Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Kan noen komme med tips til hva jeg kan gi til mannen min i år? Hva skal du gi - hva har du gitt før????
Lunalu Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Boxer, godlukt (deo, aftershave, aftebalm), evt. en ny toalettmappe som du fyller opp, reiser han mye er det kjekt med sånn toalettmappe som han kan henge opp!, hodelykt, abonnement på et blad han liker, bøker, noe som har med hobbyen hans å gjøre, kinobiletter, kniv, leatherman, hansker, lue, pengebok, musikk, gavekort på div. (klær, drikke, musikk osv) spill, paintball, gocart, grillsaker, kombifjernkontroll...
mia83 Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Barbermaskin, spillemaskin.. hehe.. Ellers pleier jeg og mannen min å spleise på noe sammen som vi trenger, f.eks et møbel eller lignende. For å ha en liten gave under treet, pleier vi å kjøpe noe til verdi av 4-500 kr til hverandre fra sønnen vår.
Lilywhite Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har tidligere gitt billetter til stand-up, kino etc, parfyme, klær, bøker, DVD-er, spill... Hvis dere "har alt" så synes jeg billetter til teater/revy/kino evt gavekort på restaurant eller noe er en god idé. Har ikke helt bestemt meg selv for hva jeg skal gi samboeren min i julegave i år... Dette er 6. julen vår sammen, så blir vanskeligere og vanskeligere å finne på noe "nytt" Men det viktigste er jo at det er noe han ønsker seg
Anglofil Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg skal gi kjæresten min Nespresso-maskin. Han elsker kaffe, så jeg tror den er midt i blinken for han. Ellers har jeg laget personlig kokebok (bruke mye tid på den, scrappet og brukte en del penger også, men trenger ikke nødvendigvis å bli så dyrt), den fikk han riktignok til bursdagen sin og ble kjempefornøyd. Mvh Yvonne
Småkjekset Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 LEGO Kjæresten min har fire forskjellige technic biler i leiligheten, men nå har jeg satt ned foten Har rett og slett ikke plass Men hvis jeg rydder litt, og ikke finner på noe annet, kan han kanskje få en i år
Kari-Kari Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Tror samboeren min skal få fjernstyrt helikopter.... Han har mast om dette i hele år
Gjest Gjest_Milo_* Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Du kjenner jo mannen din best. Hvilke interesser har han? Om han liker -friluftsliv, så er det mye utstyr han kan like/trenge. -kokkelere: kokebok, kanskje noe utenom det vanlige -reise: bøker om stedet, landet osv. -gavekort på ulike aktiviteter: du står for f.eks. massasje, romantisk middag, baking, kino, piknik, aking, skitur, reise, seksuelle ting ;P -scrapbook -egenkomponert cd -noe du har laget selv, kjempekoselig å få og ikke minst lage. Skjerf, lue, votter, sitteunderlag ol. -er det en konsert, teater, arrangement ol. som er neste år? Kjøpt billett og pakk den flott inn Så får dere en opplevelse sammen! Opplevelser er stas! Det er gøyest å få noe som man vet at personen har tenkt nøye over, og at det er noe som passer mottakeren. Så flott at du har begynt å tenke på dette allerede nå!
Småkjekset Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 Tror samboeren min skal få fjernstyrt helikopter.... Han har mast om dette i hele år Min fikk fly i fjor
Jane F. Skrevet 20. oktober 2008 #10 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg kjøpte gomp og smurf for over 1000 kr og puttet det i en eske jeg skrev "Navn Sin" på lokket. Han ble kjempeglad. Det som ikke var gøy var at han hadde spist opp alle innen nyttår :S Jeg hadde også fyllt esken med hjerteformede lapper med små "godord" om min kjære:) <3
Christal Skrevet 20. oktober 2008 #11 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg mener alltid den beste gaven er en opplevelse. Alt fra en romantisk hyttetur til gocart helg .. det er hvertfall det som blir satt mest pris på i vårt hjem. Mannen har alt, så hvorfor kjøpe mer dill dall som skal slenge rundt omkring? I år har jeg oppdaget at han har et talent på kjøkkenet, alt fra å bake brød til å lage deilige middager, så i år får han en kokebok i julegave. Det tror jeg vil falle i smak
Gjest gavetussa Skrevet 21. oktober 2008 #12 Skrevet 21. oktober 2008 Bøker skrevet av favorittforfatteren er jo en slager. Om mannen liker og lese og har en favorittforfatter da. Min har det. Ellers, spiller mannen tv-spill, hva med et spill dere kan spille sammen?
Gjest *Ulla* Skrevet 22. oktober 2008 #13 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg skal gi videokamera i år. Han ønsker seg det veldig, og jeg har fått han til å tro at jeg synes det er helt unødvendig sløs med penger, så jeg tror han bli overrasket
Kihn Skrevet 22. oktober 2008 #14 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg planlegger hovedsakelig å få tak i AC/DC-billetter, men har også tenkt på klokke (noe han ikke har) og spill til Wii
vilja Skrevet 22. oktober 2008 #15 Skrevet 22. oktober 2008 gavekort på kjøretimer til motorsykkel. ellers ei klokke, jakke han ønsker seg, lage en god middag og kino el show av noe slag etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #16 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg kjøpte gomp og smurf for over 1000 kr og puttet det i en eske jeg skrev "Navn Sin" på lokket. Han ble kjempeglad. Det som ikke var gøy var at han hadde spist opp alle innen nyttår :S Jeg hadde også fyllt esken med hjerteformede lapper med små "godord" om min kjære:) <3 Det kunne vært meg:) Altså den som ga gaven, og som spiste opp alt:))
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #17 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg planlegger hovedsakelig å få tak i AC/DC-billetter, men har også tenkt på klokke (noe han ikke har) og spill til Wii Hvor skal de spille? Og når blir billettene lagt ut for salg?
Gjest Gaby Skrevet 22. oktober 2008 #18 Skrevet 22. oktober 2008 Tror samboeren min skal få fjernstyrt helikopter.... Han har mast om dette i hele år Ooh! Det vil JEG ha! Da vet jeg hva sambo får i julegave
Gjest Gaby Skrevet 22. oktober 2008 #19 Skrevet 22. oktober 2008 Hvor skal de spille? Og når blir billettene lagt ut for salg? De billettene ble utsolgt på 40 minutter de...
Lune Skrevet 23. oktober 2008 #20 Skrevet 23. oktober 2008 Hmm...han fikk utenlandstur til bursdagen sin, det synes jeg var en ypperlig gave. Tror det blir noe friluftsutstyr, evt. noe klær det trenger han. Bøker er en slager her også! Kjøkkenutstyr er også veldig populært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå