV der nå), så sannsynligvis blir det gaven til hverandre- en flatskjerm til soverommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
covergrl Skrevet 25. oktober 2008 #24 Del Skrevet 25. oktober 2008 mannfolk er ofte vansklelig å kjøpe til, da de sjelden sier hva de ønsker seg.. jeg må alltid planlegge julen nøye flere mnd i forveien for å finne en flott gave (han har også bursdag i romjulen). i fjor fikk han frakk i julegave og hårklippemaskin i julegave.. i år blir det verktøykoffert og klær, og så prøver jeg å finne på noe til, men sliter litt med den.. ser du allerede har fått veldi mange tips, så jeg har egentlig ikke noe å tilføye det de andre har tipset deg om.. masse lykke til med julegavejakten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #25 Del Skrevet 25. oktober 2008 Tusen takk for mange flotte tips! Dere er toppers!!!![/color] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #26 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg kjøpte gomp og smurf for over 1000 kr og puttet det i en eske jeg skrev "Navn Sin" på lokket. Han ble kjempeglad. Det som ikke var gøy var at han hadde spist opp alle innen nyttår :S Jeg hadde også fyllt esken med hjerteformede lapper med små "godord" om min kjære:) <3 Fantastisk gave! Hvor stor ble denne pakken? Mannen din og jeg hadde nok ikke passet sammen sånn godterimessig, vi hadde nok kranglet bittert om godiset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 26. oktober 2008 #27 Del Skrevet 26. oktober 2008 HEI!!! hvem har sagt at du skulle ta mannen min:P hehe... Jeg vet hva du mener, for hvem var det som kom krypende og spurte om å få "bare en eske" hehe jo jeg:P Esken ble ganske stor, på størrelse med en eske som det er plass til et dobbelt vaffeljern. For det var en slik eske jeg limte og pynta med fint papir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 26. oktober 2008 #28 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg vurderer å melde min kjære på fotokurs på nyåret...Må bare finne et som er aktuelt Fant et, men det er allerede i november så det passer dårlig... Hvem som arrangerer det? Høres litt artig ut, for meg da. Til samboer vurdere jeg en jakke, den har nå er ikke noe fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M Skrevet 17. november 2008 #29 Del Skrevet 17. november 2008 Ifjor fikk min en sydentur som var veldig populær - kan finne med norwegian som ikke er så dyre. Han har også fått tur til London og konsert med favorittbandet - ganske dyrt men en fabtastisk opplevelse for begge Eller et album fylt med opplevelser og ting dere kan gjøre sammen den gaven som passer best til de som har alt - er mest personlig også - kan lime inn forskjellige ting på hver side og evt bilder av dere. ex kinobilletter, badeland bill hvis det er i nærheten, middag på favoritt restauranten, bowling, akvariet, massasjegavekort, hjemmelagde gavekort på middag, massasje etc, show/teater/annet som skjer der dere bor. Jeg ga det til min kjære for noen år tilbake og han snakker om det ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #30 Del Skrevet 17. november 2008 HEI!!! hvem har sagt at du skulle ta mannen min:P hehe... Jeg vet hva du mener, for hvem var det som kom krypende og spurte om å få "bare en eske" hehe jo jeg:P Esken ble ganske stor, på størrelse med en eske som det er plass til et dobbelt vaffeljern. For det var en slik eske jeg limte og pynta med fint papir. Slapp helt av, jeg er lykkelig gift med en mann med fullstendig motsatt godterismak enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ano_* Skrevet 18. november 2008 #31 Del Skrevet 18. november 2008 I år får min mann resonator-gitar...tilskudd til gitarsamlingen hans er alltid populært. Tidligere har han fått klær, videokamera, fotballtur, spill til playstation, lego, bøker, fotballtrøye signert av Stephen Gerrard, verktøy osv. Alt etter hva interessen har vært det året... hvordan fikk du tak i den fotballtrøya? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå