Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #1 Skrevet 11. juni 2003 Jeg ser noen av dere har avatar som er tatt fra hotbar.com..( altså gjennom Outlook vil jeg tro) Jeg vil også dette, og har prøvd alt mulig i dag for å få det til, men jeg får det neimen ikke til!!! Noen som har en oppskrift på dette til meg?
Gjest Admin'C Skrevet 11. juni 2003 #2 Skrevet 11. juni 2003 legg avataren på nettet, fyll inn linken til avataren i profil på denne siden, voila
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #3 Skrevet 11. juni 2003 :oops: Åssen legger jeg inn avataren på nettet da?
Tusenfryd Skrevet 11. juni 2003 #4 Skrevet 11. juni 2003 Begynn for all del ikke å laste ned hotbar til Outlook, det er mange som bruker det, men for meg holdt hele pc-en på å gå heden... Du kan høyreklikke på en avatar derfra, lagre på din egen pc, og så bruke den her.
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #5 Skrevet 11. juni 2003 Jeg har hatt installert hotbar på pc'en lenge jeg, uten noen problemer. Har prøvd å høyreklikke på avataren jeg vil ha, og lagre den som et bilde..Problemet er bare at jeg ikke får høyreklikket på det. Jeg får kun høyreklikka når jeg sender bildet/avataren til meg selv på mail, men får da kun lagret det som bakgrunn.. Og når den da har blitt lagret som en bakgrunn, og jeg f.eks limer det inn i word eller lignende, så slutter den jo å bevege seg.. :evil: Men det må da være en måte man kan gjøre dette på uten at den slutter å bevege seg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå