Gjest skorpio Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) I går kveld var det noen som sølte den klissete, søte drikken Dooley's på mobilen min - ikke mye, men nok til at jeg nå ikke kan høre hva folk i andre enden sier til meg. Hva gjør jeg? Akkurat fått ny mobil, så dette er ekstremt kjipt :cry: Endret 19. oktober 2008 av skorpio
Gjest mariaja Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Skyll med vann, og legg den inntil en varmeovn eller på et badegulv og håp på det beste
TiaMaria86 Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Ta mobilen fra hverandre, vask den GODT med ELEKTRO spray, og legg den i ovnen på 50 grader en times tid eller to. Fikk dette rådet fra elkjøp da jeg fikk masse karamellsaus over min mobil, telefonen funker den dag i dag
Gjest skorpio Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Tusen hjertelig takk for tips! Elektrospray - er det dyrt og får jeg tak i det på f.eks. Ekspert? Eller, prisen spiller ingen rolle, det er billigere enn å kjøpe ny mobil så.. Hjelp, EN time i stekeovnen? Det hørtes risky ut... Hva legger jeg det oppå da? Bare på rista uten noe under??
Gjest Gjest_Jeanette_* Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Hjelp, EN time i stekeovnen? Det hørtes risky ut... Hva legger jeg det oppå da? Bare på rista uten noe under??
TiaMaria86 Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) hehehe tro meg, ropte "er du vel bevart" til fyren i kassa da han ba meg om dette her, steke en mobil til 3000 i stekeovnen liksom, men han lovde på tro og ære at dette skulle fungere og jeg hadde ingenting å bekymre meg for. HUSK RIKTIG NOK at det skal maks stå på FEMTI grader eller FØRTI hehe, ikke full styrke Elektro spray koster alt fra 80-110 kroner på expert, elkjøp, biltema, jernia alt ettersom PS: legg den på noe bakepapir, IKKE folie, på rista ca midt i ovnen Endret 19. oktober 2008 av TiaMaria86
TiaMaria86 Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 Tusen takk, TiaMaria Bare hyggelig, håper det ordner seg med telefonen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå